Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11501
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 19. aug 2018, 14:31

Folk, der bevidst snyder.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 19. aug 2018, 14:46

Ondt i halsen og væske i knæet
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Debra1
Indlæg: 391
Tilmeldt: 13. dec 2015, 08:04
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Debra1 » 19. aug 2018, 15:07

Pandesteg skrev:En af vores høns manglede da vi kørte hjemmefra til fødselsdag, håber meget hun er kommet tilbage, når vi kommer hjem :(


Kom hun tilbage?
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 19. aug 2018, 16:31

Debra1 skrev:
Pandesteg skrev:En af vores høns manglede da vi kørte hjemmefra til fødselsdag, håber meget hun er kommet tilbage, når vi kommer hjem :(


Kom hun tilbage?


Ja! Om aftenen stod hun der pludselig igen og var sur over at være lukket ude af hønsegården :-D i dag har hun været væk igen, så mistænker hun har fundet et sted hun ligger og lægger æg.
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 19. aug 2018, 16:47

En opringning om at min (eks)svoger fik en hjerneblødning i går morges.
Det positive er, at han kan snakke, ved hvem han, hvad han laver, og hvem familien er.
Det negative er, at han er mere eller minde lammet i venstre side.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2018, 16:10

Pandesteg skrev:
Debra1 skrev:
Pandesteg skrev:En af vores høns manglede da vi kørte hjemmefra til fødselsdag, håber meget hun er kommet tilbage, når vi kommer hjem :(


Kom hun tilbage?


Ja! Om aftenen stod hun der pludselig igen og var sur over at være lukket ude af hønsegården :-D i dag har hun været væk igen, så mistænker hun har fundet et sted hun ligger og lægger æg.


O at være en høne,
ingen kan finde, hvor er.
Gemme sig dybt i en have,
pikke et rødhudet bær.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. aug 2018, 16:17

Visse af mine kolleger.
På første dag efter ferien gav vores leder en orientering, hvor hun bl.a. sagde, at årets fokuspunkter var elevernes trivsel og lærernes måde at omtale eleverne på (mindset). Nogle målinger havde nemlig vist "udfodringer" begge steder. Og ja, det tror jeg på. Jeg har gode kolleger, men nogle af dem, oplever jeg, springer lidt over, hvor gærdet af lavest, for derefter at sukke over de dovne og uduelige elever.
Det tager min energi, kan jeg mærke, og hvis det skulle vise sig at være en generel tendens, må jeg på sigt overveje at søge et andet sted hen.

Det er klart, at man ikke kan være ekspert i alt, og nogle gange kikser den planlagte undervisning bare pga. uforudsete hændelser, men man skal fanme passe sit arbejde ordentlig og ikke bare vælge den letteste løsning - og slet ikke bagefter komme og give elever, der har været overladt til sig selv, skylden for, at man ikke lykkes.
Jeg ved godt, at jeg kommer ovre fra en skole med ekstremt dedikerede lærere, men alligevel...
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 20. aug 2018, 16:49

Jeg overfører 2000 fra den ene konto og så vil hæve penge spytter maskinen mit kort ud og siger at ekspeditionen kan ikke gennemføres, da jeg så propper kortet i igen bliver det spyttet ud før jeg overhovedet får trykket koden.
Det fatter jeg ikke, men jeg går til købmanden senere og får lov til at prøve om det er kortet der er fejl på, der er ingen problemer, men da jeg så skal have noget jeg glemte i første omgang siger den at kortet kan ikke benyttes. Jeg prøver igen og så går den igennem uden videre.
Så henter jeg min dreng, det er hyl og skrig hele vejen hjem, jeg bliver beskyldt for at prøve at få ham til at køre selv om der kommer biler, han har slået sin fod og den hænger praktisk talt kun sammen ved nerverne og han klager over jeg er ond og jeg ved ikke hvad, jeg lukker ørerne, og tænker der er noget galt, og at jeg bare må klø på og få os hjem.. Hvor jeg tydeligt kan mærke han har feber. Godt så.
Ind på sofaen og blive hygget om, men der går ikke fem minutter så er den gal med hans tablet, den vil ikke åbne YouTube og det viser sig den ikke vil logge på wifien.

Jeg tror bare jeg går hjemmefra, jeg sender et postkort ved lejlighed :gisp: :ninja:
2
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 20. aug 2018, 20:39

Migræne agtig hovedpine hele dagen :mellow:
0
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DifferentGirl » 21. aug 2018, 12:26

Dårlig kemi med en kollega, som er lidt speciel. Og en årskontrol med min læge. Orker bare ikke :/
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 22. aug 2018, 09:24

Dårlig nattesøvn og at skulle på arbejde.
Jeg får alligevel ikke lavet ret meget, da tankerne hele tiden driver....
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 22. aug 2018, 10:47

Jeg er træt af at være træt som et helt alderdomshjem.
Jeg ved at mit jernniveau i blodet svinger og jeg spiser også jævnligt tabletter, men det kommer snigende med jævne mellemrum alligevel.
Og så har jeg hver eneste dag ondt i maven over at jeg skulle ringe til min læge og få at vide at "du har ingen allergier", når jeg for filan fortalte dem at nej, det er ikke græs, det er ikke hund, det er ikke kat, det er ikke hest.
Det er muligvis skimmelsvamp.
Men nej, det tester man altså ikke for. Jeg kan se på sundhed.dk at der ikke er udslag på nogen pollen- eller dyreallergier, men jeg det er for helvede ikke noget jeg finder på at jeg har så tørre slimhinder at mine øjne er så tørre når jeg vågner at jeg må skylle dem, de klør hver dag, de græder i perioder, så jeg ikke kan have makeup på, mit underliv skal smøres med mandelolie for ikke at klø som om der var svamp (der er ikke svamp), mine ører klør og klør og klør. Jeg nyser og pudser næse.
Og for nogle uger siden hævede hele mit ansigt.
Men det er ikke hver dag. Jeg kan ikke finde et mønster.
Men jeg ORKER simpelthen ikke at ringe derop og få at vide at jeg bare skal tage nogle allergipiller og at de ikke vil henvise mig til en allergolog. Jeg burde bare ringe. For hvad nu hvis de vil. Men jeg afskyr simpelthen læger. De giver mig så ondt i maven.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Little_Woman » 22. aug 2018, 12:56

En glykosetest i forbindelse med graviditet, hvor jeg kastede op efter få minutter - dvs. testen er afbrudt og jeg skal forfra.

Jeg var svimmel og storsvedende og utilpas allerede inden sukkervandet pga. faste, så næste gang skal det nok lykkes. Som om..

Det er jeg godt nok træt af!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 22. aug 2018, 16:38

IT.

Og det er ikke mit job! Vores arbejdsgiver, kommunen, har skiftet alle vores arbejdscomputere ud med nyere modeller. Fint nok.
Vi skal selv sørge for flytte alt fra den gamle til den nye, og de nye computere er ikke forbundet med vores printere.....det skal vi selv finde ud af. Samtidig har de bestemt at alle nu skal bruge kode eller nøglechip til at printe ud med (altså, på de printere som er moderne nok til det!).

Resultat? Kaos.
Intet virker, vore søde IT-ansvarlige kollega forsøger at hjælpe med en guide på mail, men alligevel virker det ikke.
Jeg og mange andre har brugt 2-3 timer af vores ellers pænt pressede arbejdstid, men problemet er stadig ikke løst.
Jeg er nu halvt forberedt til halvdelen af mine lektioner tors-fredag og resten er helt udforberedte. Great.
Og jeg har fuldt program (er faktisk bagud nu pga dette!) i de næste to dage.....
Nå, men øh, rundbold anyone?!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 23. aug 2018, 06:44

Spændinger i skuldre og nakke, som giver en træls hovedpine :mellow:
0

Tilbage til "Generelt"