Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Bøtte » 11. jul 2018, 18:56

kidkomb skrev:
Bøtte skrev:Da jwg spurgte min mand om man skulle sejle (eller flyve) til Færøerne. Det var ikke helt det jeg mente :genert:

Jeg har et vennepar der har sejlet til Færøerne faktisk? Med bilfærge und alles :D


Ja det er jeg med på :-D

Jeg ved jo godt man ikke kan køre dertil. Men måden jeg fik spurgt på, fik det til at lyde som om jeg troede man kunne køre direkte dertil.
3
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 12. jul 2018, 05:58

Da jeg vågnede lidt i 3 i nat og lyttede efter, om kaninen rumsterede inde i stuen. Jeg leverede ham tilbage til hans "mor" i går. :genert:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 15. jul 2018, 19:13

Da jeg forsøgte at lime noget sammen, og det resulterede i, at jeg fik limet 2 fingre sammen. :genert:




Måtte tage i Netto for at købe en neglelakfjerner med acetone.

Det værste var, at jeg ikke engang kunne få det, jeg skulle limet sammen, til at holde. Det ville åbenbart ikke limes.
Senest rettet af Tibbler 6. aug 2018, 04:28, rettet i alt 1 gang.
12
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 15. jul 2018, 19:21

Min ene hund har ædt en kotelet fra en af de der vakuumpakkede emballager.

Det kommer ikke bag på mig at den blev spist. Hun kan ikke altid skelne mellem hvad hun skal have og hvad andre gerne ville have haft..

Det tager man så bare sine forholdsregler mod, men det var måden det skete på. Pakken lå i en bærepose, sammen med andre nyindkøbte varer. Jeg stod lige ved siden af og snakkede, men var opmærksom på at hun kiggede ned i posen. Det får hun tit lov til uden problemer, men da jeg her, kort tid efter hun havde stukket hovedet ned i posen, sagde hun skulle tage hovedet op så jeg at hun havde fået hul på pakken OG at der manglede en kotelet.

Altså vi taler om at der er gået 30 sekunder. Hun fik lige så forsigtigt og lydløst hul på emballagen og ædt, eller nærmere slugt, en kotelet fuldstændig lydløst og ubemærket :gisp:

Men man lærer jo hver dag..
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Selma156
Indlæg: 2344
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Selma156 » 15. jul 2018, 20:38

Tror min far føler sig pænt dum. Han skulle købe ESTA og er åbenbart faldet over en af de der 'service-sider', hvor man betaler 5-600 kroner for et visum. Det koster vist 12 dollars på den officielle side. Altså! Enhver idiot ved da, at man skal købe visum via den officielle side :D
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Primerose » 15. jul 2018, 20:48

Jeg har købt nogle nye billeder, jeg ville hænge op over min seng inden den nye lækre seng kommer i morgen.
Jeg er åbenbart så uhandy at jeg ikke kunne få de der åndssvage messingfarvede kroge skruet ind i væggen. Jeg løste det ved at banke et hul med et tyndt søm, og så presse skruedelen af krogen ind i hullet. De kunne selvfølgelig ikke komme langt nok ind grundet bagvedlæggende mursten. Så jeg endte med løse kroge hvor den ene drejede og billede røg direkte ned og smadrede glasset ud over min (heldigvis gamle) seng. Pis altså!
Kan man virkelig være så hjælpeløs at man skal bede om hjælp fra andre, bare for at få skruet nogle skruer i væggen?
Her føler jeg mig altså lidt dum :slem: :ninja:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lurende Peber » 15. jul 2018, 20:49

Selma156 skrev:Tror min far føler sig pænt dum. Han skulle købe ESTA og er åbenbart faldet over en af de der 'service-sider', hvor man betaler 5-600 kroner for et visum. Det koster vist 12 dollars på den officielle side. Altså! Enhver idiot ved da, at man skal købe visum via den officielle side :D

Bestemt ikke alle.
Og...En kollega har engang måttet bruge en af de dyrere sider, fordi den officielle ikke virkede i flere dage, og der var kort varsel på rejsen. Ingen problem på den dyre :gruble:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 17. jul 2018, 20:29

Da jeg tidligere faldt på min cykel allerede inden jeg havde fået benet over stangen, foran en gruppe teenagere, og jeg var helt ædru... Og ikke ny i trafikken :rulle: :stoned:
5
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 17. jul 2018, 20:32

Primerose skrev:Jeg har købt nogle nye billeder, jeg ville hænge op over min seng inden den nye lækre seng kommer i morgen.
Jeg er åbenbart så uhandy at jeg ikke kunne få de der åndssvage messingfarvede kroge skruet ind i væggen. Jeg løste det ved at banke et hul med et tyndt søm, og så presse skruedelen af krogen ind i hullet. De kunne selvfølgelig ikke komme langt nok ind grundet bagvedlæggende mursten. Så jeg endte med løse kroge hvor den ene drejede og billede røg direkte ned og smadrede glasset ud over min (heldigvis gamle) seng. Pis altså!
Kan man virkelig være så hjælpeløs at man skal bede om hjælp fra andre, bare for at få skruet nogle skruer i væggen?
Her føler jeg mig altså lidt dum :slem: :ninja:

Det lyder som om en boremaskine og rawplugs kunne være en idé :)
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Wizzze » 17. jul 2018, 20:50

Godt nok ikke mig selv, men jeg har en kandidat, som nok føler sig lidt dum :D
http://nyheder.tv2.dk/2018-07-17-tv-2-l ... ry-2374033
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Primerose » 18. jul 2018, 20:38

Juki skrev:
Primerose skrev:Jeg har købt nogle nye billeder, jeg ville hænge op over min seng inden den nye lækre seng kommer i morgen.
Jeg er åbenbart så uhandy at jeg ikke kunne få de der åndssvage messingfarvede kroge skruet ind i væggen. Jeg løste det ved at banke et hul med et tyndt søm, og så presse skruedelen af krogen ind i hullet. De kunne selvfølgelig ikke komme langt nok ind grundet bagvedlæggende mursten. Så jeg endte med løse kroge hvor den ene drejede og billede røg direkte ned og smadrede glasset ud over min (heldigvis gamle) seng. Pis altså!
Kan man virkelig være så hjælpeløs at man skal bede om hjælp fra andre, bare for at få skruet nogle skruer i væggen?
Her føler jeg mig altså lidt dum :slem: :ninja:

Det lyder som om en boremaskine og rawplugs kunne være en idé :)


Det er netop der, det pinlige behov for hjælp indtræffer. Jeg ejer hverken viden om, eller bare en boreskine eller rawplugs for den sags skyld. Jeg ville være på herrens mark i et byggecenter da jeg på ingen måde ville vide hvad jeg skulle gå efter. Og så endda få det mukket ind i væggen? :stoned: Nej, så er det nok bedre og sikrest for alle, at få hjælp af en kyndig. Selvom jeg så må føle mig lidt dum.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Hewlett » 18. jul 2018, 21:46

sigge skrev:
Lykke skrev:
sigge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:Da jeg måtte spørge kæreste om hvad sugaring var, troede det var noget med sugarbabes og sugardating, men det er det ikke, fandt jeg ud af :8: :shock:

:genert:


Ellers findes google :kys:


Belært af erfaring er det ikke alt, der skrives om på debatten, man skal google. :lol2:


Hvad for eksempel?


Jeg har fortrængt, hvad det hedder, men der var noget med nogle æg med fuglefostre i på et tidspunkt. Der gik lidt sport i at få folk til at billedgoogle ulækre ting.


Balut :slem:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 18. jul 2018, 22:03

Primerose skrev:
Juki skrev:
Primerose skrev:Jeg har købt nogle nye billeder, jeg ville hænge op over min seng inden den nye lækre seng kommer i morgen.
Jeg er åbenbart så uhandy at jeg ikke kunne få de der åndssvage messingfarvede kroge skruet ind i væggen. Jeg løste det ved at banke et hul med et tyndt søm, og så presse skruedelen af krogen ind i hullet. De kunne selvfølgelig ikke komme langt nok ind grundet bagvedlæggende mursten. Så jeg endte med løse kroge hvor den ene drejede og billede røg direkte ned og smadrede glasset ud over min (heldigvis gamle) seng. Pis altså!
Kan man virkelig være så hjælpeløs at man skal bede om hjælp fra andre, bare for at få skruet nogle skruer i væggen?
Her føler jeg mig altså lidt dum :slem: :ninja:

Det lyder som om en boremaskine og rawplugs kunne være en idé :)


Det er netop der, det pinlige behov for hjælp indtræffer. Jeg ejer hverken viden om, eller bare en boreskine eller rawplugs for den sags skyld. Jeg ville være på herrens mark i et byggecenter da jeg på ingen måde ville vide hvad jeg skulle gå efter. Og så endda få det mukket ind i væggen? :stoned: Nej, så er det nok bedre og sikrest for alle, at få hjælp af en kyndig. Selvom jeg så må føle mig lidt dum.

Det er intet pinligt i at spørge om hjælp :kys:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Annione » 19. jul 2018, 02:19

Lige nu.
Kunne ikke sove fordi det var varmt og jeg var tørstig. Ud af sengen - famle i mørket hen til vasken (jeg hader lys om natten) - famle efter vandhanen... lige her strejfer jeg noget, og det slår mig, at det er den kaktus, som jeg vandede i aftes, og lod stå for at dryppe af... :sarkasme:
Herefter taler vi skarpt lys, pincet og tålmodighed. Der var ikke under 100 nåle, der sad på min arm. Og nu er jeg lysvågen. Skal på arbejde i morgen - første dag efter ferien.

FFS :nej: :rulle:
6
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tata » 22. jul 2018, 08:56

I går! min bil ville ikke starte og ingenting virker på den, men ringer så efter vejhjælp, og han får så gang i den, og siger det nok er batteriet er der afladt, og at jeg skal køre i den 30-45 min uden at stoppe for at få strøm på batteriet. Okay fint, det gør jeg så. Hvorefter den så virker. Så jeg kører da i storcenteret, og så snart jeg ankommer, så da jeg skal låse bilen, reagerer den ikke, og jeg kan heller ikke starte den, den er totalt død. Igen! Kæft jeg følte mig dum, da jeg måtte ringe igen, og få den kørt afsted derude fra. Pinligt! :blush:
1
Timian :lun:

Tilbage til "Generelt"