Ufo'er?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Ufo'er?

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2020, 12:14

Jeg havde forventet at Wizzze oprettede en tråd om det, men jeg kan ikke se nogen, så her kommer den.
Ufo-tråden.

Pentagon har i dag verificeret de tidligere lækkede optagelser og de flyvende objekter er stadig uidentificerede.
Hvad tror I det er?

https://www.dr.dk/nyheder/udland/pentag ... faenomener
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4927
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Ufo'er?

Indlægaf Nicolait » 28. apr 2020, 13:27

Måske er Wizzze blot blevet bortført, så derfor kan ikke oprette tråde. Rumvæsenerne har sikkert allerede kørt analsonden i stilling bag ham. :shock:
9
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Kakadu
Indlæg: 3484
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10294

Re: Ufo'er?

Indlægaf Kakadu » 28. apr 2020, 17:07

Det er en helikopterprojektør!
1
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Ufo'er?

Indlægaf paint » 28. apr 2020, 21:42

Hvis man har set Morgan Freeman og 'Through The Wormhole", synes man pludselig ikke at UFO'er er så opsigtsvækkende.

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Ufo'er?

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2020, 22:37

paint skrev:Hvis man har set Morgan Freeman og 'Through The Wormhole", synes man pludselig ikke at UFO'er er så opsigtsvækkende.

Billede

Det har jeg ikke.
Resumé? :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1126

Re: Ufo'er?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 28. apr 2020, 23:12

Selvfølgelig findes der intelligent liv rummet udover os og det er 1000 gange mere sandsynligt at støde på en "alien" end på en ånd/genfærd.

Jeg tror dog ikke at de uidentificerede objekter i videoen er ufoer, men afslår det heller ikke totalt.
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Ufo'er?

Indlægaf Persnikedy » 29. apr 2020, 05:09

moycpa3tdlv41.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Ufo'er?

Indlægaf Purple Haze » 29. apr 2020, 06:22

Selvfølgelig er det UFOer, de er jo uidentificeret.
Om det så er rumskibe? Det finder jeg usandsynligt.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Ufo'er?

Indlægaf paint » 29. apr 2020, 09:32

kidkomb skrev:
paint skrev:Hvis man har set Morgan Freeman og 'Through The Wormhole", synes man pludselig ikke at UFO'er er så opsigtsvækkende.

Billede

Det har jeg ikke.
Resumé? :D


Lidt svært med et resumé over en serie, der har kørt siden 2010. Men det er virkeligt spændende spørgsmål der belyses af de førende videnskabsfolk på de forskellige områder.

Nederst på siden, kan du se hvad de har behandlet i programmet

https://en.wikipedia.org/wiki/Through_the_Wormhole
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Ufo'er?

Indlægaf kidkomb » 29. apr 2020, 09:38

paint skrev:Lidt svært med et resumé over en serie, der har kørt siden 2010. Men det er virkeligt spændende spørgsmål der belyses af de førende videnskabsfolk på de forskellige områder.

Nederst på siden, kan du se hvad de har behandlet i programmet

https://en.wikipedia.org/wiki/Through_the_Wormhole

Ah, ja ok, det kan jeg godt se. Så tror jeg faktisk at min mand har set noget af det. Den skal jeg lige skrive bag øret til en regnvejrsdag eller en sygdomsperiode :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4927
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Ufo'er?

Indlægaf Nicolait » 29. apr 2020, 19:48

Magic In The Sky skrev:Universet er så stort så hvorfor skulle der ikke være liv andre steder. Jeg tror også at hvis der er liv så er de mere intelligente end mennesker. Mennesker er ikke ret kvikke så jeg håber de andre er klogere end os og at de kan tage over og passe på moder jord når vi andre får udryddet os selv.

Jeg ved dog ikke helt om jeg tror på UFOer. Jeg er ikke overbevist om at de ville lave sådan nogle objekter at flyve rundt i :D


I forhold til hvor ungt universet er, sammenlignet med hvor gammelt det teoretisk kan blive, kan vi sagtens være noget af det første liv, der findes.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Ufo'er?

Indlægaf kidkomb » 29. apr 2020, 19:52

Nicolait skrev:
Magic In The Sky skrev:Universet er så stort så hvorfor skulle der ikke være liv andre steder. Jeg tror også at hvis der er liv så er de mere intelligente end mennesker. Mennesker er ikke ret kvikke så jeg håber de andre er klogere end os og at de kan tage over og passe på moder jord når vi andre får udryddet os selv.

Jeg ved dog ikke helt om jeg tror på UFOer. Jeg er ikke overbevist om at de ville lave sådan nogle objekter at flyve rundt i :D


I forhold til hvor ungt universet er, sammenlignet med hvor gammelt det teoretisk kan blive, kan vi sagtens være noget af det første liv, der findes.

Det er også der min mand umiddelbart er landet, efter at have researchet en del for nogle år siden. Der er simpelthen en ok chance for at vi er dem der er længst fremme.
Jeg selv har ingen bestemt holdning eller tro. Jeg synes bare det er spændende.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
tron
Indlæg: 1117
Tilmeldt: 30. jan 2020, 12:07
Kort karma: 20
Likede indlæg: 577

Re: Ufo'er?

Indlægaf tron » 30. apr 2020, 09:34

Magic In The Sky skrev:
Nicolait skrev:
Magic In The Sky skrev:Universet er så stort så hvorfor skulle der ikke være liv andre steder. Jeg tror også at hvis der er liv så er de mere intelligente end mennesker. Mennesker er ikke ret kvikke så jeg håber de andre er klogere end os og at de kan tage over og passe på moder jord når vi andre får udryddet os selv.

Jeg ved dog ikke helt om jeg tror på UFOer. Jeg er ikke overbevist om at de ville lave sådan nogle objekter at flyve rundt i :D


I forhold til hvor ungt universet er, sammenlignet med hvor gammelt det teoretisk kan blive, kan vi sagtens være noget af det første liv, der findes.

Det kan vi sagtens være - Men vi kan lige så sagtens ikke være :D

Nej fordi det har forskerne allerede undersøgt, meget tyder på at vi høre til blandt det første liv - hvis der da er andet liv.

Eftersom vi ikke kender til andet liv, så kender vi heller ikke sandsynligheden for liv. Vi kan være det eneste eller 1:1000000000000 af planer med liv, vi ved det simpelthen ikke og alle gæt er netop det, gæt taget ud af ingenting.

https://www.npr.org/sections/13.7/2016/ ... 8239089338
0
Brugeravatar
tron
Indlæg: 1117
Tilmeldt: 30. jan 2020, 12:07
Kort karma: 20
Likede indlæg: 577

Re: Ufo'er?

Indlægaf tron » 30. apr 2020, 09:36

Purple Haze skrev:Selvfølgelig er det UFOer, de er jo uidentificeret.
Om det så er rumskibe? Det finder jeg usandsynligt.

Det er intet grundlag for at tro det er rumskibe, så sandsynligheden ud fra de data vi har pt. er nul.

Der er minder bevis for rumskibe fra andre planeter end der er for en omnipotent Gud og det siger vist det hele.
0
Brugeravatar
tron
Indlæg: 1117
Tilmeldt: 30. jan 2020, 12:07
Kort karma: 20
Likede indlæg: 577

Re: Ufo'er?

Indlægaf tron » 30. apr 2020, 11:02

Magic In The Sky skrev:
tron skrev:
Magic In The Sky skrev:
Nicolait skrev:
Magic In The Sky skrev:Universet er så stort så hvorfor skulle der ikke være liv andre steder. Jeg tror også at hvis der er liv så er de mere intelligente end mennesker. Mennesker er ikke ret kvikke så jeg håber de andre er klogere end os og at de kan tage over og passe på moder jord når vi andre får udryddet os selv.

Jeg ved dog ikke helt om jeg tror på UFOer. Jeg er ikke overbevist om at de ville lave sådan nogle objekter at flyve rundt i :D


I forhold til hvor ungt universet er, sammenlignet med hvor gammelt det teoretisk kan blive, kan vi sagtens være noget af det første liv, der findes.

Det kan vi sagtens være - Men vi kan lige så sagtens ikke være :D

Nej fordi det har forskerne allerede undersøgt, meget tyder på at vi høre til blandt det første liv - hvis der da er andet liv.

Eftersom vi ikke kender til andet liv, så kender vi heller ikke sandsynligheden for liv. Vi kan være det eneste eller 1:1000000000000 af planer med liv, vi ved det simpelthen ikke og alle gæt er netop det, gæt taget ud af ingenting.

https://www.npr.org/sections/13.7/2016/ ... 8239089338

Når de ikke engang ved hvad den tingeste i den første video er så har jeg mine tvivl om de der “videnskabelige artikler” :lol:

Jeg har det med aliens som med så meget andet. Jeg tror ikke nødvendigvis på dem, men jeg er heller ikke overbevist om at der ikke findes andet liv end mennesker.

Når forskerne er uenige så har jeg svært ved at være skråsikker.


Pointen er at forskerne ikke ved det og derfor selv gætte og ikke er skråsikker på noget. Da de værgen kan be eller afkræfte dit eller hint.

Men ud fra den viden de har, så tyder det på at vores galakse er en af de ældste i universet og dermed er vores solsystem også blandt de ældste. Derfor har jorden haft længere tid til at få liv end hovedparten af planeterne.

Hvis der opstår intelligent liv på x planeter i heler universets levetid så burde vi ud fra det, kommer til at høre til det tidlige liv. Men da vi ikke kender andet liv, ved om der er eller vil opstå liv, ikke kender universets levetid (sluttid) så er der er del gætværk indblandet naturligvis.
0

Tilbage til "Generelt"