Weekendtråd

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Weekendtråd

Indlægaf Pandesteg » 19. jun 2020, 11:42

Stille og rolig weekend i vente her:

I dag: Til Næstved og købe badebassin og halløj, så vi er klar til 27 grader i næste uge :banan: Så skal vi hjem og have en fredagslur, derefter hygge med god mad, slik, drinks og noget godt i TV.
Lørdag: Crossfit fra 8-9, derefter være hjemme og ordne ting i haven. Jeg ville gerne have anlagt det nye rosenbed jeg har planlagt og hvis det regner er det jo fint vejr til at plante i. Ellers nok bare i køkkenhaven og dimse rundt og hvad vi ellers finder på. Aftenen bliver en gentagelse af fredag aften.
Søndag: Gentagelse af lørdag, bortset fra at vi ikke skal til crossfit, men jeg løber sikkert en tur, hvis kroppen ikke er for smadret.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Weekendtråd

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jun 2020, 15:02

fredag:
har sørget for at få de to ældste børn til frisøren, og vi har hygget med kebab og is, så vi skal bare ha en rugbrød til aften'
skal ud og låne trailer, hente stole til fest, og derefter hente et møbel for min kæreste
køre 6 tossede teenagere til fest på landet, og hente dem igen først på natten

lørdag
hjem til kæresten, slæbe møbel op til 3. sal, hygge på terasse og grille hvis det er godt vejr, ellers blir det netflix og chill på sofaen

søndag
Fisketur med kæresten
hjem til ungerne igen
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Weekendtråd

Indlægaf Daine » 19. jun 2020, 17:21

Fredag: Arbejde til kl 18, afslapning derefter - tv, cola og lidt slik. Hvile af dårlig fod.

Lørdag: Inaktivitet da fod skal skånes. Læse en bog, drikke cola, se tv ... og hente + aflevere en pakke.

Søndag: Forventet travl morgenvagt på job (det er konfirmationsweekend her i byen), derefter hjem og hvile fod. Læse/se tv, afslapning.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Weekendtråd

Indlægaf LaMariposa » 19. jun 2020, 21:47

Vi har heller ikke de vilde planer. Pt. er der en flok hormonbomber, der holder vild fest et par huse oppe, og som pt. render rundt på vejen og råber, så noget kunne tyde på, at det ikke bliver til meget søvn. Så jeg håber, at vi kan sove længe i morgen.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Weekendtråd

Indlægaf Alphilia » 20. jun 2020, 04:22

I dag arbejde hele dagen
I morgen, ? I hvert fald sove længe
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Weekendtråd

Indlægaf lillebjoern » 20. jun 2020, 06:57

Fredag: Bød på mad fra Stefanos i Nørrebroparken + brætspil og hygge om aftenen
Lørdag: Løbe, ud og købe "klatremiljø" til katten i IKEA og Silvan og så spise/ud med nogle veninder i aften
Søndag: Børnefødselsdag og flade ud på sofaen... :træt:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Weekendtråd

Indlægaf Santa » 20. jun 2020, 07:06

Fredag ....arbejde, indkøb, hjem, hundetur, alene-hjemme-hygge. Skal for en gangs skyld ikke i sommerhus.
Lørdag....hm? Men der bør være rengøring, tøjvask på programmet.
Søndag...grillhygge og sjov med en flok kolleger.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Weekendtråd

Indlægaf Muddi » 20. jun 2020, 07:09

Her står weekenden på afslapning, tøjvask, oprydning, lidt rengøring, og bare nusse lidt rundt
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Weekendtråd

Indlægaf LaMariposa » 20. jun 2020, 07:18

LaMariposa skrev:Vi har heller ikke de vilde planer. Pt. er der en flok hormonbomber, der holder vild fest et par huse oppe, og som pt. render rundt på vejen og råber, så noget kunne tyde på, at det ikke bliver til meget søvn. Så jeg håber, at vi kan sove længe i morgen.


Nå, jeg kunne som sædvanligt ikke sove længe, men det betyder, at jeg på nuværende tidspunkt allerede har trænet 45 min og været i bad :D Det hævner sig muligvis i aften, at jeg kun har sovet tre timer...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Weekendtråd

Indlægaf Skorstenen » 3. jul 2020, 06:41

Jeg elsker weekendtråde!!!

Idag, skal jeg arbejde, og så skal jeg lige hjem og skifte tøj og have kylet lidt i ansigtet, og så står den på aflyst-festival-så-vi-laver-sq-vores-egen-festival-fest idag.
Imorgen når vi slår øjene op, fede lede tømmermænd eller ej (dog skal vi lige kunne køre!) drøner vi op i campingvognen. Der skal klippes græs og fjernes flere småsten fra grunden. Så udnytter vi regnen til at få sået lidt mere græs på pladsen.

Derefter hygge i forteltet med Ticket to Ride / kortspil, og højst sandsynligt en flaske reparations-alkohol :D
Søndag hjem igen, og vaske tøj m.v., og gøre klar til endnu en arbejdsuge.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Weekendtråd

Indlægaf Daine » 3. jul 2020, 07:02

Jeg har lukkevagt i dag, så jeg er først hjemme mellem 17.30 og 18.00. Jeg vil over og handle ind til weekenden nu, så slipper jeg for det i aften - de melder i øvrigt også regnvejr fra og med i aften. I morgen skal jeg lige arbejde et par timer om eftermiddagen, men derudover skal jeg bare læse - jeg har en laaaaang bogliste liggende på Mofibo, så jeg kommer ikke til at kede mig. Og da de melder regn hele weekenden, så er der alligevel ikke andet at lave :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Weekendtråd

Indlægaf FrøkenM » 3. jul 2020, 07:22

Fredag: Fys, afhentning af bog på biblioteket og hente pakke i pakkeshop. Jeg har rester til aftensmad så jeg skal bare hygge med bog og serie når det praktiske er overstået.
Lørdag: Indkøb, lave perler, læse bog, slappe af.
Søndag: Samme som lørdag. Skal dog have en kort cykeltur da det er vigtigt jeg får rørt mig hver dag. Så jeg krydser fingre for tørvejr!

Jeg kan mærke at jeg har brug for at det her er en weekend hvor der ikke behøver at ske særlig meget. I denne uge har genoptræning mv taget pænt meget tid og kostet kræfter. Heldigvis fik jeg styr på hjemmet i går og onsdag så det sejler heller ikke. Det er så dejligt.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Weekendtråd

Indlægaf Pandesteg » 3. jul 2020, 07:30

Jeg har nærmest ingen planer den her weekend, det er vildt fedt!

Fredag: Slappe og hygge med manden. God mad, fredagsslik, noget godt i TV osv. Nå ja og fredagslur!
Lørdag: Crossfit kl. 9. Ellers ingen planer, men tænker jeg skal i køkkenhaven (uanset vejret så er der bare ting der skal ordnes, så.) Tænker vi også skal smage min hjemmelavede hyldeblomstchampagne, som burde være klar til at drikke i dag.
Søndag: Intet på programmet, men helt sikkert endnu en tur i haven :D Har en rose jeg skal have gravet op, ellers må vi se hvad jeg finder på.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Weekendtråd

Indlægaf Spjaerten » 3. jul 2020, 08:09

I aften skal jeg ud og fejre en veninde. Så lidt gode drinks og god mad.

Imorgen skal jeg forbi en veninde til en kop udendørs kaffe, hun er stadig i farezonen for corona pga flere sygdomme.

Og ellers bare nyde det sidste af denne ferie
med så lidt som muligt
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Weekendtråd

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. jul 2020, 09:16

I aften kommer min kæreste, vi skal fejre hans fødselsdag, med flæskesteg sandwich og kage, tænker vi skal ha et par god øl, og Rom om the rocks, kortspil eller en god film.

De 2 yngste blir henter af deres far, til 16 dages ferie, så resten af lørdagen skal jeg nyde stilheden.
Måske får jeg snidt kæresten og hunden i bilen, og så afsted ud i det blå, finde nogle loppebikse at ose i, en gåtur ved strand/skov.

Søndag, tror jeg bare er dasedag, sidste feriedag i en uges ferie, mandag mrogne kalder jobbet igen
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Generelt"