Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 21. aug 2020, 07:55

Markedet for lejeboliger i Zurich. Det er jo en ren krigszone.

Nåh men, vi kan vel altid bo under en bro et sted...
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elverpigen » 21. aug 2020, 13:25

At der igen tegner til slinger i mit ellers yndlignsbijob. Efter en aftale på f*cking skrift har jeg koordineret et erstatningsarrangement med et helt hold OG aftale-tovholderen efter de skriftlige guidelines jeg fik......

....... hvorefter de begynder at trække i land ???? :rulle: :cuss:

Nu har jeg lige corona-tilpasset programmet og jeg-skal-komme-efter-dig og folk har det i deres kalender :whip:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 21. aug 2020, 14:47

Jeg er ved at brække mig af stress. Jeg ved at det er slemt i øjeblikket og det vælter ind med ting der skulle være løst i går eller for en måned siden. Jeg har måtte holde to pauser og jeg føler stadig at den bedste løsning muligvis er at hoppe ud af vinduet.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elverpigen » 21. aug 2020, 16:37

AstaPasta skrev:Jeg har et arbejde, der går på tværs af en stor organisation. Der er ingen - som i INGEN - tværgående kommunikationskanaler eller nogen måde at vide, hvilke personer i andre afdelinger, jeg skal have fat i. Jeg kan knap nok få det indblik i min egen del af organisationen. Jeg hader det.
Men jeg hadede også at være arbejdsløs.
Afvejninger, afvejninger, afvejninger ...


Jeg prøvede det i meget mindre skala på et tidligere job. Når man kommer fra et sted, hvor informationerne og kommunikationen har flydt rimeligt uhindret, så virker det komplet idiotisk, det giver sindsygt meget unødig frustration - mit faglige og lidt svære projekt lykkedes, men jeg kom aldrig på den relevante mailliste for funktionerne i den bygning, hvor jeg lavede meget af mit arbejde, fordi de informationer hørte under en anden sektion :tie: Hvis jeg var heldigt hørte jeg tilfældigt på gangen, hvis der var en ændring, der havde afgørende betydning for mit arbejde :rulle:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 21. aug 2020, 17:27

AstaPasta skrev:Jeg har et arbejde, der går på tværs af en stor organisation. Der er ingen - som i INGEN - tværgående kommunikationskanaler eller nogen måde at vide, hvilke personer i andre afdelinger, jeg skal have fat i. Jeg kan knap nok få det indblik i min egen del af organisationen. Jeg hader det.
Men jeg hadede også at være arbejdsløs.
Afvejninger, afvejninger, afvejninger ...


Uha, jeg har også set min del af det der i flere forskellige organisationer efterhånden. Det er simpelthen så drænende, og det der med at skulle drøne rundt og lede efter personer at trække information ud af, det kan tage arbejdsglæden fra enhver.

I mit forrige job var jeg med til at lancere en app, der kunne kommunikation på tværs af organisationen. Det var en kæmpe success, og jeg tænker stadig tilbage på det projekt som et af de vigtigste i min karriere. Det var simpelthen så fedt at se, hvordan det gjorde en forskel for medarbejderne.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 21. aug 2020, 17:58

At der i blokken overfor min er faldet en lille dreng ud af et vindue fra første sal. :(


Jeg håber snart der tikker besked ind om, hvordan drengen har det.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7758
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kerrigan » 23. aug 2020, 07:35

icelady skrev:At der i blokken overfor min er faldet en lille dreng ud af et vindue fra første sal. :(


Jeg håber snart der tikker besked ind om, hvordan drengen har det.

Er der en update?
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 23. aug 2020, 08:50

At min eks fortsætter sin mærkværdige opførsel, der gør at vi ikke kan få lukket det sidste.
Han har blokeret mig alle steder så jeg ikke kan få fat i ham og få aftalt udlevering af mit spisebord.
Det begynder at irritere mig, at jeg åbenbart har foræret ham mit dyre spisebord. Det var egentlig ikke meningen.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 23. aug 2020, 08:55

Et galdestens-lignende anfald i nat. Shit, det var ubehageligt og varede længe :tie:
Har ellers været sluppet efter jeg lagde kosten væsentligt om, men efter lidt for god mad igår var det tilbage for fuld skrue. Jeg er ikke undersøgt, men overvejer kraftigt at blive det.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 23. aug 2020, 08:56

Kerrigan skrev:
icelady skrev:At der i blokken overfor min er faldet en lille dreng ud af et vindue fra første sal. :(


Jeg håber snart der tikker besked ind om, hvordan drengen har det.

Er der en update?


Hov, har jeg da helt glemt. Undskyld.


Han kom hjem i går aftes. Ikke en eneste knogle brækket eller tegn på andre skader. Man må vist sige drengen har været heldig. :)
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 23. aug 2020, 11:41

Min dumme krop :( Kan simpelthen ikke leve med, at den har sit eget liv og forandrer sig så meget, at jeg ikke kan følge med.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 23. aug 2020, 12:35

Jeg er ved at blive forkølet - at være udenfor i regnvejr og kraftig blæst, fremmer ikke ligefrem godt helbred. På grund af covid, kan jeg dog forvente at skulle igennem swabs og isoleres til svaret er tilbage - bare for lige at udelukke at jeg ikke HAR covid.
Jeg orker det ikke...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 23. aug 2020, 13:40

Hovedpine.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 24. aug 2020, 19:35

Jeg sidder som kasserer i vores andelsboligforening, jeg har ‘siddet’ i 2 år. Og nu skal vi så for første gang, mens jeg er kasserer, til at sælge en bolig og jeg er virkelig på udebane. Jeg har ikke været på kursus i almen overdragelse for ABF har ikke haft et herovre, så jeg sidder med den vejledning de har lavet (på 2 A4 sider) og forsøger at få det til at give mening.
Det hjælper så heller ikke en skid at formanden laver halve aftaler med køber, udenom mig (og de procedurer jeg kæmper for at vi får fulgt korrekt) og udenom sælger :nej:
Jeg skal have banket i bordet i morgen og jeg hader at skulle være sådan. Men det kan ikke nytte noget at hun forsøger at forcerer tingene fordi køber gerne vil have det.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 24. aug 2020, 19:38

Har fået en virkelig slem hovedpine i aften, så nu ligger jeg og venter på, at pillerne begynder at virke.
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"