Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 3. maj 2018, 13:46

For ca. 2 timer siden, da det gik op for mig, at løsningen på, at jeg for tiden får ondt i bagdelen af at sidde i længere tid, kunne være at benytte mit fine hæve/sænke-bord og stå op lidt. Jeg har haft ondt siden i tirsdags...
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lucia » 3. maj 2018, 19:37

Jeg var på lossepladsen med en masse ting og havde så også en lille pose sodavandsdåser, som jeg tænkte jeg lige så godt kunne komme af med, nu jeg var der. Jeg kunne så ikke få øje på, hvor jeg skulle aflevere dem, så jeg kører hen til jern & metal-containeren, kigger ned i den - ingen dåser at se - og tænker at det er mærkeligt, at der ikke er andre der har afleveret dåser. Der står så tilfældigvis en ansat i nærheden, så jeg spørger om dåser også bare skal i den container. Han svarer til min store overraskelse ja, så jeg hælder dem i, og straks siger han "nå, det er den slags dåser. Vi har en beholder til dem derovre" og peger på et mindre bur, fyldt med farverige sodavandsdåser, som egentlig burde være ret svær at overse. Jeg havde lige kørt forbi...
Jeg plejer ellers altid at føle mig som en vaskeægte strong and independent woman, når jeg går rundt på lossepladsen som eneste kvinde, men lige denne gang kom jeg til at føle mig lidt mere som en hjælpeløs tumpe, der var faret vild på nyt og ukendt territorie :genert:
1
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf ExCoastal » 3. maj 2018, 19:48

Jeg havde sat min alarm til kl. 7 lørdag morgen, men jeg havde åbenbart også sat den til søndag. Telefonen lå i mine bukser på gulvet, så jeg lænede mig ud af sengen, for at få fat på den. Med det resultat, at jeg knaldede hovedet ned i hjørnet på sengebordet. Det ramte lige under øjet og blødte en del. Min kone kom løbende og foreslog en frysepose. Så jeg fik en frysepose med en vaskeklud udenom. Den faldt jeg så i søvn med... Men jeg undgik at få et blåt øje!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 3. maj 2018, 20:01

Jeg var ved tandlæge i går(rutinemæssigt tjek) hvor jeg fik at vide at jeg har børsteskader og et par begyndende huller i tænderne.

Jeg har simpelthen været alt for hård og "grundig" med tandbørstningen, så nu har jeg fået skader og blottede tandhalse pga. tandkød der har "trukket" sig tilbage :stoned:

Det har slet ikke strejfet mig at det var noget jeg var i risiko for at få. Jeg har jo bare børstet til for at være grundig, især fordi jeg altid har haft tendens til meget tandsten, og nydt følelsen af en ren mund og nærmest polerede tænder :genert:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Purple » 3. maj 2018, 20:35

Juki skrev:Jeg var ved tandlæge i går(rutinemæssigt tjek) hvor jeg fik at vide at jeg har børsteskader og et par begyndende huller i tænderne.

Jeg har simpelthen været alt for hård og "grundig" med tandbørstningen, så nu har jeg fået skader og blottede tandhalse pga. tandkød der har "trukket" sig tilbage :stoned:

Det har slet ikke strejfet mig at det var noget jeg var i risiko for at få. Jeg har jo bare børstet til for at være grundig, især fordi jeg altid har haft tendens til meget tandsten, og nydt følelsen af en ren mund og nærmest polerede tænder :genert:
Jeg har fået at vide, at man nemt kan komme til at børste for kraftigt med alm tandbørste - mange el tandbørster, de stopper børsten hvis man trykker for hårdt... det kan være det var en god ide at skifte til det? :blush2:

(iøvrigt også langt bedst til at fjerne tandsten og give følelsen af polerede tænder - syntes jeg :banan: )
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 3. maj 2018, 21:07

Purple skrev:
Juki skrev:Jeg var ved tandlæge i går(rutinemæssigt tjek) hvor jeg fik at vide at jeg har børsteskader og et par begyndende huller i tænderne.

Jeg har simpelthen været alt for hård og "grundig" med tandbørstningen, så nu har jeg fået skader og blottede tandhalse pga. tandkød der har "trukket" sig tilbage :stoned:

Det har slet ikke strejfet mig at det var noget jeg var i risiko for at få. Jeg har jo bare børstet til for at være grundig, især fordi jeg altid har haft tendens til meget tandsten, og nydt følelsen af en ren mund og nærmest polerede tænder :genert:
Jeg har fået at vide, at man nemt kan komme til at børste for kraftigt med alm tandbørste - mange el tandbørster, de stopper børsten hvis man trykker for hårdt... det kan være det var en god ide at skifte til det? :blush2:

(iøvrigt også langt bedst til at fjerne tandsten og give følelsen af polerede tænder - syntes jeg :banan: )

Det er skam en eltandbørste, der tilmed har sådan en sensor så den stopper og blinker når man børster for hårdt. Jeg troede dog ikke den var så fancy at den kunne det så jeg har bare tænkt at det måske var pga. batteriet der trængte til en opladning :genert: :lol:

Den type børstehoved jeg havde indtil i går var åbenbart for hårdt for mine tænder, sammen med den lange og grundige tandbørstning.. Heldigvis har jeg kun brugt det i en måneds tid ellers er det da ikke til at vide hvordan det var endt.. Men jeg fik anbefalet en anden model der bør være bedre for mine tænder.

Så jeg er spændt på om jeg kommer til at kunne mærke forskel på sigt. Den type børstehoved jeg brugte før det her der så var for hårdt synes jeg til gengæld var alt for blødt og jeg synes ikke rigtig det tog ordentlig fat og efterlod mine tænder som jeg foretrækker, men det må jeg jo evt. vænne mig til..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf hthy » 3. maj 2018, 23:49

Rikke skrev:Jeg indrømmer det først nu, fordi det først er nu, jeg kan grine af det selv :D

Da de kommunale overenskomstforhandlinger faldt på plads, undrede jeg mig hele dagen efter over, hvorfor folk hatede på Dennis Kristensen. ALLE steder. Her. FB. You name it.

Jeg mener? Hvad kunne en homoseksuel kendisfrisør dog have sagt/gjort, der fik folk til at flippe sådan ud?! :genert:


Sådan tænkte jeg også. Jeg læste en kommentar herinde om Dennis Kristensen, som var skrevet lige efter jeg havde set et program på Charlie, hvor frisøren havde været med og havde sagt noget der måske var lidt lummert, men så slemt var det da heller ikke, Det varede noget før jeg huskede at frisøren vist nok hedder Knudsen.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Miss_no_More » 4. maj 2018, 05:19

For 5 min. siden da jeg forsøgte at vække min kæreste(s dyne). Han var åbenbart stået op, men det lignede unægteligt han stadig lå der.
15
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Spjaerten » 4. maj 2018, 16:52

Har sat opvaskeren igang. Har ikke mindre end 3 glas der ikke kom med :rulle:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Juki » 4. maj 2018, 19:35

Jeg er ret dårlig til matematik så jeg tyr tit til lommeregneren i min mobil, i stedet for at min hjerne brænder sammen.

Men jeg undrede mig alligevel for lidt siden, da jeg skulle trække et tal fra et større tal, for resultatet kunne jeg alligevel ikke få til at passe selvom jeg ændrede rækkefølgen for hvad der skulle trækkes fra osv.

Det var så fordi jeg havde trykket på divider i stedet for minus...
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 5. maj 2018, 14:17

I går aftes, da jeg blev tacklet af den madras, der lå lige så stille på gulvet. Heldigvis faldt jeg ned på madrassen, så jeg slog mig ikke - så kan den lære det, HA!
10
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Chatsy » 5. maj 2018, 14:44

Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.
22
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Daine » 5. maj 2018, 15:29

Chatsy skrev:Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.

Altså, jeg ville godt nok også sikre mig et præparat mod flopper! :shock:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Chatsy » 5. maj 2018, 17:07

Det værste er, at det ikke er første gang jeg er total sprogspasser.
Engang skulle jeg nævne "mælk og æg". Det blev til "mæg".

Det er pisseirriterende for min bror spørger til stadighed om jeg har fået købt noget "mæg" og der er intet, jeg kan gøre. Det er mit liv nu.

Jeg ville også på et tidspunkt sige "smør og mælk" - det blev til "smælk". Jeg kan godt forstå, der er veganere. Det er et helvede.
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mangoness » 5. maj 2018, 17:40

Daine skrev:
Chatsy skrev:Da jeg skulle udlevere et veterinærpræparat mod lopper og flåter. Så ville jeg ligesom sige højt, hvad det var for - og formåede at sige "mod flopper og låter".

Tak, hjerne. Super tak.

Altså, jeg ville godt nok også sikre mig et præparat mod flopper! :shock:


Oh, det minder mig om flubber! :love:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"