Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ladysparrow » 3. aug 2018, 08:56

Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 3. aug 2018, 09:00

Ladysparrow skrev:Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.


Vi får taget personalebilleder hvert år, og sidste år blev jeg omfotograferet, fordi jeg absolut ikke var tilfreds (hvorfor beder fotografer altid én om at sige et eller andet latterligt? Denne gang var det "fisketis" :forvirret: ) De fik hængt det nye og pænere billede op på personaletavlen, men det grimme, hvor jeg ser MEGET skeptisk ud, ligger stadig på skolens hjemmeside. Fedt.

Heldigvis kun to måneder endnu...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 3. aug 2018, 09:02

Jeg fik taget min medicin alt for sent på aftenen i går, så jeg vågnede alt for sent og er stadig en smule groggy. Jeg skal male planker til vores nye, hvide stakit til forhaven i dag, som manden er i gang med at grave huller til. Og så i den hede...
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ladysparrow » 3. aug 2018, 09:06

Guilded_Lily skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.


Vi får taget personalebilleder hvert år, og sidste år blev jeg omfotograferet, fordi jeg absolut ikke var tilfreds (hvorfor beder fotografer altid én om at sige et eller andet latterligt? Denne gang var det "fisketis" :forvirret: ) De fik hængt det nye og pænere billede op på personaletavlen, men det grimme, hvor jeg ser MEGET skeptisk ud, ligger stadig på skolens hjemmeside. Fedt.

Heldigvis kun to måneder endnu...


Fisketis? :nerve:

Hun er nu ellers meget sød og jeg får lov til at vælge det som jeg synes er det bedste, men egentlig er jeg helst fri, har slet ikke lyst til at se dem. :mellow:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 3. aug 2018, 09:07

Ladysparrow skrev:Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.


Åh gud, jeg har det altså lidt på samme måde. Men jeg ender så også altid med at se gysselig ud på de billeder dér :lol: Jeg skulle også have taget billeder til både personale-IDkort og intranet, da jeg startede på mit nye arbejde. Det plejer at foregå i sådan en selfieboks, men den var i stykker, så det var min nye chef der skulle tage billedet, det var så akavet :tie: Det foregik så også nede i nogle kælderlokaler med elendigt lys. Da hun havde taget 1 billede sagde jeg bare "det er fint!!" for at slippe for at sidde der yderligere.
Da billedet så kom frem til mig lignede jeg pga. dårlig kameravinkel og ekstremt ringe lyssætning virkelig hende der den scary dame, der kommer af brønden i The Ring, jeg kunne virkelig krybe i et musehul! Især fordi billedet kørte i en måned på vores info-skærme og sidder for evigt på mit personalekort, som jeg skal have om halsen hver eneste dag - nå ja, det minder mig om, at da såjeg fik mit kort, så opdagede jeg, at der var blevet trykt sådan en grøn "aids"-sløjfe LIGE i panden på mig, der tænkte jeg virkelig WTF... Min kollega var ved at brække sig af grin og vi fandt ud af at grøn sløjfe åbenbart er noget prostatakræft-awareness, så ja, jeg flasher IKKE mit ID-kort frivilligt og jeg fandt også ret hurtigt ud af at skifte billedet på outlook til et privat billede. :lol:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ladysparrow » 3. aug 2018, 09:12

Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.


Åh gud, jeg har det altså lidt på samme måde. Men jeg ender så også altid med at se gysselig ud på de billeder dér :lol: Jeg skulle også have taget billeder til både personale-IDkort og intranet, da jeg startede på mit nye arbejde. Det plejer at foregå i sådan en selfieboks, men den var i stykker, så det var min nye chef der skulle tage billedet, det var så akavet :tie: Det foregik så også nede i nogle kælderlokaler med elendigt lys. Da hun havde taget 1 billede sagde jeg bare "det er fint!!" for at slippe for at sidde der yderligere.
Da billedet så kom frem til mig lignede jeg pga. dårlig kameravinkel og ekstremt ringe lyssætning virkelig hende der den scary dame, der kommer af brønden i The Ring, jeg kunne virkelig krybe i et musehul! Især fordi billedet kørte i en måned på vores info-skærme og sidder for evigt på mit personalekort, som jeg skal have om halsen hver eneste dag - nå ja, det minder mig om, at da såjeg fik mit kort, så opdagede jeg, at der var blevet trykt sådan en grøn "aids"-sløjfe LIGE i panden på mig, der tænkte jeg virkelig WTF... Min kollega var ved at brække sig af grin og vi fandt ud af at grøn sløjfe åbenbart er noget prostatakræft-awareness, så ja, jeg flasher IKKE mit ID-kort frivilligt og jeg fandt også ret hurtigt ud af at skifte billedet på outlook til et privat billede. :lol:


:panik: det er bare mit værste mareridt, jeg siger også altid "det er fint" og undgår at se på det... Hvorfor fik du en sløjfe på billedet? Var det en fejl. Her tages der bare billeder - jeg fik taget et da jeg begyndte, men skulle have et hvor jeg ligesom så ud til at lave noget. Og hun ville tage det i går uden at have varslet det - jeg nægtede. Jeg vil sgu have en dags varsel, så jeg selv kan bestemme hvilket tøj jeg skal have på og hvordan mit hår skal sidde på sådan et billede. :stoned:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 3. aug 2018, 09:21

Ladysparrow skrev:
Guilded_Lily skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.


Vi får taget personalebilleder hvert år, og sidste år blev jeg omfotograferet, fordi jeg absolut ikke var tilfreds (hvorfor beder fotografer altid én om at sige et eller andet latterligt? Denne gang var det "fisketis" :forvirret: ) De fik hængt det nye og pænere billede op på personaletavlen, men det grimme, hvor jeg ser MEGET skeptisk ud, ligger stadig på skolens hjemmeside. Fedt.

Heldigvis kun to måneder endnu...


Fisketis? :nerve:

Hun er nu ellers meget sød og jeg får lov til at vælge det som jeg synes er det bedste, men egentlig er jeg helst fri, har slet ikke lyst til at se dem. :mellow:


Jep - fisketis. Det var en ny fotograf, og han tog kun ét billede - normalt får vi også lov til at kigge og vælge. Den fotograf, der kom anden gang, var super - hun gav mig tips til at skjule dobbelthagen og undgå for hængende øjne. Jeg håber, hun kommer igen i år.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 3. aug 2018, 09:35

Ladysparrow skrev:
Pandesteg skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg hader at få taget billeder - og nu har den marketingsansvarlige været her for at tage billeder af mig til websitet. Jeg føler mig så akavet og pinlig berørt at det sidder længe i mig. Det er træls jeg ikke bare kan være ligeglad.


Åh gud, jeg har det altså lidt på samme måde. Men jeg ender så også altid med at se gysselig ud på de billeder dér :lol: Jeg skulle også have taget billeder til både personale-IDkort og intranet, da jeg startede på mit nye arbejde. Det plejer at foregå i sådan en selfieboks, men den var i stykker, så det var min nye chef der skulle tage billedet, det var så akavet :tie: Det foregik så også nede i nogle kælderlokaler med elendigt lys. Da hun havde taget 1 billede sagde jeg bare "det er fint!!" for at slippe for at sidde der yderligere.
Da billedet så kom frem til mig lignede jeg pga. dårlig kameravinkel og ekstremt ringe lyssætning virkelig hende der den scary dame, der kommer af brønden i The Ring, jeg kunne virkelig krybe i et musehul! Især fordi billedet kørte i en måned på vores info-skærme og sidder for evigt på mit personalekort, som jeg skal have om halsen hver eneste dag - nå ja, det minder mig om, at da såjeg fik mit kort, så opdagede jeg, at der var blevet trykt sådan en grøn "aids"-sløjfe LIGE i panden på mig, der tænkte jeg virkelig WTF... Min kollega var ved at brække sig af grin og vi fandt ud af at grøn sløjfe åbenbart er noget prostatakræft-awareness, så ja, jeg flasher IKKE mit ID-kort frivilligt og jeg fandt også ret hurtigt ud af at skifte billedet på outlook til et privat billede. :lol:


:panik: det er bare mit værste mareridt, jeg siger også altid "det er fint" og undgår at se på det... Hvorfor fik du en sløjfe på billedet? Var det en fejl. Her tages der bare billeder - jeg fik taget et da jeg begyndte, men skulle have et hvor jeg ligesom så ud til at lave noget. Og hun ville tage det i går uden at have varslet det - jeg nægtede. Jeg vil sgu have en dags varsel, så jeg selv kan bestemme hvilket tøj jeg skal have på og hvordan mit hår skal sidde på sådan et billede. :stoned:


Ja jeg havde heller ikke lige regnet med at der skulle tages billeder, naivt måske :s I have no idea hvordan jeg fik den sløjfe i panden, det må være en trykfejl, men kunne ikke lide at sige noget og nu er mit kort efterhånden så skrammet så man ikke kan se billedet ordentligt længere - det er dejligt :D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissHindenburg » 6. aug 2018, 12:40

Min vagtplan for september - jeg er med overhængende sandsynlighed nødt til at melde mig deltids-ledig fra d. 11/9 :-(

Jeg har haft over 38 timer om ugen i snit på jobbet siden april men nu går den altså ikke længere, øv!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. aug 2018, 16:02

Absolut inaktivitet. Især, når jeg nu havde en liste at gå i gang med. Jeg får skidetravlt i morgen - sidste feriedag. Suk.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 6. aug 2018, 17:10

Hovedpine :(
Men okay...den kom efter at jeg havde taget en (i øvrigt dejlig) lur på sofaen, hvor jeg åbenbart lå lidt sært med hovedet/nakken, så det er lidt selvforskyldt :blush:
0
What's done in the dark will be brought to the light
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 6. aug 2018, 17:36

Komme hjem til en totalt glad hund, nej det er ikke det der er negativt. Jeg kan se han har lavet en fin gave til mig. Nej igen det er ikke hvad der er negativt. Vi går ud og får hilst i regnvejret, og jeg åbner så døren helt.
Der er lort overalt, hvor en lille hvalp kan nå op, for den gave jeg kunne se, den har han så trådt i, hoppet op af vægge, døre og trampet rundt overalt på gulvet... eneste rene sted er hans kurv, heldigt for ellers skulle tæppet vaskes, og det tørre langsomt.

Så efter en arbejdsdag, skal der vaskes og gøres rent.

Men hvad gør man ikke for det lille bæst :dåne:
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 7. aug 2018, 03:53

Det kommer helt sikkert til at påvirke min dag negativt, at jeg vågnede kl 3.30 og siden da ikke har kunnet sove mere.
Om 7 min ringer min alarm og jeg skal op og på arbejde.
Great.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 7. aug 2018, 05:27

Santa skrev:Det kommer helt sikkert til at påvirke min dag negativt, at jeg vågnede kl 3.30 og siden da ikke har kunnet sove mere.
Om 7 min ringer min alarm og jeg skal op og på arbejde.
Great.


:ae: :kram:

Jeg føler med dig. Jeg starter officielt i morgen, men jeg har sat alarmen i går og i dag for at "varme op", og jeg føler mig som en zombie!
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 7. aug 2018, 06:45

En syg høne. :( Jeg priser mig lykkelig for, at naboen er den lokale dyrlægepraksis - hun ringede lige og sagde, at hun kommer op i eftermiddag og kikker :lun:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"