Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf paint » 1. feb 2020, 14:18

LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:At det åbenbart koster omkring 2000 kroner at skifte skærmen på min telefon. Det gider jeg ikke.


Det lyder voldsomt. Er det en nyere iPhone?

Nope. En Huawei P30 Pro.


:shock:

Det var dog helt vildt!
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 1. feb 2020, 14:30

paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:At det åbenbart koster omkring 2000 kroner at skifte skærmen på min telefon. Det gider jeg ikke.


Det lyder voldsomt. Er det en nyere iPhone?

Nope. En Huawei P30 Pro.


:shock:

Det var dog helt vildt!

Det er vanvittigt. Det er en tredjedel af hvad jeg har givet for telefonen.
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 1. feb 2020, 14:45

Jeg er røget son næstformand for den forening hvor jeg har været aktiv i de sidste 7 år. Blev bedt om ikke at stille op igen fordi ham der ville være formand "ønskede en anden vej" hvilket jeg accepterer men ikke forstår. Han har afsat hele bestyrelsen minus 1.
Og man får ikke så meget som tak for de syv år man har lagt. Den afgående formand fik rosende ord og blomster men nada til undertegnede. Ih, hvor jeg føler mig værdsat.
Jeg deltog ikke i generalforsamlingen grundet operation, men det havde heller ikke gavnet for jeg er rasende.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 1. feb 2020, 17:16

PMS fra helvede :( Så træk mig dog baglæns ned ad stigen...
0
:lun: Be brave
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf JoyNips » 1. feb 2020, 19:26

TinaW skrev:
bluetof1 skrev:Min fødselsdag. Så nu har jeg taget konsekvensen og aflyst den. Jeg er lettet og lidt ked af det, men klart mest lettet.
Manden er dog pissesur for han mener jeg er hysterisk og dramatisk.


Det skal da i hvert fald være hyggeligt at holde sin fødselsdag.
Som jeg i øvrigt mener, andre burde holde for en, hvis de gerne vil fejre en. Jeg gider da ikke stå og knokle med boller, lagkage, mad eller lign. på min fødselsdag.


Sådan gør vi herhjemme, holder den for den anden. Min kæreste havde fødselsdag et par måneder inde i vores forhold og jeg spurgte om han ville bestemme over hele sin dag eller om han ville overraskes hele dagen. Han valgte overraskelse og siden har vi holdt fri på hinandens fødselsdag og planlagt hele dagen for fødselsdagsbarnet. Det er skidehyggeligt og jeg kan kun anbefale det!
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 1. feb 2020, 19:37

JoyNips skrev:
TinaW skrev:
bluetof1 skrev:Min fødselsdag. Så nu har jeg taget konsekvensen og aflyst den. Jeg er lettet og lidt ked af det, men klart mest lettet.
Manden er dog pissesur for han mener jeg er hysterisk og dramatisk.


Det skal da i hvert fald være hyggeligt at holde sin fødselsdag.
Som jeg i øvrigt mener, andre burde holde for en, hvis de gerne vil fejre en. Jeg gider da ikke stå og knokle med boller, lagkage, mad eller lign. på min fødselsdag.


Sådan gør vi herhjemme, holder den for den anden. Min kæreste havde fødselsdag et par måneder inde i vores forhold og jeg spurgte om han ville bestemme over hele sin dag eller om han ville overraskes hele dagen. Han valgte overraskelse og siden har vi holdt fri på hinandens fødselsdag og planlagt hele dagen for fødselsdagsbarnet. Det er skidehyggeligt og jeg kan kun anbefale det!


Det lyder også helt vildt hyggeligt :)
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 1. feb 2020, 21:09

LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:At det åbenbart koster omkring 2000 kroner at skifte skærmen på min telefon. Det gider jeg ikke.


Det lyder voldsomt. Er det en nyere iPhone?

Nope. En Huawei P30 Pro.


:shock:

Det var dog helt vildt!

Det er vanvittigt. Det er en tredjedel af hvad jeg har givet for telefonen.


Har du prøvet nogle af butikkerne på vesterbrogade, der tilbyder at skifte skærme?
De kan oftest gøre det langt billigere end den officielle pris?
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 1. feb 2020, 22:23

Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:At det åbenbart koster omkring 2000 kroner at skifte skærmen på min telefon. Det gider jeg ikke.


Det lyder voldsomt. Er det en nyere iPhone?

Nope. En Huawei P30 Pro.


:shock:

Det var dog helt vildt!

Det er vanvittigt. Det er en tredjedel af hvad jeg har givet for telefonen.


Har du prøvet nogle af butikkerne på vesterbrogade, der tilbyder at skifte skærme?
De kan oftest gøre det langt billigere end den officielle pris?


Altså, priserne er taget fra den der semi-skumle type butik der ligger en del af på Nørrebrogade. Så tænker Vesterbro er ca. Det samme.
0
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf paint » 1. feb 2020, 22:59

LadyFox skrev:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
LadyFox skrev:At det åbenbart koster omkring 2000 kroner at skifte skærmen på min telefon. Det gider jeg ikke.


Det lyder voldsomt. Er det en nyere iPhone?

Nope. En Huawei P30 Pro.


:shock:

Det var dog helt vildt!

Det er vanvittigt. Det er en tredjedel af hvad jeg har givet for telefonen.


Har du prøvet nogle af butikkerne på vesterbrogade, der tilbyder at skifte skærme?
De kan oftest gøre det langt billigere end den officielle pris?


Altså, priserne er taget fra den der semi-skumle type butik der ligger en del af på Nørrebrogade. Så tænker Vesterbro er ca. Det samme.


Jeg tror ikke, at du kan få det ret meget billigere end ca. 2000 kr. De småluskede butikker på Nørrebrogade, plejer at være det biligste der kan opdrives.
Ser man på siden AliExpress.com, som sælger direkte fra Kina, så koster en skærm, i løs vægt, så at sige (altså uden montering) 180 dollar = ca. 1300 kr. Det er formentlig ret arbejdskrævende at afmontere den gamle og sætte en ny på.
Mytrendyphone.dk tager 2099 kr (med garanti) https://www.mytrendyphone.dk/shop/huawe ... 2619p.html

https://www.aliexpress.com/item/4000137 ... cb856e35-1
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 2. feb 2020, 11:32

Det er søndag. I mit tidligere liv elskede jeg søndag. Så gik der hverdag i den. Tusind ting, jeg skal have klar til ny uge - og minus energi og overskud.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 2. feb 2020, 16:09

Min morbror har fået konstateret lungekræft. :( Han fik udført en biopsi i sidste uge og har endnu ikke fået resultatet, så vi ved ikke, hvor fremskredet det er, og hvilken behandling det kræver. Han har været hæs i flere måneder, så måske sidder det også i halsen. Pyh! Jeg har så ondt af ham, min tante, min fætter og kusine og min mor. Mens jeg stadig håber, at det kan behandles uden at blive alt for indgribende.
0
You can't spell awesome without me.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 2. feb 2020, 16:15

At endnu en fej religiøs idiot har begået et terrorangreb. Denne gang i London.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MrMister » 2. feb 2020, 17:21

Træthed som gør, at jeg ikke kan, hvad jeg vil, eks komme afsted til træning.

Afskyr søndage. Mest fordi familiedage er totalt uden program, rammer eller forventninger - andet end at børnene fylder og man ikke på samme måde kan få udenfor med dem. Tillæg at træthed fra helvede og harikiri virker seriøst tillokkende. FML
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 2. feb 2020, 20:00

Jeg har fået besøg af årets første myrer. Og myg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. feb 2020, 20:43

Jeg havde en tiltrængt lur tidligere i dag. Så drømte jeg at min kæreste og jeg havde en lille baby. Vores lille baby blev stjålet mens jeg var ude for at kigge på en autostol.
Jeg vågnede op med sådan en helt panisk fornemmelse i hele kroppen...

Det tætteste vi har på en baby er to katte. Jeg er heller ikke gravid, så det er en virkelig underlig ting at drømme og den efterfølgende følelse var virkelig skræmmende..
0

Tilbage til "Generelt"