Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2018, 10:44

Jeg føler det hele er væltet for mig. Og min flirt har en nar i byen i går, og det ende med en ret vældig såret-fulde-monolog fra mig på Messenger, som han ikke har svaret på. Jeg tror ikke vi kommer til at snakke sammen igen. Så meget for gode intentioner om at vores venskab er vigtigst.
0
...
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41317

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 10. feb 2018, 14:44

sigge skrev:Jeg har klikket på en potentiel virus i messenger på min arbejdscomputer. :( Jeg har læst lidt om den, og umiddelbart er jeg ikke kommet så langt, at jeg har fået downloadet noget. Men nu skal jeg have en pinlig samtale med vores IT-mand på mandag.


Øv, hvor træls. Er du sikker på, at du skal vente til mandag? Hvis der nu er noget, vil de sikkert gerne vide det.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 10. feb 2018, 15:54

LaMariposa skrev:
sigge skrev:Jeg har klikket på en potentiel virus i messenger på min arbejdscomputer. :( Jeg har læst lidt om den, og umiddelbart er jeg ikke kommet så langt, at jeg har fået downloadet noget. Men nu skal jeg have en pinlig samtale med vores IT-mand på mandag.


Øv, hvor træls. Er du sikker på, at du skal vente til mandag? Hvis der nu er noget, vil de sikkert gerne vide det.


Så længe computeren er slukket og dermed ikke på netværket, er der vist ikke noget, der kan spredes, så jeg tror ikke, der sker noget ved at vente. IT-manden er desuden på skiferie, så der er ikke rigtigt noget, han kan gøre, før han er tilbage.
Så jeg må bare krydse fingre. Efter hvad jeg kan læse om den virus, kom jeg ikke så langt i processen, at jeg har fået noget ned på computeren. Jeg har vist højst fået overtaget min Facebook-profil, hvilket jeg dog ikke har oplevet tegn på endnu. Men jeg skal helt sikkert have kigget på computeren på mandag, så må jeg se, om han bare formaterer den med det samme.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 10. feb 2018, 18:27

Lemonella skrev:
sigge skrev:
LaMariposa skrev:
sigge skrev:Jeg har klikket på en potentiel virus i messenger på min arbejdscomputer. :( Jeg har læst lidt om den, og umiddelbart er jeg ikke kommet så langt, at jeg har fået downloadet noget. Men nu skal jeg have en pinlig samtale med vores IT-mand på mandag.


Øv, hvor træls. Er du sikker på, at du skal vente til mandag? Hvis der nu er noget, vil de sikkert gerne vide det.


Så længe computeren er slukket og dermed ikke på netværket, er der vist ikke noget, der kan spredes, så jeg tror ikke, der sker noget ved at vente. IT-manden er desuden på skiferie, så der er ikke rigtigt noget, han kan gøre, før han er tilbage.
Så jeg må bare krydse fingre. Efter hvad jeg kan læse om den virus, kom jeg ikke så langt i processen, at jeg har fået noget ned på computeren. Jeg har vist højst fået overtaget min Facebook-profil, hvilket jeg dog ikke har oplevet tegn på endnu. Men jeg skal helt sikkert have kigget på computeren på mandag, så må jeg se, om han bare formaterer den med det samme.


Min IT kæreste siger, han håber du har hevet stikket ud af din PC, er du rimelig sikker, hvis ikke, kan en slukket PC, stadig få adgang til netværket.
Håber du slipper med skrækken. :kryds:


Det har jeg desværre ikke, for det var først efter, jeg var kommet hjem, det gik op for mig, at det kunne være virus. Jeg håber virkelig ikke, der er sket noget. Jeg satser på, at helt opdateret antivirusprogram har virket, hvis der alligevel skulle være noget. Og ellers er vi da en gang før blevet reddet af vores backup.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 11. feb 2018, 11:29

Angst.
0
...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 11. feb 2018, 11:34

Følelser i klemme hos en der ikke vil have mig :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 11. feb 2018, 12:01

Småt, men: At det skal være så besværligt at vælge en madras
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 11. feb 2018, 12:06

kidkomb skrev:Småt, men: At det skal være så besværligt at vælge en madras

Det er faktisk sindsygt svært så ikke spor småt :ae:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 11. feb 2018, 13:57

At sidde som gæst til en familiefest, hvor det - altså lige bortset fra os to søskende med partnere og børn - kun er hendes side, der er inviteret. Jeg hører til hans. Og hendes side er ret...speciel.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 11. feb 2018, 14:15

Menstruations smerter og hovedpine :mellow:
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Brutus » 11. feb 2018, 14:26

Intet :dance:
2
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 12. feb 2018, 11:36

Min onkel døde i nat :(

Han har været syg længe og vi vidste godt det var et spørgsmål om dage, men det er alligevel trist. Han har været i familien i over 55 år, han og min moster fejrede guldbryllup for et par år siden, og han var en klippe, en der bare skulle være der.

Øj, hvor er jeg ked af det :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 12. feb 2018, 12:56

Ikke i dag, men i går. Min stedfar er simpelthen så træls. Han kender vist ikke til at være gæstfri.

Han er dybest set en meget sød mand, men han er også en hustyran, egoistisk og fuldstændig kompromisløs. Han plejer at sige at hvis man skal gå på kompromis, så er ingen af parterne tilfredse alligevel, så derfor gør han bare som det passer ham, og så må andre bare indrette sig. Det er jo en virkelig god måde at komme frem i verden. :stoned:

Han må være ret usikker på sig selv, for han har sådan et behov for at råbe op om hvordan ingen skal bryde sig om at fortælle ham hvad han må og skal osv. Det er virkelig unødvendigt, for der er ingen som PRØVER at fortælle ham hvor skabet skal stå... Men man får ikke engang foden indenfor døren før han har gjort klart at han I HVERT FALD skal dit og dat, og man kan bare lige prøve på at stå i vejen. Jamen jaja, okay så... Og goddag til dig også...

Her i går ville han så absolut se skisport mens jeg var på besøg. Det er da også okay. Jeg kan da godt tænke ved mig selv at han måske kunne prioritere at være sammen med mig fordi jeg trods alt bor i et andet land og ikke er i Danmark så tit, men på den anden side skal jeg ikke bestemme hvordan han prioriterer sin tid, så skidt pyt.

Men fordi han har dette her meget indgroede behov for at gøre opmærksom på sig selv og sine rettigheder, så satte han tv'et på max volumen selvom han sad lige ved siden af det og i øvrigt ikke har problemer med hørelsen.

Det betød så at min mor og jeg ikke kunne være noget sted i lejligheden hvor vi kunne have en normal samtale, så vi endte med at gå hjemmefra og ud i sne og blæst for at gå på café i stedet. Min mor går ikke så godt mere pga. ryggen, og der ligger ikke noget i deres lokalområde, så det er ikke skide praktisk.

Vi havde fire timer sammen i går. Jeg ser hende max hver tredje måned, og sjældent i mere end et par timer af gangen.

Min stedfar hader støj og bliver altid skidesur hvis andre larmer. Han sætter demonstrativt fingrene i ørerne hvis nogen formaster sit til at høre musik med headphones på, også selvom man ikke kan høre det. Han insisterer på at han i HVERT fald godt kan. Og tv og radio skal være på lav volumen, for man skal ikke støje unødigt.

Altså lige undtagen når han selv har så voldsomt behov for at demonstrere at han kraftedeme selv bestemmer i sit eget hjem, så alle andre kan bare fise af og lukke røven.

Hvis man beder ham skrue ned, så bliver han dybt fornærmet og siger at så kan det også bare være LIGEMEGET, for så kan han jo SLET ikke være der og bliver KVALT i andres behov, og så er vi også bare nogle lede diktatorer. Og så går han ind på sit kontor og surmuler og er en røv. I flere dage.

Det gider jeg ikke udsætte min mor for, og det ER ikke op til mig at bestemme over hans liv og hjem, så bevares, jeg skal da nok skride.

Men man kunne godt fristes til at mumle noget om gæstfrihed og venlighed og, hmm, ja, ikke at være et stort egoistisk røvhul den ene gang i kvartalet ens datter er på besøg.

Men jaja. :rulle:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 12. feb 2018, 16:52

Udover en uges angst, og en dramatisk weekend så har jeg også lige fået en tandrens. Fuck det gjorde ondt!
0
...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. feb 2018, 18:51

At jeg tog på arbejde i dag til trods for ondt i halsen, der stråler helt op i ørene :(
Man kan også være for pligtopfyldende.
0

Tilbage til "Generelt"