#metoo sladder-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 13. dec 2020, 22:50

Dplay har en igangværende serie om mordet på Stine Geisler(https://www.dplay.dk/programmer/hvem-dr ... ne-geisler)
I afsnit 2 eller 3 er der en person der bliver omtalt som "Modellen". Vedkommende er anonym, men ved kommende har udtalt sig om sagen tidligere, jeg ved dog ikke om det også var anonymt. Er der nogen af jer der ved det?

Man hører kun vedkommendes stemme, der er forvrænget, men jeg synes simpelthen det lyder som Oliver Bjerrehuus! :D Det er ikke kun dialekten, men også formuleringerne og noget ved udtalen, uafhængigt af dialekten, jeg ikke kan sætte ord på. Bl.a ordet "mig", der er sådan blødt eller syngende som han nogle gange gør.

De skulle have haft en one-night stand i 1990, kort før mordet. Han har været 14 år(tæt på 15) på det tidspunkt så det er vel ikke usandsynligt. Jeg har ikke kunne finde ud af om den seksuelle lavalder var det samme som i dag.
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Primerose » 13. dec 2020, 23:30

zembra1986 skrev:
Luffegås skrev:
zembra1986 skrev:
Æble skrev:Ellen Paige hedder nu Elliot Paige. H*n har lagt et langt oplæg ud på fb.


Den havde jeg ikke lige set komme. Undre mig i så fald, at han i sin tid tog titelrollen i Juno. En gravid teenager. At han havde lyst til det, hvis han er transkønnet, hvilket han vel har været altid så, for det er da noget man er født som.

(Disclaimer: Jeg fordømmer ikke. Jeg undre mig bare, for ofte tager transkønnede ret stærk afstand fra deres fysiske køn fra en ret tidlig alder, og det hænger ikke rigtig sammen med, at man har lyst til at portrættere det mest kvindelige, nemlig at være gravid og føde.


nu kan det jo være han ikke vidste han var transkønnet dengang. For alle er det ikke nødvendigvis sådan at de har villet kaldes kasper siden de kunne tale, men at det bliver en naturlig overgang, imellem de opdager først deres seksualitet (såsom at blive lesbisk) og stille og roligt opdager tingene. Hun var 20 år da hun lavede Juno. Det LGTBQ+ folk tit fortæller er, at man tror på det samfudnet siger, at man skal være sådan og sådan, og derfor kan det tage mange år. I min svigerfamilie er en mand der først sprang ud af skabet som nogen og 40 årig, med kone og børn, og ingen havde nogensinde troet sådan om ham


Det er rigtigt. Min forhenværende kusine (nu fætter) er trans mand. Han blev også i en del år betegnet som lesbisk (og en rigtig drenge-pige), og sprang også ud som sådan i teenageårene. Jeg skal ikke kunne sige hvad han følte sig som som op gennem 20'rene. Jeg tror også han var forvirret og absolut ikke afklaret på det tidspunkt. Det er først fornylig han er blevet helt afklaret og er gået i hormonbehandling og han er 33 år i dag.


Men Elliot har vel egentlig taget mere afstand til sin kvindelighed de sidste år? I The Umbrella Academy er hans rolle både lesbisk/bi og klæder sig i baggy, uformeligt tøj det meste af tiden.

Hvad enten skuespilleren anser sig selv for en mand eller en kvinde, så bliver jeg i hvert fald ved med at synes at han er talentfuld! Jeg var vild med Juno.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Primerose » 13. dec 2020, 23:34

Primerose skrev:
zembra1986 skrev:
Luffegås skrev:
zembra1986 skrev:
Æble skrev:Ellen Paige hedder nu Elliot Paige. H*n har lagt et langt oplæg ud på fb.


Den havde jeg ikke lige set komme. Undre mig i så fald, at han i sin tid tog titelrollen i Juno. En gravid teenager. At han havde lyst til det, hvis han er transkønnet, hvilket han vel har været altid så, for det er da noget man er født som.

(Disclaimer: Jeg fordømmer ikke. Jeg undre mig bare, for ofte tager transkønnede ret stærk afstand fra deres fysiske køn fra en ret tidlig alder, og det hænger ikke rigtig sammen med, at man har lyst til at portrættere det mest kvindelige, nemlig at være gravid og føde.


nu kan det jo være han ikke vidste han var transkønnet dengang. For alle er det ikke nødvendigvis sådan at de har villet kaldes kasper siden de kunne tale, men at det bliver en naturlig overgang, imellem de opdager først deres seksualitet (såsom at blive lesbisk) og stille og roligt opdager tingene. Hun var 20 år da hun lavede Juno. Det LGTBQ+ folk tit fortæller er, at man tror på det samfudnet siger, at man skal være sådan og sådan, og derfor kan det tage mange år. I min svigerfamilie er en mand der først sprang ud af skabet som nogen og 40 årig, med kone og børn, og ingen havde nogensinde troet sådan om ham


Det er rigtigt. Min forhenværende kusine (nu fætter) er trans mand. Han blev også i en del år betegnet som lesbisk (og en rigtig drenge-pige), og sprang også ud som sådan i teenageårene. Jeg skal ikke kunne sige hvad han følte sig som som op gennem 20'rene. Jeg tror også han var forvirret og absolut ikke afklaret på det tidspunkt. Det er først fornylig han er blevet helt afklaret og er gået i hormonbehandling og han er 33 år i dag.


Men Elliot har vel egentlig taget mere afstand til sin kvindelighed de sidste år? I The Umbrella Academy er hans rolle både lesbisk/bi og klæder sig i baggy, uformeligt tøj det meste af tiden.

Og mon ikke han må fortsætte med at spille kvinderoller? Hollywood går formentlig ikke bare over til at caste ham til mandlige roller. Det må i hvert fald være en ret snæver type, de i så fald søger. Men han kommer jo nok ikke til at blive castet til den typiske manderolle a la Brad Pitt, Hugh Grant, Ryan Gosling osv.

Hvad enten skuespilleren anser sig selv for en mand eller en kvinde, så bliver jeg i hvert fald ved med at synes at han er talentfuld! Jeg var vild med Juno. Og jeg er spændt på at følge hans karriere videre.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Stitch » 14. dec 2020, 00:06

Misantropen skrev:Det har været oplyst at TV 2 listede en ud af bagdøren, der også havde nogle problematiske sager på samvittigheden, uden at de har været uddybet eller offentliggjort. Jeg mener det var sommer.

Det er ikke blevet offentliggjort hvem det er vel?



https://www.avisen.dk/tv2-vaert-stopper ... 26299.aspx

Jens Gaardbo blev stille vist ud
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 14. dec 2020, 01:00

Stitch skrev:
Misantropen skrev:Det har været oplyst at TV 2 listede en ud af bagdøren, der også havde nogle problematiske sager på samvittigheden, uden at de har været uddybet eller offentliggjort. Jeg mener det var sommer.

Det er ikke blevet offentliggjort hvem det er vel?



https://www.avisen.dk/tv2-vaert-stopper ... 26299.aspx

Jens Gaardbo blev stille vist ud

Jeg kan ikke få det til at passe med ham. Han har jo også været på skærmen indtil for nylig. Den sag jeg snakker om er ældre.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Sladder-tråden

Indlægaf hotlips » 15. dec 2020, 02:06

Misantropen skrev:Dplay har en igangværende serie om mordet på Stine Geisler(https://www.dplay.dk/programmer/hvem-dr ... ne-geisler)
I afsnit 2 eller 3 er der en person der bliver omtalt som "Modellen". Vedkommende er anonym, men ved kommende har udtalt sig om sagen tidligere, jeg ved dog ikke om det også var anonymt. Er der nogen af jer der ved det?

Man hører kun vedkommendes stemme, der er forvrænget, men jeg synes simpelthen det lyder som Oliver Bjerrehuus! :D Det er ikke kun dialekten, men også formuleringerne og noget ved udtalen, uafhængigt af dialekten, jeg ikke kan sætte ord på. Bl.a ordet "mig", der er sådan blødt eller syngende som han nogle gange gør.

De skulle have haft en one-night stand i 1990, kort før mordet. Han har været 14 år(tæt på 15) på det tidspunkt så det er vel ikke usandsynligt. Jeg har ikke kunne finde ud af om den seksuelle lavalder var det samme som i dag.


Du kan prøve at høre vibbsen hun har læst den der relativt nye bog om mordet hvor der skulle være ret mange detaljer med.
Ellers kunne du måske prøve at spørge i seriemordertråden, jeg ved her er et par stykker der har nødret den sag, måske følger de med der. Jeg kan ikke huske hvem det er, så havde jeg skrevet navnene, det forekommer mig den ene er en mand.. Det kunne være advokaten, men det er noget siden :gruble:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Sladder-tråden

Indlægaf hotlips » 15. dec 2020, 02:23

Misantropen skrev:Dplay har en igangværende serie om mordet på Stine Geisler(https://www.dplay.dk/programmer/hvem-dr ... ne-geisler)
I afsnit 2 eller 3 er der en person der bliver omtalt som "Modellen". Vedkommende er anonym, men ved kommende har udtalt sig om sagen tidligere, jeg ved dog ikke om det også var anonymt. Er der nogen af jer der ved det?

Man hører kun vedkommendes stemme, der er forvrænget, men jeg synes simpelthen det lyder som Oliver Bjerrehuus! :D Det er ikke kun dialekten, men også formuleringerne og noget ved udtalen, uafhængigt af dialekten, jeg ikke kan sætte ord på. Bl.a ordet "mig", der er sådan blødt eller syngende som han nogle gange gør.

De skulle have haft en one-night stand i 1990, kort før mordet. Han har været 14 år(tæt på 15) på det tidspunkt så det er vel ikke usandsynligt. Jeg har ikke kunne finde ud af om den seksuelle lavalder var det samme som i dag.


Jeg kender ikke så meget til detaljerne i den sag, men Google siger hun var 18 og havde en elsker på 40.
Ved man at hun har haft et one night stand med Oliver bjerrehuus eller med en på hans alder eller hvordan?

For umiddelbart så vil det jo være ret usædvanligt at en pige på 18 har vist interesse for en dreng på 14. Og måske især hvis hun har haft en fast det var noget mere erfaren, jeg har ikke selv gået nær så meget op i alder som jeg fornemmer det er normalt som mange andre, men jeg har svært ved at se hvordan en der er så ung skulle have ret meget at komme med overfor en på 40 og måske især når det var en pige der selv var så ung at det endnu ikke var det normale at de jævnaldrende mænd var så erfarne.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 15. dec 2020, 02:23

hotlips skrev:
Misantropen skrev:Dplay har en igangværende serie om mordet på Stine Geisler(https://www.dplay.dk/programmer/hvem-dr ... ne-geisler)
I afsnit 2 eller 3 er der en person der bliver omtalt som "Modellen". Vedkommende er anonym, men ved kommende har udtalt sig om sagen tidligere, jeg ved dog ikke om det også var anonymt. Er der nogen af jer der ved det?

Man hører kun vedkommendes stemme, der er forvrænget, men jeg synes simpelthen det lyder som Oliver Bjerrehuus! :D Det er ikke kun dialekten, men også formuleringerne og noget ved udtalen, uafhængigt af dialekten, jeg ikke kan sætte ord på. Bl.a ordet "mig", der er sådan blødt eller syngende som han nogle gange gør.

De skulle have haft en one-night stand i 1990, kort før mordet. Han har været 14 år(tæt på 15) på det tidspunkt så det er vel ikke usandsynligt. Jeg har ikke kunne finde ud af om den seksuelle lavalder var det samme som i dag.

Du kan prøve at høre vibbsen hun har læst den der relativt nye bog om mordet hvor der skulle være ret mange detaljer med.
Ellers kunne du måske prøve at spørge i seriemordertråden, jeg ved her er et par stykker der har nødret den sag, måske følger de med der. Jeg kan ikke huske hvem det er, så havde jeg skrevet navnene, det forekommer mig den ene er en mand.. Det kunne være advokaten, men det er noget siden :gruble:

Ved du hvad bogen hedder? En af dem der medvirker i serien er forfatter. Det er måske hans bog? Vibbsen ser ikke ud til at have været online i et par måneder, medmindre hun er her med en ny profil.

Jeg vil prøve at søge i den tråd, tak for tippet.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Sladder-tråden

Indlægaf HappyQ » 15. dec 2020, 04:48

Bogen hedder En djævel i den lyse nat.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Misantropen » 15. dec 2020, 04:55

HappyQ skrev:Bogen hedder En djævel i den lyse nat.

Jeg tænkte det nok. Så er det ham der deltager i serien. Tak :)

Jeg har søgt efter om "Modellen" er Oliver Bjerrehuus, men der kommer ikke noget brugbart frem så enten er det ikke ham eller også har vedkommende altid været anonym. Jeg ved dog heller ikke hvor længe den person har været kendt i offentligheden.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21843

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Purple Haze » 15. dec 2020, 07:10

Primerose skrev:
Men Elliot har vel egentlig taget mere afstand til sin kvindelighed de sidste år? I The Umbrella Academy er hans rolle både lesbisk/bi og klæder sig i baggy, uformeligt tøj det meste af tiden.


Hans rolle i Umbrella Akademi var ikke lesbisk, men bi.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Primerose » 15. dec 2020, 10:56

Purple Haze skrev:
Primerose skrev:
Men Elliot har vel egentlig taget mere afstand til sin kvindelighed de sidste år? I The Umbrella Academy er hans rolle både lesbisk/bi og klæder sig i baggy, uformeligt tøj det meste af tiden.


Hans rolle i Umbrella Akademi var ikke lesbisk, men bi.


Jeg har også helgarderet mig ved at skrive begge dele :)
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Sladder-tråden

Indlægaf Ado » 26. dec 2020, 17:43

Linse og Geggo skulle være uvenner. Der løber en halv vind om det på Instagram. Noget med, at Linse vist har gjort/sagt noget stygt. TELL ME!
0
Donna Martin Graduates!
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Sladder-tråden

Indlægaf jeanett88 » 27. dec 2020, 11:46

Ado skrev:Linse og Geggo skulle være uvenner. Der løber en halv vind om det på Instagram. Noget med, at Linse vist har gjort/sagt noget stygt. TELL ME!


På Reddit spekulerer folk i, at det har noget med konflikten mellem Geggo og Mikkel at gøre.
I hvert fald taler Geggo og Mikkel sammen igen.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Sladder-tråden

Indlægaf HappyQ » 29. dec 2020, 20:11

Nu starter sagen mod tv værten, der sendte tæskehold efter ekskæresten.
0
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Generelt"