Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 29. jun 2022, 16:11

Meddelelsen om, at en meget kær kollega stopper.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jun 2022, 17:14

Min veninde har næsten lige skrevet, at hendes mand, som også er blevet min gode ven, er i overhængende fare for at skulle i dialyse. Han er allerede blevet skrevet på venteliste til en nyretransplantation.

Selvom det ikke kommer ud af den blå luft, er jeg temmelig chokeret og ved siden af mig selv lige nu.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 30. jun 2022, 14:07

Min mand blev igen nummer 2 ved en spændende stilling :(
Gaaah, han trænger til noget at lave og der er intet at søge. Og det stresser mig at være eneforsørger selvom vi har en solid opsparing.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21032

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 30. jun 2022, 14:11

Mani skrev:Min mand blev igen nummer 2 ved en spændende stilling :(
Gaaah, han trænger til noget at lave og der er intet at søge. Og det stresser mig at være eneforsørger selvom vi har en solid opsparing.


Ugh, det er så utaknemmeligt at være second runner up. Lige ved og næsten. Det er så antiklimatisk. Jeg kan godt forstå det presser dig også. Forhåbentlig kommer der lidt flere muligheder hans vej efter sommeren?
1
- Nevertheless she persisted -
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 30. jun 2022, 14:38

Min far :(.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 30. jun 2022, 16:02

Syg kat, der ikke rigtig bliver bedre :( Nu prøver vi med andet medicin.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 30. jun 2022, 16:15

catnip skrev:
Mani skrev:Min mand blev igen nummer 2 ved en spændende stilling :(
Gaaah, han trænger til noget at lave og der er intet at søge. Og det stresser mig at være eneforsørger selvom vi har en solid opsparing.


Ugh, det er så utaknemmeligt at være second runner up. Lige ved og næsten. Det er så antiklimatisk. Jeg kan godt forstå det presser dig også. Forhåbentlig kommer der lidt flere muligheder hans vej efter sommeren?

Tak. Det er jeg sikker på der gør.
Jeg kan bare mærke, at det i dag er svært at være den optimistiske, men det skal jeg være hjemme. Derfor er det fedt med forståelse herinde.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 30. jun 2022, 20:30

Min tidligere kollegas søn er død. Det er så tragisk og trist.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 1. jul 2022, 08:38

Skulle til læge til morgen og have lavet et celleskrab, det i sig selv er en træls ting. Men på vej derned, da jeg kommer kørende lige så stille og roligt igennem hovedgaden, så er der en ældre mand i en Qashqai, der kommer ud fra en sidevej og ikke overholder sin vigepligt, så han kører direkte ind i mig. Hele den ene side af vores forholdsvis nye Leaf er smadret :trist:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21032

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 1. jul 2022, 09:21

PaleSeptember skrev:Skulle til læge til morgen og have lavet et celleskrab, det i sig selv er en træls ting. Men på vej derned, da jeg kommer kørende lige så stille og roligt igennem hovedgaden, så er der en ældre mand i en Qashqai, der kommer ud fra en sidevej og ikke overholder sin vigepligt, så han kører direkte ind i mig. Hele den ene side af vores forholdsvis nye Leaf er smadret :trist:


Det er så chokerende at være involveret i trafikuheld. Er du okay?
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 1. jul 2022, 09:25

catnip skrev:
PaleSeptember skrev:Skulle til læge til morgen og have lavet et celleskrab, det i sig selv er en træls ting. Men på vej derned, da jeg kommer kørende lige så stille og roligt igennem hovedgaden, så er der en ældre mand i en Qashqai, der kommer ud fra en sidevej og ikke overholder sin vigepligt, så han kører direkte ind i mig. Hele den ene side af vores forholdsvis nye Leaf er smadret :trist:


Det er så chokerende at være involveret i trafikuheld. Er du okay?


Ja, man bliver chokeret, men heldigvis kørte jeg ikke mere end 20-30 km/t, og den anden kørte også langsomt. Jeg er OK, men bilen er ret smadret.

Vi har lige været på værksted for at få skaden takseret, og de sagde, at den anden også havde været dernede, og han havde også sagt til dem, at det var hans skyld.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21032

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 1. jul 2022, 09:30

PaleSeptember skrev:
catnip skrev:
PaleSeptember skrev:Skulle til læge til morgen og have lavet et celleskrab, det i sig selv er en træls ting. Men på vej derned, da jeg kommer kørende lige så stille og roligt igennem hovedgaden, så er der en ældre mand i en Qashqai, der kommer ud fra en sidevej og ikke overholder sin vigepligt, så han kører direkte ind i mig. Hele den ene side af vores forholdsvis nye Leaf er smadret :trist:


Det er så chokerende at være involveret i trafikuheld. Er du okay?


Ja, man bliver chokeret, men heldigvis kørte jeg ikke mere end 20-30 km/t, og den anden kørte også langsomt. Jeg er OK, men bilen er ret smadret.

Vi har lige været på værksted for at få skaden takseret, og de sagde, at den anden også havde været dernede, og han havde også sagt til dem, at det var hans skyld.


Godt at høre at du er ok. Det er trods alt det vigtigste, selvom det er pissetræls med bilen.

Vi blev en gang ramt bagfra da vi holdt for rødt og hende der kom bagfra overså at alle andre holdt stille. Det var vildt så voldsomt sammenstødet var selvom hun ikke kørte særlig hurtigt. Vores bil blev totalskadet. Det chokerede mig virkelig. Altså de kræfter der var i spil ved så lav hastighed.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 1. jul 2022, 09:33

catnip skrev:
PaleSeptember skrev:
catnip skrev:
PaleSeptember skrev:Skulle til læge til morgen og have lavet et celleskrab, det i sig selv er en træls ting. Men på vej derned, da jeg kommer kørende lige så stille og roligt igennem hovedgaden, så er der en ældre mand i en Qashqai, der kommer ud fra en sidevej og ikke overholder sin vigepligt, så han kører direkte ind i mig. Hele den ene side af vores forholdsvis nye Leaf er smadret :trist:


Det er så chokerende at være involveret i trafikuheld. Er du okay?


Ja, man bliver chokeret, men heldigvis kørte jeg ikke mere end 20-30 km/t, og den anden kørte også langsomt. Jeg er OK, men bilen er ret smadret.

Vi har lige været på værksted for at få skaden takseret, og de sagde, at den anden også havde været dernede, og han havde også sagt til dem, at det var hans skyld.


Godt at høre at du er ok. Det er trods alt det vigtigste, selvom det er pissetræls med bilen.

Vi blev en gang ramt bagfra da vi holdt for rødt og hende der kom bagfra overså at alle andre holdt stille. Det var vildt så voldsomt sammenstødet var selvom hun ikke kørte særlig hurtigt. Vores bil blev totalskadet. Det chokerede mig virkelig. Altså de kræfter der var i spil ved så lav hastighed.


Ja, det er voldsomt, hvor meget skade, der kan ske, selvom farten er lav. Vores bil er nok skadet for 50.000 kr, de skal bruge 6 dage på at lave den. Godt der er noget, der hedder forsikring.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jul 2022, 11:15

Min CTR-saldo var gået i 0, da jeg hentede medicin. Av!
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 1. jul 2022, 13:45

Guilded_Lily skrev:Min CTR-saldo var gået i 0, da jeg hentede medicin. Av!



Ja den kan være hård :kram:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Generelt"