Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 21. jul 2019, 13:45

zembra1986 skrev:
Delfin skrev:
zembra1986 skrev:Lige et eksempel:

Jeg synes klart brynene på 2. billede er noget kønnere og mere komplimenterende at se på, end på 1. billede. (jeg synes dog eyelineren på den våde kant på 2. billede er grim) Hvis der nogle af jer der er uenige, må vi alle vist bare snart erkende at vi har helt forskellig smag når det kommer til hvad der pænt/attraktivt.

(Mine bryn ser endnu værre ud naturligt, end det første eksempel)


Er brynene på det øverste billede ikke plukket i smadder?


Det skal jeg ikke kunne sige. Mine bryn har altid være hullede og ujævne.....så plukkede jeg dem let, men det hjalp ikke rigtig og nu tegner jeg dem så op.

Men uanset hvad synes jeg det er irrelevant. Nogle har sådanne bryn fra naturens hånd.....så hvad er pænest? At lade dem stå eller lige fylde dem ud.


I de fleste tilfælde vil jeg sige, at det er pænest at lade det være, men skulle jeg miste mine bryn helt, ville jeg nok hellere lade dem tatovere af en virkelig dygtig tatovør, der kan lave dem hundrede procent som, hvis de var mine egne. Malet ser bare malet ud :lol:
1
14 11 14
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf zembra1986 » 21. jul 2019, 13:47

Delfin skrev:
zembra1986 skrev:
Delfin skrev:
zembra1986 skrev:Lige et eksempel:

Jeg synes klart brynene på 2. billede er noget kønnere og mere komplimenterende at se på, end på 1. billede. (jeg synes dog eyelineren på den våde kant på 2. billede er grim) Hvis der nogle af jer der er uenige, må vi alle vist bare snart erkende at vi har helt forskellig smag når det kommer til hvad der pænt/attraktivt.

(Mine bryn ser endnu værre ud naturligt, end det første eksempel)


Er brynene på det øverste billede ikke plukket i smadder?


Det skal jeg ikke kunne sige. Mine bryn har altid være hullede og ujævne.....så plukkede jeg dem let, men det hjalp ikke rigtig og nu tegner jeg dem så op.

Men uanset hvad synes jeg det er irrelevant. Nogle har sådanne bryn fra naturens hånd.....så hvad er pænest? At lade dem stå eller lige fylde dem ud.


I de fleste tilfælde vil jeg sige, at det er pænest at lade det være, men skulle jeg miste mine bryn helt, ville jeg nok hellere lade dem tatovere af en virkelig dygtig tatovør, der kan lave dem hundrede procent som, hvis de var mine egne. Malet ser bare malet ud :lol:


fair nok. Vi er bare uenige om hvad der er pænt så, og det er helt fint. Jeg synes brynene på 2. billede er flotte.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Misantropen » 21. jul 2019, 13:47

Ado skrev:Men hvad med mænd? De tager sjældent makeup på. Ud fra det, kan man vel ikke konkludere, at de derfor ikke går op i deres udseende? Jeg har det selv bedst med mascara som det mindste, men jeg misunder dem, der dagligt går uden makeup og har det glimrende med det. For mig signalerer det ikke, at de ikke går op i dem selv, men at de har det afslappet med sig selv.
Det er da lidt skævt, at kvinder skal dække og fremhæve, men at mænd er fine som de er skabt.

Mænd skal bare have fuldskæg.

Billede
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 21. jul 2019, 13:48

zembra1986 skrev:
Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
fisken80 skrev:
LaMariposa skrev:Jeg orker ikke at høre på brok over, at det bliver varmt i næste uge. Vi har normalt ikke specielt meget rigtig varmt sommervejr i Danmark. Indtil videre har vi vel haft en uges tid i år. Det er ikke ret meget.

Så jeg har altså tænkt mig at nyde den næste uge big time. Det bliver koldt igen lige om lidt, og det kommer til at være det i mange måneder, når først det bliver efterår og vinter.

Sorry... Måtte lige ud med det :genert:


Helt enig. Klap nu kaje med det brok over, at det bliver varmt. Det er sommer, det SKAL være varmt. Og det er pissekoldt og regnfuldt i hvad 8 ud af 12 måneder om året, mindst. Jeg tror sgu da lige I overlever en uge med høj varme...


Come on. Vi har altså ikke 8 måneder med pissekoldt vejr. Det er jo bare lodret løgn.

Nej. Det er faktisk sådan det føles for os, der ikke kan med kulde.


Meget muligt. Men det er altså ikke pissekoldt vejr. Sådan en 10-12 grader er altså ikke "pissekoldt".....i så fald hvad vil I så kalde -30 grader :lol:

Skal du bestemme, hvad der føles pissekoldt? Det tror jeg ikke.
Jeg fryser - som i pisfryser - når der er under 19-20 grader.
30 grader er ganske behageligt for mig.

Du brokker dig over varme, og at man ikke "må" hade sommer. Du drøner selv direkte i den modsatte grøft overfor os, der ikke kan med kulden.

10-12 grader er pissekoldt. Jeg hader kulde. Og i Danmark er der koldt i ca. 8 måneder om året, hvis vi er heldige at få bare en lille smule sommer! Se, denne påstand, ud fra mit ståsted, er det direkte modsvar til din påstand.

Og så kan vi så fortsætte med "Nej, det er ikke", "Jo, det er" i evigheder. Det gider jeg bare ikke.
12
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 21. jul 2019, 13:49

zembra1986 skrev:[

De er ski' da langt fra sorte. De er da højest mørkebrune, der hvor de er er mest fyldige og brun andre steder.


På min skærm ser de sorte ud, men det skal ikke skille os. Brun eller sort, så synes jeg de er for mørke.
Jeg siger ikke, at hun ikke skal gøre det, det må hun jo selv om. Jeg synes ikke engang, at det er synd eller trist, men at det er trist, at jeg holder mig fra makeup, det kan jeg ikke få ind i mit hoved.
0
14 11 14
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf zembra1986 » 21. jul 2019, 13:50

Mani skrev:
zembra1986 skrev:
Mani skrev:
zembra1986 skrev:
Ado skrev:Men hvad med mænd? De tager sjældent makeup på. Ud fra det, kan man vel ikke konkludere, at de derfor ikke går op i deres udseende? Jeg har det selv bedst med mascara som det mindste, men jeg misunder dem, der dagligt går uden makeup og har det glimrende med det. For mig signalerer det ikke, at de ikke går op i dem selv, men at de har det afslappet med sig selv.
Det er da lidt skævt, at kvinder skal dække og fremhæve, men at mænd er fine som de er skabt.


Mænd er bare mere naturligt smukke. Det er vist konkluderet en del gange. Det ser man jo også i dyreriget. Det er som regel hannerne der er de flotteste.

Seriøst?


Øhhh ja? Troede det var ret almen viden.

Mænd er bare naturligt mere smukke fordi hannerne i dyreverden er de flotteste. Skal hunnerne i dyreverden så også bruge make up? Det her er helt sort for mig!


Ej sorry, det der kan jeg ikke tage seriøst :lol: Det er jo slet ikke det jeg skriver.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 21. jul 2019, 13:55

Ellin skrev:
zembra1986 skrev:
Seriøst??¨

Jeg begynder at tænke at når I snakker om naturligt look, så mener i: rander under øjnene, blege øjenvipper, ujævne bryn og hud. mm......og det look kan jeg simpelthen ikke forstå man kan fortrække.


Men selv hvis man har rander under øjnene, blege øjenvipper osv. osv., så skal man da bare gå uden make-up, hvis man ikke har lyst til at bruge tiden (og pengene) på det.

Jeg synes f.eks. hver og en i denne artikel er super smukke som de er - og absolut ikke upersonlige at se på, måske tværtimod.

https://ekstrabladet.dk/flash/kultur/article5288243.ece


De ser hammergodt ud
5
14 11 14
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf zembra1986 » 21. jul 2019, 13:56

Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
fisken80 skrev:
LaMariposa skrev:Jeg orker ikke at høre på brok over, at det bliver varmt i næste uge. Vi har normalt ikke specielt meget rigtig varmt sommervejr i Danmark. Indtil videre har vi vel haft en uges tid i år. Det er ikke ret meget.

Så jeg har altså tænkt mig at nyde den næste uge big time. Det bliver koldt igen lige om lidt, og det kommer til at være det i mange måneder, når først det bliver efterår og vinter.

Sorry... Måtte lige ud med det :genert:


Helt enig. Klap nu kaje med det brok over, at det bliver varmt. Det er sommer, det SKAL være varmt. Og det er pissekoldt og regnfuldt i hvad 8 ud af 12 måneder om året, mindst. Jeg tror sgu da lige I overlever en uge med høj varme...


Come on. Vi har altså ikke 8 måneder med pissekoldt vejr. Det er jo bare lodret løgn.

Nej. Det er faktisk sådan det føles for os, der ikke kan med kulde.


Meget muligt. Men det er altså ikke pissekoldt vejr. Sådan en 10-12 grader er altså ikke "pissekoldt".....i så fald hvad vil I så kalde -30 grader :lol:

Skal du bestemme, hvad der føles pissekoldt? Det tror jeg ikke.
Jeg fryser - som i pisfryser - når der er under 19-20 grader.
30 grader er ganske behageligt for mig.

Du brokker dig over varme, og at man ikke "må" hade sommer. Du drøner selv direkte i den modsatte grøft overfor os, der ikke kan med kulden.

10-12 grader er pissekoldt. Jeg hader kulde. Og i Danmark er der koldt i ca. 8 måneder om året, hvis vi er heldige at få bare en lille smule sommer! Se, denne påstand, ud fra mit ståsted, er det direkte modsvar til din påstand.

Og så kan vi så fortsætte med "Nej, det er ikke", "Jo, det er" i evigheder. Det gider jeg bare ikke.


Kors i skuret. Prøv lige at slappe af :lol:
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mani » 21. jul 2019, 13:57

zembra1986 skrev:
Mani skrev:
zembra1986 skrev:
Mani skrev:
zembra1986 skrev:
Ado skrev:Men hvad med mænd? De tager sjældent makeup på. Ud fra det, kan man vel ikke konkludere, at de derfor ikke går op i deres udseende? Jeg har det selv bedst med mascara som det mindste, men jeg misunder dem, der dagligt går uden makeup og har det glimrende med det. For mig signalerer det ikke, at de ikke går op i dem selv, men at de har det afslappet med sig selv.
Det er da lidt skævt, at kvinder skal dække og fremhæve, men at mænd er fine som de er skabt.


Mænd er bare mere naturligt smukke. Det er vist konkluderet en del gange. Det ser man jo også i dyreriget. Det er som regel hannerne der er de flotteste.

Seriøst?


Øhhh ja? Troede det var ret almen viden.

Mænd er bare naturligt mere smukke fordi hannerne i dyreverden er de flotteste. Skal hunnerne i dyreverden så også bruge make up? Det her er helt sort for mig!


Ej sorry, det der kan jeg ikke tage seriøst :lol: Det er jo slet ikke det jeg skriver.

Du skriver det er almen viden at mænd er mere naturligt smukke? Eller hvad skriver du? Det er simpelthen helt sort for mig hvad du mener.
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14689

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. jul 2019, 13:58

Delfin skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Delfin skrev:
zembra1986 skrev:
SurSødSovs skrev:De ser da helt vildt sminkede ud :genert:


Seriøst??¨

Jeg begynder at tænke at når I snakker om naturligt look, så mener i: rander under øjnene, blege øjenvipper, ujævne bryn og hud. mm......og det look kan jeg simpelthen ikke forstå man kan fortrække.


Jeg synes også, at de to billeder ligger langt fra, hvad jeg ville kalde et naturligt look og en diskret makeup. Det er i hvert fald ikke bare lidt mascara


Jeg kan virkelig ikke se hvordan billede et ikke ser naturligt ud. Ja man kan se at hun har mascara på og hendes bryn er tegnede op, men derudover er alt da virkelig nedtonet. Hvis man snakker om et minimum af full face make-up kommer man da ikke tættere på et helt naturligt look.


Det er sikkert det, man kalder en naturlig makeup, men for mig er det meget tydeligt, at det netop er makeup. Mascara og de sorte streger på øjnene fx. og knaldsorte øjenbryn. Jeg er ret sikker på, at hun også har noget foundation? på kinderne. Beklager jeg ikke har styr på termerne.


Men snakkede vi ikke også om et naturligt look med make-up? Det ser så naturligt ud som det kan blive når man rent faktisk bruger make-up i hele hovedet :) .

Personligt foretrækker jeg at have make-up på som hende, for jeg har uren hud og en tendens til at blive meget rød i kinderne. Det gør mig utilpas og jeg føler at jeg ligner en teenager, selvom jeg er tæt på at være midt i tyverne. Jeg påstår ikke at jeg ser ud som om jeg ikke har make-up på, for hvad er hele pointen så i at bruge det i første omgang? Men jeg kan godt lide at holde mig tæt på hvordan jeg ville se ud HVIS min hud var okay og jeg ikke havde konstante røde kinder - og jeg får så farvet øjenbryn og vipper fordi jeg ellers er så blond at de ikke findes. Hvilket jeg faktisk ikke synes er pænt og jeg bliver også hele tiden spurgt om jeg føler mig godt tilpas ud, for jeg ser syg ud....

Don't get me wrong, jeg kan også godt lide at lave en flot øjen make-up og bruge en highlighter der er decideret glimmer, men det ville jeg ALDRIG kalde naturligt. Jeg har tre forskellige foundations, en til når jeg bare gerne vil have et naturligt (let) look og en til når jeg skal noget og gerne vil sminkes. Den tredje jeg har bruger jeg slet ikke mere fordi den netop ser alt for tung ud og jeg føler den er alt for unaturlig til min (blege) hud.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 21. jul 2019, 14:02

TakeAChanceOnMe skrev:
Delfin skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Delfin skrev:
zembra1986 skrev:
SurSødSovs skrev:De ser da helt vildt sminkede ud :genert:


Seriøst??¨

Jeg begynder at tænke at når I snakker om naturligt look, så mener i: rander under øjnene, blege øjenvipper, ujævne bryn og hud. mm......og det look kan jeg simpelthen ikke forstå man kan fortrække.


Jeg synes også, at de to billeder ligger langt fra, hvad jeg ville kalde et naturligt look og en diskret makeup. Det er i hvert fald ikke bare lidt mascara


Jeg kan virkelig ikke se hvordan billede et ikke ser naturligt ud. Ja man kan se at hun har mascara på og hendes bryn er tegnede op, men derudover er alt da virkelig nedtonet. Hvis man snakker om et minimum af full face make-up kommer man da ikke tættere på et helt naturligt look.


Det er sikkert det, man kalder en naturlig makeup, men for mig er det meget tydeligt, at det netop er makeup. Mascara og de sorte streger på øjnene fx. og knaldsorte øjenbryn. Jeg er ret sikker på, at hun også har noget foundation? på kinderne. Beklager jeg ikke har styr på termerne.


Men snakkede vi ikke også om et naturligt look med make-up? Det ser så naturligt ud som det kan blive når man rent faktisk bruger make-up i hele hovedet :) .

Personligt foretrækker jeg at have make-up på som hende, for jeg har uren hud og en tendens til at blive meget rød i kinderne. Det gør mig utilpas og jeg føler at jeg ligner en teenager, selvom jeg er tæt på at være midt i tyverne. Jeg påstår ikke at jeg ser ud som om jeg ikke har make-up på, for hvad er hele pointen så i at bruge det i første omgang? Men jeg kan godt lide at holde mig tæt på hvordan jeg ville se ud HVIS min hud var okay og jeg ikke havde konstante røde kinder - og jeg får så farvet øjenbryn og vipper fordi jeg ellers er så blond at de ikke findes. Hvilket jeg faktisk ikke synes er pænt og jeg bliver også hele tiden spurgt om jeg føler mig godt tilpas ud, for jeg ser syg ud....

Don't get me wrong, jeg kan også godt lide at lave en flot øjen make-up og bruge en highlighter der er decideret glimmer, men det ville jeg ALDRIG kalde naturligt. Jeg har tre forskellige foundations, en til når jeg bare gerne vil have et naturligt (let) look og en til når jeg skal noget og gerne vil sminkes. Den tredje jeg har bruger jeg slet ikke mere fordi den netop ser alt for tung ud og jeg føler den er alt for unaturlig til min (blege) hud.


Jo det er sikkert det, man kalder en naturlig makeup, men naturligt er det da ikke. Det er lidt ligesom veldresserede haver. De er pæne og grønne, men naturlig er det ikke sådan rigtigt
1
14 11 14
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 21. jul 2019, 14:08

Altså. Hanner er ikke pænere end hunner. Jo, hos fugle er de, fordi hunfuglen skal ruge på æg, og så er det død usmart at være spraglet.
Men hos pattedyr er der da sjældent megen forskel på udseendet mellem han og hundyr, og det er da noget pjat at sige, at mænd er kønnere end kvinder.
Det er en kulturel standard vi kvinder skal leve op til, det har intet med biologi at gøre.
27
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1505

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ego81 » 21. jul 2019, 14:12

Kakadu skrev:
Ego81 skrev:
HappyPaww skrev:Det samme mener jeg med makeup. Det gør bare SÅ meget for kvinders udseende med en naturlig men lækker makeup - også selvom man er meget køn af natur, så bliver det bare fremhævet ekstra meget med makeup.

There, I Said it....


Enig. Jeg kan godt undre mig over, at så mange kvinder i Danmark over de 30 går uden makeup. På min arbejdsplads er der ret mange, der ikke bruger makeup, og selvom ingen af dem er decideret grimme, blev jeg overrasket over, hvor meget det gjorde, når nogle af dem havde makeup på til f.eks. julefrokosten. Det behøver ikke at være fuld krigsmaling; lidt mascara kan sagtens gøre det.

Jeg forstår dog godt, at man ikke altid orker at afsætte tid om morgenen til at tage makeup på eller orker at rense det af om aftenen. Det er klart ulempen ved makeup, synes jeg :D

Der hvor det glipper for jer, er nok der, hvor I antager, at alle kvinder stræber (eller bør stræbe?) efter at ligne flertallets skønhedsideal.


Næ, egentlig ikke. Jeg stræber ikke efter noget ideal, når jeg tager makeup på. Objektivt set er jeg bare pænere med makeup end uden, så hvorfor skulle jeg lade vær'.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 21. jul 2019, 14:13

zembra1986 skrev:
Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
fisken80 skrev:
LaMariposa skrev:Jeg orker ikke at høre på brok over, at det bliver varmt i næste uge. Vi har normalt ikke specielt meget rigtig varmt sommervejr i Danmark. Indtil videre har vi vel haft en uges tid i år. Det er ikke ret meget.

Så jeg har altså tænkt mig at nyde den næste uge big time. Det bliver koldt igen lige om lidt, og det kommer til at være det i mange måneder, når først det bliver efterår og vinter.

Sorry... Måtte lige ud med det :genert:


Helt enig. Klap nu kaje med det brok over, at det bliver varmt. Det er sommer, det SKAL være varmt. Og det er pissekoldt og regnfuldt i hvad 8 ud af 12 måneder om året, mindst. Jeg tror sgu da lige I overlever en uge med høj varme...


Come on. Vi har altså ikke 8 måneder med pissekoldt vejr. Det er jo bare lodret løgn.

Nej. Det er faktisk sådan det føles for os, der ikke kan med kulde.


Meget muligt. Men det er altså ikke pissekoldt vejr. Sådan en 10-12 grader er altså ikke "pissekoldt".....i så fald hvad vil I så kalde -30 grader :lol:

Skal du bestemme, hvad der føles pissekoldt? Det tror jeg ikke.
Jeg fryser - som i pisfryser - når der er under 19-20 grader.
30 grader er ganske behageligt for mig.

Du brokker dig over varme, og at man ikke "må" hade sommer. Du drøner selv direkte i den modsatte grøft overfor os, der ikke kan med kulden.

10-12 grader er pissekoldt. Jeg hader kulde. Og i Danmark er der koldt i ca. 8 måneder om året, hvis vi er heldige at få bare en lille smule sommer! Se, denne påstand, ud fra mit ståsted, er det direkte modsvar til din påstand.

Og så kan vi så fortsætte med "Nej, det er ikke", "Jo, det er" i evigheder. Det gider jeg bare ikke.


Kors i skuret. Prøv lige at slappe af :lol:

Jeg er skam helt afslappet. Jeg fryser bare. ;)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf zembra1986 » 21. jul 2019, 14:15

Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
Fru Sunshine skrev:
zembra1986 skrev:
fisken80 skrev:
LaMariposa skrev:Jeg orker ikke at høre på brok over, at det bliver varmt i næste uge. Vi har normalt ikke specielt meget rigtig varmt sommervejr i Danmark. Indtil videre har vi vel haft en uges tid i år. Det er ikke ret meget.

Så jeg har altså tænkt mig at nyde den næste uge big time. Det bliver koldt igen lige om lidt, og det kommer til at være det i mange måneder, når først det bliver efterår og vinter.

Sorry... Måtte lige ud med det :genert:


Helt enig. Klap nu kaje med det brok over, at det bliver varmt. Det er sommer, det SKAL være varmt. Og det er pissekoldt og regnfuldt i hvad 8 ud af 12 måneder om året, mindst. Jeg tror sgu da lige I overlever en uge med høj varme...


Come on. Vi har altså ikke 8 måneder med pissekoldt vejr. Det er jo bare lodret løgn.

Nej. Det er faktisk sådan det føles for os, der ikke kan med kulde.


Meget muligt. Men det er altså ikke pissekoldt vejr. Sådan en 10-12 grader er altså ikke "pissekoldt".....i så fald hvad vil I så kalde -30 grader :lol:

Skal du bestemme, hvad der føles pissekoldt? Det tror jeg ikke.
Jeg fryser - som i pisfryser - når der er under 19-20 grader.
30 grader er ganske behageligt for mig.

Du brokker dig over varme, og at man ikke "må" hade sommer. Du drøner selv direkte i den modsatte grøft overfor os, der ikke kan med kulden.

10-12 grader er pissekoldt. Jeg hader kulde. Og i Danmark er der koldt i ca. 8 måneder om året, hvis vi er heldige at få bare en lille smule sommer! Se, denne påstand, ud fra mit ståsted, er det direkte modsvar til din påstand.

Og så kan vi så fortsætte med "Nej, det er ikke", "Jo, det er" i evigheder. Det gider jeg bare ikke.


Kors i skuret. Prøv lige at slappe af :lol:

Jeg er skam helt afslappet. Jeg fryser bare. ;)


Men jeg mangler stadig at vide hvad du vil kalde -30 grader? For jeg synes det er mærkeligt at proppe alt fra 10-12 grader ned til -30 grader i "pissekoldt" kassen :gruble:

10-12 grader ER ikke PISSEkoldt. Jovist for dig er det.....det tror jeg på. Men det er det ikke sådan overordnet set, og for mig at se skriver du og Fisken80 det som om at det er faktuelt at det er pissekoldt og det provokere mig for nej, det er ikke pissekoldt i DK 8 måneder som året.
0

Tilbage til "Generelt"