Har I også hørt at dette her kommer til at vare mere end 14 dage?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Har I også hørt at dette her kommer til at vare mere end 14 dage?

Indlægaf Allmost_Famous » 23. mar 2020, 21:15

fisken80 skrev:
Wizzze skrev:Ja så har Mette F meddelt at det varer til mindst efter påske, og Brostrøm siger det først topper om 4 uger. Hvad skal vi finde på at lave den næste måneds tid? :gruble:


Vi er nogen der skal passe vores arbejde...

Jeg er dødtræt af at høre om, hvor meget tid man får af det her. Jeg arbejder hårdere end jeg nogensinde før har gjort i mine 12 år som lærer.

Enig!

For en uge siden, fandt jeg en film frem, som jeg ville se. Den ligger stadig foran fjerneren.

Kl. 21 blev jeg færdig med mit arbejde for i dag.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Har I også hørt at dette her kommer til at vare mere end 14 dage?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. mar 2020, 13:32

Allmost_Famous skrev:
fisken80 skrev:
Wizzze skrev:Ja så har Mette F meddelt at det varer til mindst efter påske, og Brostrøm siger det først topper om 4 uger. Hvad skal vi finde på at lave den næste måneds tid? :gruble:


Vi er nogen der skal passe vores arbejde...

Jeg er dødtræt af at høre om, hvor meget tid man får af det her. Jeg arbejder hårdere end jeg nogensinde før har gjort i mine 12 år som lærer.

Enig!

For en uge siden, fandt jeg en film frem, som jeg ville se. Den ligger stadig foran fjerneren.

Kl. 21 blev jeg færdig med mit arbejde for i dag.

Også enig.
Jeg har så besluttet, at jeg ikke vil udvide min arbejdsdag på grund af det her. Ellers ender det jo bare i, at man, når det her er overstået, pludselig er tilbage i de tider, hvor man nærmest forventedes at stå til rådighed 24/7, og det vil jeg ikke.
Så jeg begynder og slutter lidt senere end normalt og fordeler mødetid ud over ugen, så jeg ender på mine 40 timer. Og her inkluderes faglige samtaler med kolleger, der normalt ligger i forberedelsestiden.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"