Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9938
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17869

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf .Magic. » 2. nov 2022, 13:04

Jeg har brugt Flexiline i maaaaaange år og har købt mange gennem tiden. Har altid undret mig over, hvad den lille ekstra snor var/er til.
Så jeg skrev til producenten for NU ville jeg vide det.

De vedhæfter dette og skriver at det også står i manualen der følger med :genert:
Synes ellers jeg har kigget i dem gennem tiden men åbenbart ikke eller i hvert fald ikke godt nok :blush: :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Æble » 3. nov 2022, 17:43

Luffegås skrev:Jeg havde nær skidt i mine bukser i går.
Jeg forstod ikke hvorfor min mave var så løs for tiden.
Jeg sagde det så til min mand at det er liiiige en tand for meget. Han spørger "skal jeg stoppe med at putte magnesia i morgenpillerne?". Jeg havde glemt jeg for 1-2 uger siden var forstoppet, så jeg havde bedt om en daglig magnesia pille i lidt tid, men glemt at bede ham stoppe igen.
Han tager 1 dagligt og kan fint styre det, men for mig var det nu lidt for meget af det gode.


Og så siger man at romantikken er død :lol:
3
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Luffegås » 4. nov 2022, 08:08

Æble skrev:
Luffegås skrev:Jeg havde nær skidt i mine bukser i går.
Jeg forstod ikke hvorfor min mave var så løs for tiden.
Jeg sagde det så til min mand at det er liiiige en tand for meget. Han spørger "skal jeg stoppe med at putte magnesia i morgenpillerne?". Jeg havde glemt jeg for 1-2 uger siden var forstoppet, så jeg havde bedt om en daglig magnesia pille i lidt tid, men glemt at bede ham stoppe igen.
Han tager 1 dagligt og kan fint styre det, men for mig var det nu lidt for meget af det gode.


Og så siger man at romantikken er død :lol:

Jeg kalder ham altid for min sygeplejerske :lol:
For mig skal der meget til før jeg tager ipren eller panodil, men for ham er det noget man bare tager. Og det samme med magnesia, han bruger det som et tandhjul for hans mave, hvor for mig er det sidste udvej. Så da han jo blander vores piller og siger det altså vil hjælpe med 3 magnesia så skal jeg være langt ude for at sige ja. Og også derfor vi havde aftalt kun 1 uge, men han stoppede så ikke :lol:
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 11. nov 2022, 14:27

Så en tekst på News, hvor der stod "Grønne startups rammes....."


Jeg tænkte: "Hvad faen er "star-tups""?

Der gik lige nogle sekunder før jeg indså jeg læste ordet forkert :lol:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9938
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17869

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf .Magic. » 14. nov 2022, 09:21

Jeg havde lagt min Halloween flagermus ovenpå hylden på badeværelset og havde glemt alt om det så holy crap jeg blev forskrækket lige før :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Musenmor » 17. nov 2022, 04:47

På arbejdet igår.

Jeg skulle sige noget i en forsamling og kommer til at bruge et forkert ord. Der gik lige lidt tid før nogen retter mig. Ej men altså, hvor følte jeg mig dum. Jeg brugte endda et ord, der overhovedet ikke bruges indenfor vores erhverv :stoned:
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf TinaW » 25. nov 2022, 10:33

Da jeg for 4. gang trykkede på . i stedet for - ved indsættelse af en dato.
Vi laver altid datoerne med - i det program, men min hjerne syntes åbenbart at . er det eneste korrekte i dag.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11410

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Kerrigan » 25. nov 2022, 22:25

Da jeg åbenbart trykkede på afhentning i Fields i stedet for Fisketorvet, da jeg skulle hente en babystartpakke i Skoringen i sidste uge.
Fandens små knapper... godt min mor kunne hente, da jeg skulle med et tog hjem til Jylland.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2313
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2270

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Elverpigen » 27. nov 2022, 19:54

I løbet af den seneste uge er det lykkedes mig

1) at brænde en gryde med tomatsuppe på. Ud over at det tog en del tid at få gryden tilbage til funktionel stand, så behøver I ikke at citere dette indlæg i min frelste energisparetråd ;)

2) at glemme 2 små bægre humus købt på tilbud natten over i min rygsæk. De var tydeligvis ikke i spiselig stand her dagen efter :tie:
1
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9938
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17869

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf .Magic. » 30. nov 2022, 09:08

Jeg har netop modtaget min ladcykel og da jeg gik og klippede beskyttelsen af stellet tog jeg mig selv i at tænke at jeg “hellere må huske at ringe og sige tak til butikken” :lol: :stoned:

#pokkershøflig
4
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Muspel » 30. nov 2022, 17:14

Da jeg opdagede, at jeg havde glemt min taske på det hotel, jeg har været på konference på. 200 km hjemmefra ….

De har heldigvis lovet at sende den. Fuck hvor dumt
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 30. nov 2022, 22:42

Sådan cirka en halv time siden...


Skulle børste tænder og tog tandbørste og hvad jeg troede var tandpasta. De 2 ting plejer at stå ved siden af hinanden, længst til den ene side på hylden.

Jeg åbner tandpastaen og kommer lidt på børstehovedet, lukker den og sætter den på plads.

Starter tandbørsten og kommer den i munden men stopper hurtigt og tænker: "Det smager dælme godt nok underligt det tandpasta!"

Tager, hvad jeg tror er tandpastaen.....og ser det er en tube Voltaren Gel! :lol:



Den var faldet på gulvet tidligere i dag, men fik den ikke sat på rette plads, da jeg skulle ud af døren hurtigt. Så jeg havde bare sat den på hylden og tænkt at den måtte jeg lige få sat på plads senere.....


Og nu er den altså sat på rette plads, så jeg ikke kommer til at tage fejl igen :D
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Seance
Indlæg: 377
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1878

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Seance » 30. nov 2022, 22:56

icelady skrev:Sådan cirka en halv time siden...


Skulle børste tænder og tog tandbørste og hvad jeg troede var tandpasta. De 2 ting plejer at stå ved siden af hinanden, længst til den ene side på hylden.

Jeg åbner tandpastaen og kommer lidt på børstehovedet, lukker den og sætter den på plads.

Starter tandbørsten og kommer den i munden men stopper hurtigt og tænker: "Det smager dælme godt nok underligt det tandpasta!"

Tager, hvad jeg tror er tandpastaen.....og ser det er en tube Voltaren Gel! :lol:



Den var faldet på gulvet tidligere i dag, men fik den ikke sat på rette plads, da jeg skulle ud af døren hurtigt. Så jeg havde bare sat den på hylden og tænkt at den måtte jeg lige få sat på plads senere.....


Og nu er den altså sat på rette plads, så jeg ikke kommer til at tage fejl igen :D

Du får da kke muskel smerter i tandkødet i nat :D
2
Smiling_Goat
Indlæg: 2725
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12237

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Smiling_Goat » 1. dec 2022, 12:03

Jeg forlader et møde et kort øjeblik. Alle vægge og døre til mødelokalet består af glas.

Da jeg kommer tilbage og vil gå ind er jeg meget bevidst om, hvor synlig jeg er bag døren, og jeg vil for alt i verden undgå at forstyrre mødet alt for meget, så jeg liiiiiiiiister dørhåndtaget ned og trækker døren op. Eller... døren rører sig ikke. Jeg trækker igen. Døren er i stykker. Trækker igen, nu lidt mere panisk. Planen om ubemærket entré svinder i det fjerne. Slipper håndtaget. Prøver igen. ALLE på den anden side af glasvæggen kigger på mig. Jeg opgiver nu planen om en ubemærket entré totalt og flår bare i døren (det var jo tydeligvis manglende styrke, der var problemet før.) Og det er der det går op for mig, at man nok skal skubbe døren i stedet.

Jeg skubber døren ind i samme øjeblik som nogen på den anden side, åbner den for mig.

Jeg kunne have gravet mig ned.
37
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pandesteg » 1. dec 2022, 15:07

Da jeg var på toilettet på McD tidligere i dag og havde lavet, øh, både det ene og det andet og så var der ikke mere toiletpapir :S jeg plejer at tjekke, men havde hovedet et lidt andet sted da jeg var på vej til en vigtig aftale.

Heldigvis havde jeg nogle gamle kvitteringer i min pung, men alligevel…
23
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"