Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Delfin » 20. jul 2020, 15:23

Da jeg kiggede på min skærm og undrede mig over, at der ligger et dokument kaldet entrepriser, og hvordan i alverden det var kommet ind på min pc. Jeg har ikke noget byggeprojekt på bedding. Så gik det op for mig, at trykket skulle lægges bare en smule anderledes i det ord, og at jeg selv havde lavet det dokument :D
10
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8818

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 20. jul 2020, 16:12

:wacko: Lige nu da jeg brændte mig på maden og hurtigt fandt ud af, at jeg havde medbragt ketchupflasken og ikke vanddunken
5
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18647

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 21. jul 2020, 16:28

Jeg var i Yousee butik i dag for at kigge på Samsung tlf. Kom til at snakke med sælger om min Huawei P30 Pro, hvor jeg ikke er tilfreds med kameraet. Han sagde, at det kunne han ikke forstå, og så viste han mig en funktion ved kameraet, som så gør, at den genkender de ting, jeg tager billeder af - også katte - så nu bliver billederne meget bedre.
Der følte jeg mig dum, og han fik ikke solgt en Samsung tlf.
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daine » 21. jul 2020, 17:44

Jeg har lige knækket en dvd - midt i en serie sæson :rulle: Så nu er jeg nødt til at købe en ny udgave af den sæson. Heldigvis er den nogle år gammel, så jeg kan få den til en fornuftig pris. Men jeg har godt nok aldrig prøvet at knække en dvd før!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8818

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 23. jul 2020, 12:33

Jeg sad og var hvalpeskruk og surfede efter en passende hanhund. kom så i tanker om Buller, som vi før har brugt, der er perfekt i udseende og sind. Og samtidig en herre, der udemærket ved hvordan han skal påstige en dame.
Jeg skulle lige til at ringe til dem, da jeg kommer i tanke om endnu en ting.

Han er jo for fanden FAR til den hund jeg vil have parret :panik:
5
Brugeravatar
47114711
Indlæg: 171
Tilmeldt: 17. okt 2015, 09:07
Kort karma: 23
Likede indlæg: 353

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf 47114711 » 24. jul 2020, 07:26

Da jeg googlede `pikhalepølser`, fordi jeg ikke forstod, hvilke pølser det var, flere skrev om :D :D :fløjt: :D
6
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Spjaerten » 24. jul 2020, 07:37

47114711 skrev:Da jeg googlede `pikhalepølser`, fordi jeg ikke forstod, hvilke pølser det var, flere skrev om :D :D :fløjt: :D

Me 2
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7635
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 760
Likede indlæg: 21314

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nesnay » 24. jul 2020, 13:45

Vi har for et par måneder siden fået nye døre og dermed også nye låse i min opgang. De kan godt være lidt træls, som i at nøglen og låsen ikke altid vil kendes ved hinanden hverken første eller anden gang, man forsøger.

I går, da jeg kom hjem fra arbejde, syntes jeg godt nok, låsen var ekstra træls. Jeg prøvede måske fem gange, og nøglen kunne stadig ikke drejes. Her kiggede jeg så ned og konstaterede, at det ikke var min egen dørmåtte, jeg stod på :blush: Jeg var simpelthen gået op på etagen over min egen uden at bemærke det, hvilket i sig selv er imponerende, eftersom jeg ikke er i særligt god form og altid bliver forpustet på trapperne. Det må have været en meget spændende artikel, jeg var i gang med på telefonen :fløjt:

Jeg ved ikke, hvad mine overboer har tænkt, men jeg fik ret travlt med at komme ned på min egen etage igen.
6
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Hunkat » 24. jul 2020, 14:33

Jeg har haft min gamle telefon i fire år og den har aldrig haft så meget som en skramme!

Jeg fik ny telefon i onsdags. Gæt om jeg har smadret skærmen allerede? (godt nok kun beskyttelsesglasset og ikke skærmen men alligevel)
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sorenspige » 25. jul 2020, 21:37

Da jeg opdagede, at vi havde taget butikkens håndsprit med hjem (den, der stod på disken) :genert:. Min mand har afleveret den tilbage igen.
15
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf hotlips » 25. jul 2020, 21:50

hotlips skrev:Igår. Det blæste en halv pelikan da jeg cyklede ned for at hente Fidusen så jeg fik hår i det ene øje, sådan som når man tror det må have skåret en rift og det bliver ved med at svie, så jeg kører med det klemt i og så går det pludselig op for mig at jeg kan se fuldstændig klart selvom det er med mit højre øje, jeg har en bygningsfejl på mere end 4 så det er ellers ikke noget jeg har været vant til, og jeg kigger meget undrende rundt og tænker om jeg har fået en eller anden udgave af det man kan opleve hvis man har været stærkt nærsynet og så bliver aldersbetinget langsynet og så altså får en tid hvor ens syn er perfekt.

Indtil det holder op med at svie så meget og jeg kan begynde at åbne det andet øje og opdager at mit øje er lige så elendigt som altid, jeg er bare 41 år og højre /venstre konfus :stoned:


Det hjælper ikke på følelsen af at være en smule tilbage når man så gør det for anden gang.

Næste gang lader jeg være med at checke det andet øje og lever højt på pludselig at have fået super syn i al fremtid.
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8818

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 26. jul 2020, 07:19

Da jeg sagde til ven at min mand sidder fast i Nordpolen.

Men. Det ER Nordpolen, bare ikke den der Nordpolen :genert:
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Æble » 26. jul 2020, 10:55

Magic In The Sky skrev:I går.

Var i København med min kæreste, min veninde, min svigerinde og min yngste nevø.
Vi skal med bussen ud til Statens Naturhistoriske Museum og da vi skal af så når jeg ikke at komme ud da chaufføren lukker døren LIGE foran næsen på mig.
Jeg råber til ham at jeg skulle ud - Men enten hører han det ikke eller også ignorerer han mig.
Jeg står af ved Nørreport St. og går tilbage. Godt der ikke er langt mellem hvert stoppested for min veninde havde min taske med min telefon i så jeg kunne ikke ringe og sige at jeg var på vej.

Jeg var vrikket rundt på min ene fod tidligere så selvom der ikke var langt at gå føltes det som flere kilometer.

Det var godt nok dumt, men sjovt og det her er noget jeg kommer til at høre for i lang tid.

*bonderøv i København :genert:


Ej hvor flabet! Overhovedet ikke din fejl uanset hvor bonderøvsagtig du måtte være.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ghattner » 27. jul 2020, 06:33

Da jeg kom til at læse Facebook-kommentar-feltet til en Lorry-artikel i den tro, at nogen havde noget klogt at sige.
3
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Musenmor » 27. jul 2020, 08:19

I Harald Nyborg.

Jeg skulle have en forlængerledning, sådan en man samler selv. Jeg står med ledning, stikket med de to dutter og boksen med huller. Så bliver det simpelthen for avanceret til min blondine hjerne, så jeg leder efter endestikket til forlængerledningen. Lige indtil jeg får forklaret, at det hedder han og hun stik, og at jeg jo ikke skal bruge to hun stik. :lol:
3
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:

Tilbage til "Generelt"