Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7399
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aragorn » 19. dec 2017, 23:23

paint skrev:Jeg gik i 2g (gymnasiet) med en ret usædvanlig fyr. Han havde ofte farvet sine øjenbryn og øjenvipper, og var i det hele taget ret speciel.
Først for nylig, da jeg så ham i TV, gik det op for mig, at han var homoseksuel. Det tænkte jeg aldrig et øjeblik på, dengang. Jeg troede bare at han var opmærksomhedssøgende.

Hvor dum kan man være.


Altså, jeg er også bare totalt blind for sådan noget. Det skal virkelig være sådan noget Gustav-agtigt noget, før jeg begynder at tænke 'han KUNNE muligvis være homoseksuel. Jeg er ikke sikker. Men noget er bare off.'.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. dec 2017, 13:23

Det lykkedes mig lige at misforstå opskriften på en kopnudel. Noget som enhver 10-årig ellers sagtens selv kan lave.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 20. dec 2017, 13:30

Dirtylittledevil skrev:Det lykkedes mig lige at misforstå opskriften på en kopnudel. Noget som enhver 10-årig ellers sagtens selv kan lave.

Tit er det de mere enkle og simple ting der fucker med en, synes jeg.

Fx har jeg et par gange brændt spaghetti på, på trods af rigeligt vand til mængden af spaghetti :forvirret:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 20. dec 2017, 21:44

Aragorn skrev:
paint skrev:Jeg gik i 2g (gymnasiet) med en ret usædvanlig fyr. Han havde ofte farvet sine øjenbryn og øjenvipper, og var i det hele taget ret speciel.
Først for nylig, da jeg så ham i TV, gik det op for mig, at han var homoseksuel. Det tænkte jeg aldrig et øjeblik på, dengang. Jeg troede bare at han var opmærksomhedssøgende.

Hvor dum kan man være.


Altså, jeg er også bare totalt blind for sådan noget. Det skal virkelig være sådan noget Gustav-agtigt noget, før jeg begynder at tænke 'han KUNNE muligvis være homoseksuel. Jeg er ikke sikker. Men noget er bare off.'.

Jeg har det omvendte problem til tider.
Jeg har i mange år været vant til at være på en arbejdsplads med mange homoseksuelle og også sunget i et kor med større andel af bøsser end fordelingen i samfundet generelt.
Jeg tror ofte at folk er homo, eller får i hvert fald den tanke som udgangspunkt og finder så nogle gange ud af at, nå, nej de er åbenbart hetero :genert:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf KitKat » 21. dec 2017, 07:05

Jeg vågnede meget tidligt i morges ved at hvalpen klynkede lidt, så jeg lå MEGA stille i lang tid, i håb om at hun ville falde i søvn igen i stedet for at vågne helt.

Hvalpen sover i stuen, jeg sover på 1. sal, jeg hørte hende igennem babyalarmen...
3
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 31. dec 2017, 14:12

Sidst jeg skulle hælde sprinklervæske på min bil, kunne jeg ikke få den der "pind" til at holde motorhjelmen oppe til at sidde fast i støttepunktet nede på bilen, så jeg måtte stå og holde motorhjelmen oppe med den ene hånd, mens jeg hældte sprinklervæske på med den anden. Mega bøvlet. Problemet var, at pinden har en plastikkrog for enden, som skal passe med i et rektangulært hul, og krogen var ligesom blevet drejet 90 grader, så den ikke kunne komme ned i hullet. Og jeg kunne bare ikke dreje den tilbage.

I dag hev jeg så min far ud i øsregn for at se, om han kunne dreje den dumme krog. Det havde han ikke umiddelbart fingerkræfter til, og han ville gå ind og hente en tang at tage fat med. Lige da han går væk fra bilen, opdager jeg et andet hul i karroseriet, som sjovt nok et drejet 90 grader ift. det første, og tænk engang: Krogen passede lige ned i det hul. :blush:

Min eneste undskyldning er, at det var halvmørkt, sidst jeg rodede med det.
Og jeg er da rimeligt glad for, at jeg ikke kørte på værksted med det.

Jeg har haft bilen i 6 måneder, så jeg har hældt sprinklervæske på flere gange. Men min far snakkede om at markere det rigtige hul med gul tape, så jeg kan finde det næste gang.

Det kan også være, jeg bare skal finde ud af, om min serviceaftale dækker sprinklervæske, så jeg kan få kvalificeret personale til at håndtere den slags tekniske opgaver for mig.
11
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4927
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 1. jan 2018, 03:42

Dirtylittledevil skrev:Det lykkedes mig lige at misforstå opskriften på en kopnudel. Noget som enhver 10-årig ellers sagtens selv kan lave.


Så i mange år har du spist dem uden at komme kogende vand på? :devil:
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2018, 04:54

Lige nu, mit vækkeur er lige startet, og vi er ikke gået i seng endu
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 1. jan 2018, 08:56

Katten vækkede mig kl 8 med våde øjne, at hun skulle ud og tisse og det skulle være lige nu. Jeg står op og åbner døren på vid gab så vi lige kan få luftet ud i samme ombæring. Går på badeværelset og gør lidt ved mig selv og hører så en lidt sær lyd. Jeg stikker hovedet ud af badeværelsesdøren for at lytte og ser så katten tisse på kattebakken i stedet for at gøre det udenfor nu døren står på vid gab :stoned: Hvad pokker skulle jeg så skynde mig sådan for? Døren står igen åben og hun sidder i vinduet og kigger ud :stoned:
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lucia » 3. jan 2018, 16:56

Da jeg havde en tekniker på besøg til at se på min opvaskemaskine, der virkede til at være gået i tomgang i et program. Han løste problemet ved at trykke de to eneste knapper, der er på maskinen, inde samtidig i mindre end et halvt minut for at resette den.
Synes godt lige de kunne have anført så simpel en løsning i manualen...
4
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 3. jan 2018, 21:49

Tidligere på aftenen da jeg sad og smugspiste spangsberg flødeboller i bilen efter et meget sundt aftensmåltid :fløjt: :D
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 9. jan 2018, 14:29

For et kvarter siden da det ringede på døren og jeg undrende tænkte "Hvem kan det mon være? Der plejer da ikke sådan at komme nogen uanmeldt :gruble:".

Det viste sig så at være Nemlig, der kom med de varer, jeg havde bestilt. Præcis som de havde informeret mig om 3 timer tidligere :genert:
10
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sangius » 9. jan 2018, 15:32

I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:

Polishremoverfromnail.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 9. jan 2018, 15:54

Sangius skrev:I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:

Polishremoverfromnail.png


Yikes! Håber ikke det var på øjnene, du brugte neglelakfjerneren :shock:
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sangius » 9. jan 2018, 15:56

Flora skrev:
Sangius skrev:I morges da jeg skulle fjerne makeup... :ad!: :nerve: :shock: :whine:

Polishremoverfromnail.png


Yikes! Håber ikke det var på øjnene, du brugte neglelakfjerneren :shock:



Det var det! Det var en fest :pompom:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Generelt"