Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Summer » 7. apr 2019, 12:47

Min mor. Hun har bare intet filter og er komplet ligeglad med, at det hun siger kan såre andre.
Vi var hjemme og besøge hende kort, da manden skulle vaske bil og jeg havde handlet ind for hende. Med det samme begynder hun at mene at jeg har fået overbid - hvilket jeg så ikke har, og egentlig kunne hun jo være ligeglad hvis jeg havde :stoned: Da hun har tendens til altid at kritisere mit udseende og være meget fikseret på det, spørger jeg hende så "hvorfor har du altid paranoia over, at for hver gang du ser mig så bliver jeg grimmere og grimmere?". Til det svarer hun, at det ved hun ikke, det har hun bare..
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sorenspige » 7. apr 2019, 19:00

Min mands dårlige humør, som bare fortsætter. Han mener ikke selv, at der er noget galt, men han er bare en muggen ost.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 8. apr 2019, 19:31

Jeg sidder i en tidsbegrænset stilling. Fra starten var der lagt op til, at den skulle gøres fast. Det har jeg arbejdet efter, og har ikke haft grund til at tro andet end, at man var tilfreds med mit arbejde. Især i betragtning, at der har været massive problemer med IT, og at der ingen oplæring fandt sted. Der har været mange ting, der ikke har været i orden, men jeg har ikke brokket mig for jeg ville jo gerne fastansættes.
For snart fire uger siden talte jeg med min chef, og vi havde en snak om fremtiden. Jeg kom med nogle forslag til hvordan vi kunne gøre det fremover for at løse de problemer, der har været indtil nu. Hun erklærede sig enig i det hele, skrev ned og gjorde ved. Samtalen sluttede med, at hun ville tale med vores chefkonsulent om mine forslag. Et af forslagene var, at jeg skulle gøre noget specifikt i denne uge, nærmere bestemt i går. Noget, jeg skulle have feedback på om jeg skulle gøre. Hvis jeg skulle gøre det, så ville det være det samme som, at vi så var blevet enige om fastansættelse. Jeg havde derfor regnet med en tilbagemelding ret snart, da der skulle arrangeres en del ting i den forbindelse.
Nu, fire uger senere, har jeg ikke hørt noget som helst fra min chef. Som i INTET. Jeg ved jo godt, at det betyder at jeg ikke er blevet fastansat, men hvor er dog en røvet måde, at fortælle mig det på. De skylder mig også stadig penge for nogle udlæg, og jeg har rykket min chef fire gange inden for de sidste par uger (efter at have været tålmodig i flere måneder). Hun har ikke engang gidet at svare på mine mails.

Hvor er det dog en træls måde at behandle sine medarbejdere på.
Og hvor er jeg dog træt af at være arbejdsløs.
8
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 8. apr 2019, 19:48

Smerter. Igen. Det er efterhånden dagligt og selvom jeg lærer at leve med det er det stadig virkelig irriterende og det påvirker i dén grad humør og overskud. Hvis jeg skal være helt ærlig ville jeg foretrække at det snart blev så slemt at der ikke var en anden udvej end at erklære mig egnet til operation. Mange mener, det ikke løser noget men det er den eneste løsning og det kan jeg forholde mig til. Det er selvfølgelig ikke smertefrit men det kan jeg klare.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5420
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13984

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf RavenClaw » 12. apr 2019, 06:04

Blev vækket her til morgen af en helvedes masse brand- og politibiler. En tom lejlighed herude er brudt i brand her til morgen, og smart nok taler røgalarmerne ikke sammen
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Minionine » 12. apr 2019, 14:02

Jeg er blevet syg og skal rejse med fly på søndag alene med min 2,5 årige datter. Jeg har bare at blive rask prompte!!
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf zembra1986 » 12. apr 2019, 20:07

At jeg har haft mere ømhed og flere jag i en tand, efter jeg var hos tandlægen i dag. Det er en kindtand hvor tandkødet har skubbet sig og blottet tandhalsen, og jeg fik lagt noget voks agtigt noget på den, som skulle beskytte og gøre den mindre sensitiv, men har bare mere ondt nu, og nu er jeg bekymret for fremtidsudsigterne med dette :(
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. apr 2019, 03:25

At mit indre ur ikke kender til ferie.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 15. apr 2019, 08:55

Det er både lidt negativt og lidt positivt...
Negativt: Jeg har møghamrende ondt i min hånd, som jeg blev opereret i, for en måned siden.
Positivt: Kommer ind til undersøgelse på O-pæd håndafdeling, på et afbud i dag.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple Haze » 15. apr 2019, 09:24

Er lidt træt af mig selv.
Bestilte pladsbillet da togene fra Kbh og vestpå er ret proppede for tiden. Og tænkte at jeg måske skal tale i tlf så har bestilt til standard. Og har så fået plads i familievognen, og er ikke til børn.
Fortryder ret meget at jeg ikke bestilte til stillekupeen.
Men der er heldigvis kun 45 min tilbage af turen ...
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 15. apr 2019, 10:49

Der er sket nogle lidt nederen ting for nylig. Det er ret privat og saarbart og jeg mente at det nok var bedst at jeg fortalte min mor om det direkte inden hun evt. fandt ud af det ad omveje. Ikke at der burde vaere nogen som sagde noget, men man kan jo aldrig vide - og hvis foerst nogen giver sig til at snakke, saa bliver en fjer hurtigt til fem hoens... saa med det in mente ville jeg helst lige fortaelle hende det selv foerst.

Jeg bad hende om to ting;

1. Lad vaere med at sige det til nogen
2. Lad vaere med at kommentere paa det offentligt.

Efter 48 timer havde hun gjort 1 og efter 72 timer havde hun gjort 2.

Jesus fucking Kristus... :rulle:
0
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 902

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Jydepigen » 15. apr 2019, 12:19

Jeg er snottet og har en ru hals... Tak, det gider jeg ikke lige døje med pt. :/
Men godt jeg har en hjemmearbejdsdag i morgen :)
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 15. apr 2019, 14:01

Sophies-mor skrev:Det er både lidt negativt og lidt positivt...
Negativt: Jeg har møghamrende ondt i min hånd, som jeg blev opereret i, for en måned siden.
Positivt: Kommer ind til undersøgelse på O-pæd håndafdeling, på et afbud i dag.


Nå, nu med skinne.
Skal ind og have, ikke bare én, men to blokader i heholdsvis tommelfingerled (sekundært) og håndled (primært). Er nok blevet startet for tidligt op efter operationen med praktikken.
Kraftige smerter sv. t ledkapsler og indstikssteder, og nedsat bevægelighed i leddet, især indad Palmar/volar - og svært ved at løfte ret meget.
Så p.t. faktisk en forværring i forhold til før operationen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 15. apr 2019, 15:23

Jeg var til rheumatolog i dag som forsøg på at afhjælpe smerterne i mine achillesener. Han konstaterede at jeg bortset fra de spasmer der får dem til at trække sig sammen og blive korte, ikke har betændelse. Han kan derfor ikke give blokade da en sådan kan risikere at springe min sene, grundet de voldsomme sammentrækninger. Så... tilbage til tegnebrættet med mig og så må vi se om der kan gøres andet. Skal i hvert fald nok ses af en ortopæd igen og have et nyt forsøg med Botox.

Senere var jeg hos egen læge og fik konstateret en overbelastning af håndleddet med skinnebehandling til følge. Det er bare ikke min dag i dag :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32470

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 15. apr 2019, 17:38

At Notre Dame i Paris brænder :(



Jeg har aldrig været der, men udfra billeder/film synes jeg det er en rigtig flot kirke.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"