Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Nicolait » 12. nov 2018, 18:48

HappyPaww skrev:
Mani skrev:
Sangius skrev:Hvis en kvinde forelskede sig både i Peter Madsen og Peter Lundin, gad vide om de så ville dele hende? :gruble:

Og hvilke redskaber de ville bruge til det :tie:

Ham der har slået en kvinde ihjel i Hadsund vil også være med i delingen...


Når hodelingen har så mange interessenter, er det nok bedst at få professionelle til at kigge med, så det gøres ordentligt. :devil:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 1234 » 12. nov 2018, 20:08

DenSyngendeLussing skrev:Selvfølgelig sker der noget med kroppen, når du vægttræner, ellers ville det være temmelig formålsløst? Med tiden skulle du helst opleve øget muskelmasse og styrke, og en ændring i din kropskomposition, hvis du da ellers gør det rigtigt.

Jeg har også fået en mere struttende røv, og stærkere ryg, ben og arme, siden jeg begyndte. Med det sagt, så bliver du altså ikke "stor" og "muskuløs" og maskulin at se på, fordi du vægttræner helt almindeligt - hvilket en del kvinder åbenbart lader til at frygte. Medmindre du løfter dedikeret, hårdt og målrettet og sørger for, at kosten også følger med, så får du hverken krop som en bodybuilder eller en fitnessmodel af at samle en håndvægt eller en barbell op 2-3 gange om ugen. Til gengæld er det langt mere sandsynligt, at du bliver mere tonet at se på, hvis du ikke har for meget overskydende fedt, der skjuler det.

Det er drønhårdt arbejde at øge sin rene muskelmasse med bare ét kilo, især for kvinder, hvilket bringer mig til min næste kæphest, nemlig at mange kvinder tror, at de nok bare "har taget på i muskler" hvis de har været i fitness et par gange og vægten er gået op. Ultranæppe, Susanne - men du har måske mere væske i kroppen eller har spist mere, end du plejer. :)


Men det er vel det tonede look de fleste kvinder gerne vil undgå?
Jeg aldrig hørt nogen snakke om de ikke vil være bodybuilder, men mere at de ikke vil være tonet.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 12. nov 2018, 23:13

Sangius skrev:Hvis en kvinde forelskede sig både i Peter Madsen og Peter Lundin, gad vide om de så ville dele hende? :gruble:

En truly salomonisk løsning. :)
3
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7327
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aragorn » 12. nov 2018, 23:23

Den eneste grund til at jeg sidder og hakker rundt i virtuelle maskiner og WSIM og DISM og Deployment og Imaging Tools på nuværende tidspunkt i stedet for at sove, er fordi jeg vil være bedre end de andre på mit arbejde, og have at de ved det.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 12. nov 2018, 23:29

Aragorn skrev:Den eneste grund til at jeg sidder og hakker rundt i virtuelle maskiner og WSIM og DISM og Deployment og Imaging Tools på nuværende tidspunkt i stedet for at sove, er fordi jeg vil være bedre end de andre på mit arbejde, og have at de ved det.

Fair nok. :gammel:
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7327
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aragorn » 12. nov 2018, 23:37

dgd2007 skrev:
Aragorn skrev:Den eneste grund til at jeg sidder og hakker rundt i virtuelle maskiner og WSIM og DISM og Deployment og Imaging Tools på nuværende tidspunkt i stedet for at sove, er fordi jeg vil være bedre end de andre på mit arbejde, og have at de ved det.

Fair nok. :gammel:


Årh hold kæft, jeg føler mig da mindst lige så gammel som den smiley! :D
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7327
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aragorn » 12. nov 2018, 23:38

Aragorn skrev:
dgd2007 skrev:
Aragorn skrev:Den eneste grund til at jeg sidder og hakker rundt i virtuelle maskiner og WSIM og DISM og Deployment og Imaging Tools på nuværende tidspunkt i stedet for at sove, er fordi jeg vil være bedre end de andre på mit arbejde, og have at de ved det.

Fair nok. :gammel:


Årh hold kæft, jeg føler mig da mindst lige så gammel som den smiley! :D



Men jeg havde ellers læst at de dele jeg samlede min computer af i sin tid var hurtige. Det virker ikke sådan når man sidder på 5 time og hakker i det og kigger på procentbaren.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 1234 » 13. nov 2018, 06:40

Lemonella skrev:
1234 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Selvfølgelig sker der noget med kroppen, når du vægttræner, ellers ville det være temmelig formålsløst? Med tiden skulle du helst opleve øget muskelmasse og styrke, og en ændring i din kropskomposition, hvis du da ellers gør det rigtigt.

Jeg har også fået en mere struttende røv, og stærkere ryg, ben og arme, siden jeg begyndte. Med det sagt, så bliver du altså ikke "stor" og "muskuløs" og maskulin at se på, fordi du vægttræner helt almindeligt - hvilket en del kvinder åbenbart lader til at frygte. Medmindre du løfter dedikeret, hårdt og målrettet og sørger for, at kosten også følger med, så får du hverken krop som en bodybuilder eller en fitnessmodel af at samle en håndvægt eller en barbell op 2-3 gange om ugen. Til gengæld er det langt mere sandsynligt, at du bliver mere tonet at se på, hvis du ikke har for meget overskydende fedt, der skjuler det.

Det er drønhårdt arbejde at øge sin rene muskelmasse med bare ét kilo, især for kvinder, hvilket bringer mig til min næste kæphest, nemlig at mange kvinder tror, at de nok bare "har taget på i muskler" hvis de har været i fitness et par gange og vægten er gået op. Ultranæppe, Susanne - men du har måske mere væske i kroppen eller har spist mere, end du plejer. :)


Men det er vel det tonede look de fleste kvinder gerne vil undgå?
Jeg aldrig hørt nogen snakke om de ikke vil være bodybuilder, men mere at de ikke vil være tonet.


Der er da en kæmpe forskel på at være tonet og så ligne en bodybuilder.
Da jeg trænede, var min krop tonet, men da bestemt ikke med store muskler. Tonet er jo bare en lettere udgave af muskler og ikke de store og tydelige muskler. Det kan jeg da ikke forestille mig at kvinder ikke vil have.


Jeg ved godt der er forskel, men jeg vil ikke være nogen af delene. Jeg synes heller ikke det pænt at være tonet.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21845

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 13. nov 2018, 06:45

Jeg har meldt mig syg i dag.

Og håber at det er falsk alarm, ikke fordi jeg ikke vil være syg (hvilket jeg selvfølgelig heller ikke vil), men fordi jeg så vil få en “gratis” fridag...
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21845

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 13. nov 2018, 06:46

Vil gerne være tonet (men det må man vist godt sige)
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 13. nov 2018, 06:49

1234 skrev:
Lemonella skrev:
1234 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Selvfølgelig sker der noget med kroppen, når du vægttræner, ellers ville det være temmelig formålsløst? Med tiden skulle du helst opleve øget muskelmasse og styrke, og en ændring i din kropskomposition, hvis du da ellers gør det rigtigt.

Jeg har også fået en mere struttende røv, og stærkere ryg, ben og arme, siden jeg begyndte. Med det sagt, så bliver du altså ikke "stor" og "muskuløs" og maskulin at se på, fordi du vægttræner helt almindeligt - hvilket en del kvinder åbenbart lader til at frygte. Medmindre du løfter dedikeret, hårdt og målrettet og sørger for, at kosten også følger med, så får du hverken krop som en bodybuilder eller en fitnessmodel af at samle en håndvægt eller en barbell op 2-3 gange om ugen. Til gengæld er det langt mere sandsynligt, at du bliver mere tonet at se på, hvis du ikke har for meget overskydende fedt, der skjuler det.

Det er drønhårdt arbejde at øge sin rene muskelmasse med bare ét kilo, især for kvinder, hvilket bringer mig til min næste kæphest, nemlig at mange kvinder tror, at de nok bare "har taget på i muskler" hvis de har været i fitness et par gange og vægten er gået op. Ultranæppe, Susanne - men du har måske mere væske i kroppen eller har spist mere, end du plejer. :)


Men det er vel det tonede look de fleste kvinder gerne vil undgå?
Jeg aldrig hørt nogen snakke om de ikke vil være bodybuilder, men mere at de ikke vil være tonet.


Der er da en kæmpe forskel på at være tonet og så ligne en bodybuilder.
Da jeg trænede, var min krop tonet, men da bestemt ikke med store muskler. Tonet er jo bare en lettere udgave af muskler og ikke de store og tydelige muskler. Det kan jeg da ikke forestille mig at kvinder ikke vil have.


Jeg ved godt der er forskel, men jeg vil ikke være nogen af delene. Jeg synes heller ikke det pænt at være tonet.


Jeg har heller aldrig været tonet i de perioder, hvor jeg har styrketrænet. Jeg har bare været mindre lasket på røv, arme og lår. Der er forskel.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 13. nov 2018, 07:19

Jeg gider sådan set godt være tonet, men jeg gider ikke, at min røv bliver endnu større, når den bliver trænet. Og det gør den.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 1234 » 13. nov 2018, 07:21

Lemonella skrev:En tonet krop, betyder vel bare, som fisken80 siger, at man ikke er så slasket i kroppen. :)
Som her feks:
Billede

Det er måske fordi jeg naturligt har en lav fedtprocent, men for mig er nr. 2 ikke tonet. Det er tæt på min krop uden nogen træning.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 1234 » 13. nov 2018, 08:18

Lemonella skrev:
1234 skrev:
Lemonella skrev:En tonet krop, betyder vel bare, som fisken80 siger, at man ikke er så slasket i kroppen. :)
Som her feks:
Billede

Det er måske fordi jeg naturligt har en lav fedtprocent, men for mig er nr. 2 ikke tonet. Det er tæt på min krop uden nogen træning.


Du skriver, du ikke vil være tonet og alligevel, ligner din krop en tonet krop. :gruble:

Jeg har heller ikke meget fedt på kroppen, men jeg ville da gerne have at mine arme ikke vinker med når jeg vinker med hånden :lol:
Tonet er stadigvæk ikke stærkt markerede muskler, men bare lettere opstrammet.


Jeg tror bare vi har forskellige definitioner af tonet.
For mig er det du viser en slank krop ikke en tonet.
For mig er en tonet krop med en anelse mere tydelige muskler uden de sådan er decideret markeret.
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. nov 2018, 15:15

Rigtig mange af mine elever i ottende klasse ligger 1-2 karakterer højere i mine fag end i de fleste andre fag på deres første karaktererblad.
Er jeg for gavmild? Det tror jeg egentlig ikke. Til gengæld kan jeg finde ud af at undervise tosprogede elever med et beskedent ordforråd.
7

Tilbage til "Generelt"