Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kattefjæs » 21. aug 2018, 07:07

Confucius skrev:Jeg smed nogle frosne deller og nogle frosne kartoffelbåde i ovnen og satte den til 200 grader. 20 minutter senere åbnede jeg lågen. Så lukkede jeg lågen. Så drejede jeg også den anden knap, så ovnen tændte. Og så ventede jeg 20 minutter mere.

Sådan gik det til, at det tog mig 40 minutter at lave en 20 minutters-ret.


Det gjorde jeg for et par år siden med en hel kylling..... Jeg opdagede det først da den havde været inde i mere end en time. Så tager vi lige en god time mere. :nej:
3
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kattefjæs » 21. aug 2018, 13:55

Confucius skrev:
Jeg kan toppe den! Jeg havde håbet, at det ikke behøvede at komme frem, for det med dellerne var ligesom dumt nok, men du pirker til min konkurrence-mentalitet. Jeg har gjort det med en svinekam, som skulle have 1 time og 45 minutter! Jeg lavede kun svinekammen, du ved - som snack, as one does. Så der var ikke noget sovs, kartofler, rødkål eller andet tilbehør, som krævede at jeg holdt øje med det.

Der, hvor det bliver rigtigt dumt, er at jeg bor i en 1 værelses, og ovnen er placeret ca. 2 meter fra, hvor jeg sidder! Så jeg burde have undret mig over at der ikke var lys i ovnen, men jeg sad med siden til ovnen, og var koncentreret om min computer.

Den endte med 2 x 1 time og 45.



Det er simpelthen tragisk. :whine: :whine: :whine:
2
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Yetie » 21. aug 2018, 18:01

Kattefjæs skrev:
Confucius skrev:
Jeg kan toppe den! Jeg havde håbet, at det ikke behøvede at komme frem, for det med dellerne var ligesom dumt nok, men du pirker til min konkurrence-mentalitet. Jeg har gjort det med en svinekam, som skulle have 1 time og 45 minutter! Jeg lavede kun svinekammen, du ved - som snack, as one does. Så der var ikke noget sovs, kartofler, rødkål eller andet tilbehør, som krævede at jeg holdt øje med det.

Der, hvor det bliver rigtigt dumt, er at jeg bor i en 1 værelses, og ovnen er placeret ca. 2 meter fra, hvor jeg sidder! Så jeg burde have undret mig over at der ikke var lys i ovnen, men jeg sad med siden til ovnen, og var koncentreret om min computer.

Den endte med 2 x 1 time og 45.



Det er simpelthen tragisk. :whine: :whine: :whine:


Enig. "Ikke noget sovs"??? Det er jo slet ikke normalt!!
14
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kattefjæs » 21. aug 2018, 19:58

Confucius skrev:
Yetie skrev:
Enig. "Ikke noget sovs"??? Det er jo slet ikke normalt!!


Min krop er mit tempel, så jeg forurener den ikke med sovs.


Der var engang jeg havde bundløs respekt for dig. Jeg tror aldrig vores forhold bliver det samme igen. :trist:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tricolette » 22. aug 2018, 05:58

Her til morgen. Jeg stod og børstede tænder, og syntes børsten virkede lidt underlig.
Så opdagede jeg, at det var den er elektriske tandbørste, og jeg ikke have tændt for den :lol:
10
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kidkomb » 24. aug 2018, 11:32

Jeg har lige hentet min cykel fra cykelhandleren. Den skulle have strammet eger og have nyt bagdæk og slange.
Da jeg har fået den, stiger jeg op ude på fortovet.... Og falder med cyklen ned over mig. Super elegant.
Det viste sig at de havde fået stillet gearet en smule forkert, så det var mellem to gear (noget med for stram ledning) så kæden tog ikke fat da jeg trådte på pedalen, men gav bare efter.
Nå, men i det mindste havde jeg joggingtøj på og skulle bare hjem i bad.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skralde » 25. aug 2018, 16:13

I går ledte jeg forgæves efter min mobiloplader on and off hele dagen. Til sidst da mobilen var løbet tør for strøm, besluttede jeg mig for at cykle ned for at købe en ny lader.
Min nøgle ligger så ikke der hvor den burde, så efter at have kigget de mest oplagte steder, kiggede jeg efter den i køleskabet. Her har jeg lagt den flere gange end jeg burde indrømme og den lå der da også denne gang, sammen med mælken jeg havde købt om morgenen. :genert:
Nå, men så var jeg jo så klar til at komme afsted og i dét jeg griber en trøje fra knagen opdager jeg min oplader som lige så fint hænger på knagen ved siden af og dingler... :genert:
18
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mamaseraptor » 26. aug 2018, 12:41

Jeg sidder og ser en film fra i går på min ipad i køkkenet. Skal på toilettet og vil lige stoppe udsendelsen, så jeg ikke misser noget. Går derefter ind i stuen og henter fjernbetjeningen og prøver at stoppe filmen.
13
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 28. aug 2018, 20:49

Læser et afsnit på en historie, som jeg selv er ved at skrive.
Det handler om en dødende person, der har en samtale med en død person, hvor den dødende spørger den døde om hun ikke vil sidde ved hans side indtil han dør, fordi han er bange og fortvivlet over at skulle dø.

Jeg bliver helt ked af at læse det, men for fanden, det er jo mig, der har skrevet det!?
Endnu mere åndssvagt bliver det, når jeg ved, at han overlever, da han bliver reddet. Men den del har jeg bare ikke fået skrevet endnu.

:stoned:
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Anne Droid » 28. aug 2018, 20:57

Jeg har lige fået overlæben i klemme i min næsespray. Lorteforkølelse!
9
Klimatosse
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf bluetof1 » 29. aug 2018, 07:45

Jeg er egentlig ved at planlægge en tur til USA i november. Vi skal til min søsters bryllup.
Nu har jeg så fået kolde fødder fordi jeg kan se at min kæreste så ikke kan være hjemme på sin fødselsdag og jeg tror hans børn bliver rigtig kede af ikke at kunne fejre deres far på dagen.
Det føles lidt dumt.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 29. aug 2018, 14:49

Jeg har lige efter... hvad 5? år fundet ud af at tage sæbeskuffen ud på vores vaskemaskine. Nu har den også irriteret mig meget længe, og så stod det fanme i manualen, som jeg ellers var sikker på, at jeg havde kigget i :genert: :rulle:
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. aug 2018, 16:27

I dag på vej væk fra Bilkas parkeringsplads. Der stod en mager, afpillet rågefugl og huggede stædigt i en gennemsigtig plastpose med skrald.

"Åh, det er ikke så godt, hvis du får spist plastik, min ven," hører jeg mig selv sige for derefter at parkere skråt henover tre parkeringspladser og sætte mig ud på hug for at trække et eller andet barns halvanden centimeter ostehaps og en halvspist figenstang ud af emballagen i posen til fuglen, der var fløjet op på vognskuret og holdt øje fra afstand.

Skrald i skraldespanden, mig tilbage i bilen, og fuglen tilbage på parkeringspladsen for at hente sin ost.
23
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 29. aug 2018, 18:52

Da jeg kom hjem fra arbejde. Tog overtøjet af, gik ind og hilste på sønnen. Hældte et glas Cola op og satte mig ved computeren og læste nyheder - og der gik det så op for mig, at jeg sad der, med min grimme grønne cykelhjelm på hovedet.

Det har været et ømt syn :D
26
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2018, 20:08

Jeg vil bare lige påpege, at en elektrisk kaffekværn virker bedst, når man sætter stikket i :blush:
10
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"