Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Ado » 8. feb 2019, 13:34

Når jeg igen (og gang på gang) glemmer at tage sikkerhedsselen af, inden jeg stiger ud af bilen. Hvor svært kan det være?
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 8. feb 2019, 21:07

Da jeg kom ud fra Brugsen efter indkøb i myldretiden og først i bilen opdager, at jeg har en hårbøjle med kæmpe sløjfe og Minnie Mouse-ører på...

Livet som mor til en treårig :rulle:
27
kvinna
Indlæg: 77
Tilmeldt: 9. maj 2017, 19:43
Kort karma: 9
Likede indlæg: 209

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf kvinna » 9. feb 2019, 11:01

Kalimsofie skrev:Da jeg kom ud fra Brugsen efter indkøb i myldretiden og først i bilen opdager, at jeg har en hårbøjle med kæmpe sløjfe og Minnie Mouse-ører på...

Livet som mor til en treårig :rulle:

:D
Min onkel kunne ikke helt forstå hvorfor alle han mødte smilede til ham, da han for mange år siden var ude og handle.
Han havde helt glemt at hans 3 små døtre, lige et par timer før, øvede sig på ham, da de legede frisør, så der var sløjfer og hele molevitten i hans ( ret sparsomme) hår :lol2:
16
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 9. feb 2019, 15:17

kvinna skrev:
Kalimsofie skrev:Da jeg kom ud fra Brugsen efter indkøb i myldretiden og først i bilen opdager, at jeg har en hårbøjle med kæmpe sløjfe og Minnie Mouse-ører på...

Livet som mor til en treårig :rulle:

:D
Min onkel kunne ikke helt forstå hvorfor alle han mødte smilede til ham, da han for mange år siden var ude og handle.
Han havde helt glemt at hans 3 små døtre, lige et par timer før, øvede sig på ham, da de legede frisør, så der var sløjfer og hele molevitten i hans ( ret sparsomme) hår :lol2:


Åh ha :lol:

Jeg føler med ham ;)
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf bluetof1 » 10. feb 2019, 09:10

Igår da jeg var til fødselsdag. Vi skulle have muslinger, som jeg elsker, men for ca. tre måneder siden fik jeg en madforgiftning pga. muslinger. Min mave var totalt kontrær i går og jeg spiste to muslinger, så skulle den ikke have mere.
Så jeg spiste brød og drak vand. Festligt.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 11. feb 2019, 05:47

I fredags da jeg fik min udtalelse på job :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf hotlips » 11. feb 2019, 06:07

LaMariposa skrev:Jeg købte ind i Kvickly søndag, men kunne ikke finde den almindelige letmælk fra Arla. På vejen hjem kørte jeg derfor i Netto, hvor jeg heller ikke kunne se den.

Fast forward til i dag, hvor jeg heller ikke kan finde den i Rema. Jeg undrer mig lidt, men tænker, at der nok er bøvl med leverancerne. Da jeg lidt senere kommer forbi en Menu på vej til fitness, tjekker jeg lige der også. Der kan jeg heller ikke finde den. På det tidspunkt beslutter jeg mig for at spørge en voksen, så jeg går hen til en medarbejder og siger følgende:

"Øhm... Nu har jeg været i fire forskellige forretninger, og jeg kan simpelthen ikke finde den almindelige letmælk fra Arla. Findes den bare ikke mere?"

Medarbejderen ser lidt undrende på mig og går ned til køledisken og peger på den almindelige letmælk fra Arla, som er kommet i ny, bæredygtig karton og derfor ser lidt anderledes ud, end den plejer.

Jeg er glad for, at jeg fik betroet ham, at jeg havde været i fire forskellige forretninger :genert: Men nu har vi da fået mælk igen :-D


Jeg blev vækket i sidste weekend af en meget fortørnet lille mand der klagede over at al vores mælk var rådden, gammel og dårlig og alt muligt andet, det tænkte jeg måtte betyde den var sur til jeg kommer ud i køkkenet og kommer til at se på de der nye kartoner, og spørger om det er dem han er sur over, og det var så dem han mente måtte være ældgamle.
Jeg kan godt se logikken men nu har han fået besked på at checke det der er i for fremtiden før han lader det ødelægge sit humør.. Og hiver i sin gamle mor.
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pjeps » 11. feb 2019, 10:56

I går da jeg fik mere og mere ondt i mine ribben, og ikke kunne forstå hvorfor at det blev værre, når nu jeg havde Taget smertestillende. Jeg overvejer flere gange om jeg skal ringe til lægen igen og begynder at blive lidt nervøs for om det er andet er end trykkede ribben. Og sidder egentlig kun og venter På at jeg kan tage smertestillende igen. Da de bliver tid til det, går jeg ud i køkkenet og opdager, at de piller jeg skulle have Taget til morgen ligger på køkken bordet :rulle:
4
:ninja:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skorstenen » 13. feb 2019, 17:47

Lige før da jeg spiste aftensmad og ikke 1 gang - eller 2 gange, men op til fanme flere gange, glemte at jeg ikke spiste almindelig sennep, men mit meget stærke Løwensenf :nerve:

Bevares, jeg har jo i skabet af en årsag og elsker stærk sennep, men når det ligefrem giver åndenød et kort sekund, så er det lige grov nok :lol:
1
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Maoam » 14. feb 2019, 14:04

Jeg fik en buket blomster af min mor og satte dem i en vase. Nu to dage senere, finder jeg ud af, at jeg ikke fyldte vand i vasen :clap:
20
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. feb 2019, 11:01

Jeg føler mig dum, hver gang jeg ser nogle bestemte happy-go-lucky-fantastiske-bedste-veninder-opslag.
Jeg har virkelig været dum, for jeg troede, jeg var en af dem, og jeg føler mig endnu mere dum, fordi jeg har svært ved at slippe sorgen og vreden.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf LadyFox » 17. feb 2019, 10:40

Jeg sad og jokede med min flirt i går, og han får sagt et eller andet dumt så jeg siger "kom lige her over så du kan få den lussing som du har fortjent", han kommer over, min plan var så at lave en lille lussing-bevægelse sådan 10 cm fra hans ansigt. På en eller anden måde får jeg dog ramt hans hånd det så rammer mit ansigt med et lille blødende sår på læben og to tydelige røde mærker ved siden af min næse som resultat. :stoned: :rulle:
3
...
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Charly » 19. feb 2019, 07:09

I går da jeg kom hjem fra arbejde og prøvede at åbne hoveddøren med mit dankort. Jeg stod længe og viftede det frem og tilbage foran låsen :genert:
20
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf PaleSeptember » 19. feb 2019, 07:20

Charly skrev:I går da jeg kom hjem fra arbejde og prøvede at åbne hoveddøren med mit dankort. Jeg stod længe og viftede det frem og tilbage foran låsen :genert:


Det er ligesom, når jeg prøve at gøre det med fjernbetjeningen til bilen :-D
4
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kalimsofie » 20. feb 2019, 11:11

Jeg læser ofte bøger på Kindle, hvor jeg kan slå ord op ved at trykke på dem (så kommer opslag fra ordbog/wikipedia frem). Det gør jeg ofte for at se, hvor ord stammer fra.

Det virker sjovt nok ikke i en almindelig bog :blush:
26

Tilbage til "Generelt"