Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf AgentPixie » 21. sep 2018, 06:58

I går da jeg pustede på et glas cola, som om det var varmt. Var heldigvis alene.
14
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lisva » 21. sep 2018, 20:50

Jeg købte et stykke legetøj i Babysam til 100 kr. Senere på dagen så jeg samme stykke legetøj til 80 kr. i Salling. I et kvikt øjeblik købte jeg derfor også dette legetøj, da jeg tænkte, at jeg godt gad besværet med at gå i Babysam igen og få pengene tilbage for det første stykke legetøj og dermed spare 20 kroner.

Hvilket jeg derfor gjorde et par dage efter. Bortset fra at jeg så ikke kunne få pengene tilbage, fordi varen var fra Salling. For helvede! Så har jeg åbenbart pakket det forkerte stykke legetøj ud. Så udover besværet med at tage i Babysam igen, så skal jeg nu også tilbage til Salling for ikke at brænde inde med to stykker ens legetøj. Og jeg har ikke engang sparet den skide 20'er.

Hold kæft, jeg føler mig dum. :nerve:
21
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf avdotja » 22. sep 2018, 13:28

PaleSeptember skrev:For 10 min siden. Vores nye Dyson V10 kom med en blokeringsfejl, når jeg satte røret på, og jeg kunne ikke lige gennemskue, hvad der var galt. Havde prøvet at stikke et kosteskaft ind i røret fra begge sider, og det stødte på noget i midten, men jeg tænkte "det er jo en fancy støvsuger, så måske sidder der en eller anden filterdims midt i røret". Så jeg ringede til Dysons kundeservice for at få hjælp og mens jeg havde manden i røret (haha), så fortalte han, at man altså skulle kunne se igennem røret, så i med kosteskaftet igen og en hård prop af kattehår og diverse faldt så ud.... Da følte jeg mig dum.

Altså der var en klump kattehår/skidt i en splinterny støvsuger? Så synes jeg du er lovlig undskyldt, den slags ville jeg heller ikke have forventet i en støvsuger jeg ikke engang havde taget i brug...
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 22. sep 2018, 16:19

avdotja skrev:
PaleSeptember skrev:For 10 min siden. Vores nye Dyson V10 kom med en blokeringsfejl, når jeg satte røret på, og jeg kunne ikke lige gennemskue, hvad der var galt. Havde prøvet at stikke et kosteskaft ind i røret fra begge sider, og det stødte på noget i midten, men jeg tænkte "det er jo en fancy støvsuger, så måske sidder der en eller anden filterdims midt i røret". Så jeg ringede til Dysons kundeservice for at få hjælp og mens jeg havde manden i røret (haha), så fortalte han, at man altså skulle kunne se igennem røret, så i med kosteskaftet igen og en hård prop af kattehår og diverse faldt så ud.... Da følte jeg mig dum.

Altså der var en klump kattehår/skidt i en splinterny støvsuger? Så synes jeg du er lovlig undskyldt, den slags ville jeg heller ikke have forventet i en støvsuger jeg ikke engang havde taget i brug...


Den er ny, men ikke splinterny ;) Det var vores eget kattehår
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf avdotja » 22. sep 2018, 18:40

PaleSeptember skrev:
avdotja skrev:
PaleSeptember skrev:For 10 min siden. Vores nye Dyson V10 kom med en blokeringsfejl, når jeg satte røret på, og jeg kunne ikke lige gennemskue, hvad der var galt. Havde prøvet at stikke et kosteskaft ind i røret fra begge sider, og det stødte på noget i midten, men jeg tænkte "det er jo en fancy støvsuger, så måske sidder der en eller anden filterdims midt i røret". Så jeg ringede til Dysons kundeservice for at få hjælp og mens jeg havde manden i røret (haha), så fortalte han, at man altså skulle kunne se igennem røret, så i med kosteskaftet igen og en hård prop af kattehår og diverse faldt så ud.... Da følte jeg mig dum.

Altså der var en klump kattehår/skidt i en splinterny støvsuger? Så synes jeg du er lovlig undskyldt, den slags ville jeg heller ikke have forventet i en støvsuger jeg ikke engang havde taget i brug...


Den er ny, men ikke splinterny ;) Det var vores eget kattehår

Ah okay :lol:
0
Mamaseraptor
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1434

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mamaseraptor » 23. sep 2018, 17:59

Lige før da jeg sad og prøvede at forstørre et billede i et ugeblad med fingrene som jeg gør på mobilos.
20
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aviva » 23. sep 2018, 18:20

Da jeg opgav mit gamle mobilnr på en Ikea ordre der bliver leveret med fragtmand på fredag.. (den sidder bare på rygmarven)

-har skrevet en besked pr fb og en inde på deres kontakt side, med det rigtige nr..
Ringer på onsdag hvis jeg ikke har fået svar retur inden..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lurende Peber » 23. sep 2018, 19:27

Mamaseraptor skrev:Lige før da jeg sad og prøvede at forstørre et billede i et ugeblad med fingrene som jeg gør på mobilos.

Jeg har nået at sætte fingrene på et trykt billede mere end én gang :blush:
Og har prøvet at zoome ind på PCskærm, som viste sig (igen) ikke at have touch funktion :rulle:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aviva » 25. sep 2018, 18:14

Aviva skrev:Da jeg opgav mit gamle mobilnr på en Ikea ordre der bliver leveret med fragtmand på fredag.. (den sidder bare på rygmarven)

-har skrevet en besked pr fb og en inde på deres kontakt side, med det rigtige nr..
Ringer på onsdag hvis jeg ikke har fået svar retur inden..


Pyha fik svar pr mail idag om at nummeret er ændret til det rigtige.. Ringede mandag, men blev smidt af efter 20/25 min (og blev træt i hovedet af "muzakken", så orkede ikke lige at ringe op igen)
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 26. sep 2018, 14:54

AstaPasta skrev:Hver gang jeg prøver at sætte normale tv-kanaler på pause. Det virker sjovt nok bedre på Netflix.

Det kan jeg med mine kanaler. Til gengæld føler jeg mig pænt dum, når jeg troligt sidder og venter på at reklamerne ender, når det så går op for mig, at jeg bare kan spole forbi dem efter at have pauset udsendelsen.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Anne Droid » 26. sep 2018, 16:43

For lidt siden da jeg spurgte kæresten om der virkelig ikke var en delete-tast på mit tastatur. Han grinede ret meget da han pegede på den. Hrmpf!
0
Klimatosse
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pandesteg » 28. sep 2018, 06:48

Da jeg her for et par uger siden fandt ud af, at der er aircon i min bil. Troede jeg ikke, at der var, så har siddet og stegt som en grillkylling hele sommeren.
20
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf musling » 28. sep 2018, 16:12

I eftermiddag da jeg gik til information i føtex for at vide, hvad det var for nogle 'bønner' ekspedienten havde slået ind på min bon, velvidende, at jeg da IKKE havde taget de bønnespirer jeg havde stået med i hånden.

Dum og pinlig følte jeg mig, da den tydeligt yngre-end-mig fik lov til at kigge i mine poser og fandt den pose ærter jeg havde købt.
Det var ikke ærter! Det var edemamebønner :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
13
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 28. sep 2018, 16:15

I går. Jeg havde glemt et møde med en forælder. H*n tog det pænt, men jeg fraveg også alle principper og tog den over telefonen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43971

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf paint » 28. sep 2018, 22:08

I går, da jeg forgæves prøvede at betale med mit rejsekort i Superbrugsen. Terminalen ville ikke acceptere kortet. :blush:
15
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Generelt"