Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Rapfisk » 2. apr 2018, 13:29

Da jeg ved en mellemlanding valgte den forkerte security og kom ud til bagageudleveringen i stedet for til transferområdet. Det gav mig lige tyve minutter ekstra i check-in-sikkerhedskontrollen (og nogle fine stempler i passet) :rulle:
Senest rettet af Rapfisk 2. apr 2018, 13:39, rettet i alt 1 gang.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Little_Woman » 2. apr 2018, 13:31

Da jeg satte min brødrister til at riste... ingenting, frem for de boller jeg havde tænkt. Jeg vendte dog ikke luften for at varmen den anden side, trods alt.
8
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 779
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1182

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Brutus » 2. apr 2018, 13:32

Min kone sad og så fjernsyn, og pludselig siger hun: se, en løve.
Jeg rettede mig op og kiggede ud i haven. :blush:
43
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 2. apr 2018, 15:47

Brutus skrev:Min kone sad og så fjernsyn, og pludselig siger hun: se, en løve.
Jeg rettede mig op og kiggede ud i haven. :blush:

:lol:

Blev du mest skuffet eller lettet?
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11593
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 2. apr 2018, 16:02

Idag da jeg lavede tærte med kylling, og der kom en vegetar på besøg. Jeg vidste dog ikke, at hun var vegetar, men det havde jeg foretrukket at få at vide, så jeg kunne have lavet noget andet.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 5. apr 2018, 19:30

Da min fys gav mig besked på, at det er meget normalt med tilbagefald, når man tror, at man kan mere, end man egentlig kan holde til.
Så nu er der lige en ny irriteret slimsæk i skulderen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 6. apr 2018, 13:06

Følte mig lidt dum i går på Hovedbanen. Jeg var for noget tid siden lækkersulten da jeg stod og ventede på toget, så jeg trak en chokoladebar i automaten på perronen. Den var hård som sten og måtte smides ud.
I går stod jeg så igen, lækkersulten og fristet, foran automaten. Tænkte at det da måtte ha' været et engangstilfælde med den stenhårde chokoladebar. Trykkede derefter på nr. 37 og investerede i en Snickers til 22 kr.
Det var tæt på at blive endnu dyrere, da mine fortænder næsten splintrede ved første bid :sur:

Så hellere 3 taquitos fra 7-Eleven...mmm, taquitos :savl:
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 6. apr 2018, 16:09

Da jeg for en times tid siden fandt ud af at "Stakkels Jim" med Gasolin er lavet over Old Lang Syne/Skuld gammel venskab rejn forgo :genert:

Har hørt den sang stort set siden den blev udgivet, men det har aldrig slået mig før, at det var den melodi. :fløjt: :D
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 6. apr 2018, 17:34

Brutus skrev:Min kone sad og så fjernsyn, og pludselig siger hun: se, en løve.
Jeg rettede mig op og kiggede ud i haven. :blush:



Hahahahaaaaaaaaa.... Det er fanme sjovt!!!! Hvad sagde konen?? Griner hun stadig? :lol:
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 6. apr 2018, 17:37

Kalimsofie skrev:
Neenah skrev:Vi er på spontan ferie i Danmark, så jeg ville bestille et hotelværelse til på tirsdag. Jeg endte med at booke ikke-afbestillingsværelse en tirsdag... I april :rulle:


Træls! :s

I efteråret lavede min mand næsten samme nummer, da han fik et godt tilbud på nogle orange-billetter til Jylland med toget. 5 minutter efter at have brugt 250 kr. på billetter til os begge, opdagede han, at han havde bestilt dem "omvendt", dvs. udrejse på hjemrejsedagen og omvendt. Siden orange-billetter ikke kan refunderes eller byttes, måtte han bestille nye til de rigtige strækninger, og det endte med at blive ligeså dyrt som almindelige billetter :lol: :lol:

Han følte sig så dum, at jeg ikke måtte fortælle historien til nogen, og han er ellers ikke normalt så sart med den slags. Så for at gøre ham i godt humør fortalte jeg ham om dengang, jeg bestilte en flyttevogn og hyrede alle mine venner og familie til en flytning. Og da alle mand så er samlet og klar til at tage fat... ja, så fandt vi ud af, at jeg havde bestilt flyttebilen til ugen efter :gisp:


Jeg sad engang og drak kaffe hos en veninde. Pludselig ringer det på døren, og ind kommer den lokale slagter og sætter mad af til 30 mennesker. Vi så nogenlunde sådan ud :forvirret: :forvirret:
Hendes kæreste havde så bestilt mad til en polterabend en måned for tidligt.
Men jeg fik da masser af mad med hjem :lol:
13
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daphne » 6. apr 2018, 18:25

Jeg har muligvis forstuvet min lillefinger i dag, ved at sætte 3 tallerkner på plads fra opvaskeren.... :wacko:
8
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 08:05

Dittemus skrev:En gut søger designervarer af alle slags på FB, så jeg skrev en PB til ham (synes jeg var meget klogere end alle de andre, som åbent skrev om deres dyre designervarer) om en lampe jeg har. Han er her fra byen af og ville komme forbi senere, som så blev senere og senere... Efter en del pb’er hvor jeg fik udpenslet min adresse for ham (som virkelig ikke burde være svær at finde, hvis man er fra byen) spørger han, da han skulle være her, hvad tid vi gik i seng. Da var det allerede blevet mørkt og han gav mig lidt the creeps, så jeg skrev at han skulle komme nu, eller i morgen formiddag. Han kom så med det samme alligevel, tog skoene af og kom ind, selvom jeg sagde han ikke skulle - handler altid i døren, da jeg ikke vil lukke fremmede ind. Nå, men lampen var i en flyttekasse lige dér i entréen. Han vil pludselig ikke have den, da den er for lille, han troede det var den store model. Jeg sagde at der ikke fandtes andre størrelser end den, det ved jeg, der har en lampefetisch med sikkerhed. ;) “Nå, men har du så ikke to af dem?”
“Øhh, nej?”
“Og du er sikker på at du ikke har andre designvarer?”- spurgte han mens han kiggede ind mod stuen.
Dum og små-naiv og lidt paf fik jeg sagt “Nej, ikke til salg.” Det endte med at han gik og jeg fik hurtigt låst døren, ind til min halvandet hundrede år gamle lejlighed (døren kan næsten gå op ved et pust for de rette) og gik ind og krammede mine vågne unger. Og følte mig dum.
Jeg ved slet ikke hvorfor den sætning røg ud af mig på den måde, jeg har jo ikke ligefrem et hjem spækket med dyrt design. Og lampen er heller ikke i den dyrere ende. Nu ligger jeg og er jeg herre bange for indbrud. Han kunne godt ligne den “type”. Sådan én der render rundt og tjekker folks hjem ud, folk der åbent byder ham velkommen.


:ae:

Han lyder lidt skummel :nerve:
6
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aviva » 8. apr 2018, 11:42

At jeg kom til at spoile for mig selv hvem Gossip girl er :blush:
læste en artikel om noget andet vedrørende serien og så stod det der

er pt gang med sæson 3
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 11. apr 2018, 15:38

Da jeg til min ansættelsessamtale hos kommunen bliver spurgt hvad jeg tror jeg vil have sværest ved i hovedforløbet og praktikken og jeg uden at tænke over det svare "at samarbejde".. Hold nu op det er dumt. Jeg tror dog jeg fik talt mig nogenlunde ud af det.
3
...
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Muspel » 11. apr 2018, 17:06

Da jeg vågnede fra min lur for 3 min siden og tænkte ‘fuck fuck fuck jeg har sovet over mig’ - for at konstatere, at klokken er 19 og ikke 07. Og at det stadig er onsdag. Ikke torsdag morgen :kaffe:
10

Tilbage til "Generelt"