Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2018, 17:13

Lemonella skrev:"Den slags programmer" ser jeg altså. :lol:

:shock: :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 10. okt 2018, 17:26

Allmost_Famous skrev:Jeg glæder mig bare til de der strømper efterhånden mister deres makkere, så man er nødt til at gå med to dele af et udsagn, der tydeligvis ikke passer sammen. Jeg har ikke set alle udsagnene, men der MÅ være nogle sjove kombinationsmuligheder.

Min søn dyrker det der med sjove kombinationer af umage sokker.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2018, 18:03

Rikke skrev:Jeg har haft Mads Christensens far til guitar på pædagogseminariet for tyve år siden. Guitar-Per :D

Vi snakker hønsestrik, vildt hår, sokker i sandalerne og LUR mig, om ikke MC er blevet inspireret til de udsagn af sin far :tie:

Ungdomsoprør! :P
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 10. okt 2018, 18:19

dgd2007 skrev:
Rikke skrev:Jeg har haft Mads Christensens far til guitar på pædagogseminariet for tyve år siden. Guitar-Per :D

Vi snakker hønsestrik, vildt hår, sokker i sandalerne og LUR mig, om ikke MC er blevet inspireret til de udsagn af sin far :tie:

Ungdomsoprør! :P

Forståeligt resultat med Arne Nougatgren som far :klap:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 10. okt 2018, 20:37

Lemonella skrev:
Kommodedyret skrev:
Lemonella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg troede ellers at Mads Christensen var sådan en snobbe-type med fine fornemmelser, som gjorde sit yderste for at lægge afstand til alt prollet. :gruble:
Men altså okay, Føtex sælger jo også Karoline Flemming produkter, så mon ikke de hverver deres kransekagefigurer med en heftig mønt.


Jeg så “Til middag hos”, hvor bla. Mads Christensen var med og i mine øjne virkede han på ingen måde specielt snobbet.

Nå der kan man bare se, jeg har måske misforstået hans image. Men jeg ser så heller ikke den slags programmer. :)


"Den slags programmer" ser jeg altså. :lol:

Det overrasker mig ikke.
Især ikke fordi du jo lige har skrevet det i det indlæg jeg svarede på :kys: :devil:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 10. okt 2018, 20:40

Spjaerten skrev:Jeg elsker Mads Christensen.
Lidt gammeldags, lidt overfladisk, lidt snobbet. Men pisseskæg og ikke bange for at fortælle historier fra sit eget liv.

Og så elsker jeg en mand der kalder sin kone for hustru!

Sjovt så forskellige opfattelser vi har. Jeg har aldrig fundet blærerøv-imaget særlig sympatisk :gruble:
9
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 11. okt 2018, 10:13

Lemonella skrev:
Kommodedyret skrev:
Spjaerten skrev:Jeg elsker Mads Christensen.
Lidt gammeldags, lidt overfladisk, lidt snobbet. Men pisseskæg og ikke bange for at fortælle historier fra sit eget liv.

Og så elsker jeg en mand der kalder sin kone for hustru!

Sjovt så forskellige opfattelser vi har. Jeg har aldrig fundet blærerøv-imaget særlig sympatisk :gruble:


Ikke destomindre, er hans blærerøvs image, selfmade og det han lever af. Han kalder bla. sig selv for et “professionelt tågehorn”, så jeg tror nu nok den private person Mads Christensen, er lidt anderledes, end den person han tjener penge på. :)

Tja, jeg kender ham ikke privat, så det kan jeg ikke kommentere på.
0
Closure, closure, closure closure closure
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 11. okt 2018, 14:00

Lorteungen på sønnikes årgang har været på spil igen i dag. Sønnike kom hjem og måtte bryde grædende sammen, fordi lorten er en fucking lortelort :evil:

Jeg har lyst til at tæve det barn med en rådden fisk!
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 11. okt 2018, 14:50

Jeg forstår ikke de forældre. Er de ude på at malke alt hvad de kan, eller kan de ikke komme videre?

(Og jo jo..ved godt de kører "vores datter må ikke blive glemt"-mantra... Men hun er altså kun speciel pga omstændighederne ang hendes død i manges øjne.)

Men når PM ikke må være en figur i serien, så kan den vel næppe handle meget om hende :gruble:



http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-10-11-ubaadssagen-bliver-til-tv-serie
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf IrmaPigen » 14. okt 2018, 07:59

Den der Midt om natten....

Kæft noget amatørlort :tie:

Og Kim Larsen spiller da virkelig dårligt. Total indstuderede replikker der lyder alt andet end naturlige. Virkelig dårligt skuespil.

Nåmen jeg faldt i søvn igen. Så det er stadig ikke lykkedes mig at se hele filmen.
5
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 16. okt 2018, 06:25

Det er altid sjovt når en bevægelse selv bliver det til det monster den vil bekæmpe :rulle:
https://en.wikipedia.org/wiki/%22Grieva ... %22_affair
Alt det vrøvl med #Metoo, privilegieblindhed og mansplaining er bare en ny form for "bias".
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 16. okt 2018, 07:12

Jeg synes det er helt OK at tage børnene ud af skolen en uge eller to for at tage på ferie. Synes altid "problemet" overdrives.
15
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 16. okt 2018, 09:16

icelady skrev:Jeg forstår ikke de forældre. Er de ude på at malke alt hvad de kan, eller kan de ikke komme videre?

(Og jo jo..ved godt de kører "vores datter må ikke blive glemt"-mantra... Men hun er altså kun speciel pga omstændighederne ang hendes død i manges øjne.)

Men når PM ikke må være en figur i serien, så kan den vel næppe handle meget om hende :gruble:



http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-10-11-ubaadssagen-bliver-til-tv-serie


Jeg har set utallige timer med dokumentarer og så om kriminalsager og jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Hverken pårørende der har villet deltage i sådan noget så kort tid efter eller at nogen har spurgt om det. Der er jo en grund til at der gik 20 år og mere før blekingegadebanden og så videre blev taget op, de har så været noget hurtigere til det i USA generelt men selv når der er gået fem eller ti år så har de for det meste så gjort det på trods af de pårørendes mening.

Rejseholdet blev kritiseret for at bruge for nye sager der var 6 år og trods alt omskrevet, jeg synes det er fuldstændig wtf at de forældre går med i der her.. Måske har de misforstået noget så de tror på det mest kommer til at handle om hvem hun var, men der må vel være grænser for hvad man kan bilde dem ind hvis man ikke skal komme med decideret løgn og risikere en shitstorm når det går op for dem at det er forbrydelsen folk vil se og de holder pressemøde om at de er blevet svigtet og så videre.

Jeg tænker de måske laver det så man følger hende lidt før og så bare ser ubåden og så kommer der et skilt hvor der står "kim havde et møde d xxx kl xxx" og så følger man hvordan de fandt delene og selve efterforskningen.. Jeg tror ikke et sekund på det bliver hende i levende live der bliver omdrejningspunktet.

Jeg ved godt folk reagerer forskelligt men det lyder godt nok langt ude og jeg tror det må være rigtig svært for de af hendes pårørende der har brug for ikke at få det smækket i hovedet hveranden dag.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 16. okt 2018, 09:27

IrmaPigen skrev:Den der Midt om natten....

Kæft noget amatørlort :tie:

Og Kim Larsen spiller da virkelig dårligt. Total indstuderede replikker der lyder alt andet end naturlige. Virkelig dårligt skuespil.

Nåmen jeg faldt i søvn igen. Så det er stadig ikke lykkedes mig at se hele filmen.


Jeg kan klart anbefale ungdomsfilm fra perioden hvis man har fået købt et par sko lidt for små, zappa, kundskabens træ og midt om natten i træk, så skal man nok have tæerne rettet ud kirurgisk bagefter. Det er jo ikke alene replikker der lyder som om de bliver læst op, de bliver også sagt lige så meget højere end det er naturligt så man næsten kan fornemme instruktøren og resten af holdet bag kameraet. Det er gyseligt.

Jeg kan ikke tåle det, jeg bliver helt skidt tilpas af at se på det.
3
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Angerboda » 16. okt 2018, 10:37

hotlips skrev:
IrmaPigen skrev:Den der Midt om natten....

Kæft noget amatørlort :tie:

Og Kim Larsen spiller da virkelig dårligt. Total indstuderede replikker der lyder alt andet end naturlige. Virkelig dårligt skuespil.

Nåmen jeg faldt i søvn igen. Så det er stadig ikke lykkedes mig at se hele filmen.


Jeg kan klart anbefale ungdomsfilm fra perioden hvis man har fået købt et par sko lidt for små, zappa, kundskabens træ og midt om natten i træk, så skal man nok have tæerne rettet ud kirurgisk bagefter. Det er jo ikke alene replikker der lyder som om de bliver læst op, de bliver også sagt lige så meget højere end det er naturligt så man næsten kan fornemme instruktøren og resten af holdet bag kameraet. Det er gyseligt.

Jeg kan ikke tåle det, jeg bliver helt skidt tilpas af at se på det.


"Elin, Elin, ved du, hvad TRL det betyder?" :love:
3
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:

Tilbage til "Generelt"