Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Indlæg: 2725
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12249

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Smiling_Goat » 6. nov 2020, 22:12

Mangoness skrev:Da jeg gik et par skridt ind i en dagligvarebutik uden mundbind på.


Jeg nåede hele vejen igennem ekspeditionen forleden. Jeg kunne have gravet mig selv ned.

Jeg glemte det simpelthen totalt, og kom først i tanke om det, da det ligesom var for sent.

Jeg virkede mere forfærdet end ekspedienten og havde næsten lyst til at sige til ham, at han altså godt lide måtte skælde lidt ud, når der kommer en dum kunde uden mundbind :lol:
(Men det er jo selvfølgelig helt mit eget ansvar at huske.)
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Anne Droid » 7. nov 2020, 06:52

Den anden morgen da jeg kørte på arbejde, kunne jeg ikke forstå hvorfor det var så koldt i bilen. Jeg havde endda skruet helt op for varmen. Nej, jeg havde skruet helt ned for varmen.
1
Klimatosse
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41798

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LaMariposa » 7. nov 2020, 06:58

Skorstenen skrev:Hver gang jeg går på Pinterest. Jeg kan jo ikke finde ud af at bruge det bras.


Jeg kan heller ikke finde ud af Pinterest :D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ado » 7. nov 2020, 10:01

Nu! Vi havde sat vores klaver i en "Bortgives" gruppe, og dets nye ejer dukkede op med sine forældre i dag for at hente det. Indn de kom, sørgede jeg for lige at få lidt makeup på og redt håret igennem, så jeg ikke lignede en der lige var stået op.
De kom, de var her længe, fordi et klaver et pænt tungt. Og da de kørte, opdagede jeg, at den hvide/let gennemsigtige gelé, som jeg tager på en ske og sluger for at stoppe produktion af mavesyre, havde dryppet voldsomt ned af min kjole. Fra brystet og ned på låret hang der semi-indtørrede plamager, der mest af alt lignede et stort cumshot. :wacko: :rulle:
24
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 10. nov 2020, 20:42

Da en venlig dame gjorde mig opmærksom på, at jeg havde taget mit mundbind på på vrangen :genert:

Til mit forsvar tog jeg det på, mens jeg stod ved et mørkt busstoppested, men alligevel...
4
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43969

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf paint » 10. nov 2020, 21:16

Flora skrev:Da en venlig dame gjorde mig opmærksom på, at jeg havde taget mit mundbind på på vrangen :genert:

Til mit forsvar tog jeg det på, mens jeg stod ved et mørkt busstoppested, men alligevel...


Jeg opdagede forleden, at jeg havde fået sat metalkanten af mundbindet (næseklemmen) nede på hagen. :lol2:
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf AgentPixie » 10. nov 2020, 22:30

I tirsdags, da jeg kom en uge for tidligt til en psykologsamtale. I går, da jeg kom en uge for tidligt til en jobsamtale.
7
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Misantropen » 11. nov 2020, 02:41

Magic In The Sky skrev:Jeg er simpelthen så akavet og kikset omkring mennesker.

Kom tilfældigvis forbi et garagesalg og stoppede for at kigge ind. Hun havde et hundehalsbånd med lys i til salg. Jeg havde ikke set den variant før og kunne ikke gennemskue hvordan man tændte det. Hun siger jeg skal “hive ved batteriet”. Det gør jeg og jeg ødelægger så halsbåndet :tie:
Hun grinte og sagde det gjorde ikke noget, men jeg valgte alligevel at betale hende de 20 kroner som det kostede.
Sådan noget her sker altid for mig :blush:

Jeg burde have en voksen med når jeg skal omgås mennesker.

Smart salgstrick ellers. Sæt ødelagte ting til salg så folk tror det er dem der har ødelagt det, og de derfor betaler pga. dårlig samvittighed :-D
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Misantropen » 11. nov 2020, 05:08

Magic In The Sky skrev:
Misantropen skrev:
Magic In The Sky skrev:Jeg er simpelthen så akavet og kikset omkring mennesker.

Kom tilfældigvis forbi et garagesalg og stoppede for at kigge ind. Hun havde et hundehalsbånd med lys i til salg. Jeg havde ikke set den variant før og kunne ikke gennemskue hvordan man tændte det. Hun siger jeg skal “hive ved batteriet”. Det gør jeg og jeg ødelægger så halsbåndet :tie:
Hun grinte og sagde det gjorde ikke noget, men jeg valgte alligevel at betale hende de 20 kroner som det kostede.
Sådan noget her sker altid for mig :blush:

Jeg burde have en voksen med når jeg skal omgås mennesker.

Smart salgstrick ellers. Sæt ødelagte ting til salg så folk tror det er dem der har ødelagt det, og de derfor betaler pga. dårlig samvittighed :-D

Det skulle man næsten tro, men den var ikke i stykker inden jeg fik fat i den :lol:

Nej nej, men hvis man var sådan en uhæderlig krejler-type :lol:
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2306

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Elverpigen » 14. nov 2020, 22:30

Jeg havde vasket et stort og halvtykt betræk, som jeg tabte på et møgbeskidt gulv i vaskekælderen. Snavset kunne IKKE børstes af, og betrækket kan IKKE tørretumbles, så det var bare heldigt, at der var tid til, at jeg kunne køre en vask mere :sarkasme:
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aviva » 15. nov 2020, 00:08

Når jeg får taget i døren før jeg får låst op, så er døren jo altså låst.

-det nr har jeg lavet et par gange den sidste uges tid :blush:
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. nov 2020, 12:06

Da der var en mand som ringede til mig i dag for at tale med mig om mit firmas medlemsskab hos Troldspejlet.
Jeg nåede både at blive irritabel, afvisende og lettere syrlig, for jeg havde lige brat afsluttet en anden telefonsamtale med et af de der latterlige firmaer som gerne vil lave en "gratis" hjemmeside til én.
Manden fra Troldspejlet var så til gengæld flink men også insisterende på at jeg altså havde et medlemsskab.

Well, da jeg så bad ham stave det, fandt jeg ud af at det blev stavet Trustpilot. Og så var det da lidt som om brikkerne faldt på plads :blush2:
32
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 18. nov 2020, 13:02

Dirtylittledevil skrev:Da der var en mand som ringede til mig i dag for at tale med mig om mit firmas medlemsskab hos Troldspejlet.
Jeg nåede både at blive irritabel, afvisende og lettere syrlig, for jeg havde lige brat afsluttet en anden telefonsamtale med et af de der latterlige firmaer som gerne vil lave en "gratis" hjemmeside til én.
Manden fra Troldspejlet var så til gengæld flink men også insisterende på at jeg altså havde et medlemsskab.

Well, da jeg så bad ham stave det, fandt jeg ud af at det blev stavet Trustpilot. Og så var det da lidt som om brikkerne faldt på plads :blush2:


:lol: :lol: :lol: :klap: :klap: :klap:



EPIC
0
Brugeravatar
Førhen
Indlæg: 59
Tilmeldt: 11. dec 2015, 01:22
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Førhen » 18. nov 2020, 14:06

Da jeg i weekenden skulle dobbelttjekke opskriften på jødekager, så jeg var sikker på, at alle ingredienserne var i hus, kunne jeg simpelthen ikke finde min udgave af "Vi Bager" fra 1960erne, som jeg har arvet fra min farmor. Jeg har en hylde med alle kogebøgerne, og den er der bare ikke. Jeg kigger alt igennem flere gange. Jeg har kun opskrifter og kogebøger ét sted, så jeg forstår det bare ikke.
Jeg begynder at kigge bogreolerne i stuen igennem for hvad nu hvis...

Så i dag er den stadig ikke fundet, jeg kigger kogebogsreolen igennem en extra gang, og så finder jeg "Vi Bager", den har simpelthen gemt sig inden i Karolines Køkken 3 på en så lumsk måde, at jeg ikke umiddelbart kunne se eller mærke den.
Jeg var ellers ved at kigge på både biblioteker og antikviater, for den opskrift er bare den eneste rigtige jødekageopskrift for mig.
Nu føler jeg mig bare lidt dum
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Neenah » 18. nov 2020, 14:09

AgentPixie skrev:I tirsdags, da jeg kom en uge for tidligt til en psykologsamtale. I går, da jeg kom en uge for tidligt til en jobsamtale.

:ae: I've been there. Det er bare ikke fedt.
0

Tilbage til "Generelt"