Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf gro71 » 20. jan 2022, 10:40

Jeg har fundet ud af, at der har været STOR forskel på lønniveauet på de 3 personer i det team, jeg netop er blevet sparket ud af - altså på mig selv og de 2 andre. Og det har der åbenbart været fra start af. Det ene medlem har fået ca. 20% mere i løn end mig, og det andet ca. 10% mere. For det samme arbejde.

Jeg har været i teamet i omkring 4 år, og vi skulle have været ligestillede. Men det har vi tydeligvis ikke været.
3
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. jan 2022, 10:50

Omorganisering i det team jeg sidder i så det socialfaglige arbejde på ingen måde er noget, jeg kan genkende mig selv i. Jeg sidder som socialrådgiver i en modtageenhed i en familierådgivning. Der har før været plads til relationsdannelse, men det bliver slet ikke noget af.
Jeg er SÅ klar til at komme videre til noget andet, hvor jeg ikke på samme måde giver køb på min faglighed.. Så nu må der snart gerne komme et nyt job til mig :genert:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jan 2022, 10:56

Manglende vand på mit arbejde. De rykker hele tiden åbningen en time. Nu er det kl.13. Mine elever er efterhånden gule i øjnene.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elvispop » 20. jan 2022, 17:45

Jeg skulle reparere noget på min bil, efter flere timers bøvl lykkedes det stadig ikke.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14693

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. jan 2022, 18:24

Jeg har en spiller, der virkelig har haft et pisse skod år med mobning, mentalt helbred der er op ad bakke og at sidde ude med skader. Det er hans 18 års fødselsdag i dag.

I morgen skal jeg fortælle ham at hans scanning har vist et bilateralt brud på rygsøjlen og abnormal diskuspræsentationer. Mit hjerte gør fysisk ondt for ham. Ville ønske jeg bare kunne give ham et kram og gøre alting bedre…

Til gengæld sagde vores klublæge at det var virkelig godt fanget samt andet personale har sagt at det var hurtigt jeg fik fanget det i forhold til hvor længe de normalt går med lignende skader. Jeg har det bare stadigvæk SÅ dårligt på hans vegne og synes det er skide uretfærdigt at han skal have endnu en dårlig ting smidt hans vej. Men hey ho. Jeg har også fået skaffet ham terapi, så forhåbentlig er det kun et spørgsmål om tid før han får det bedre.
Men indtil da. Av, mit hjerte bløder for ham.
7
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 21. jan 2022, 08:45

Nyheden om Meat Loafs død.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rapfisk » 21. jan 2022, 08:52

Vores varme er gået. Der kommer en tekniker "inden 16" :ticks:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissHindenburg » 21. jan 2022, 08:54

Lorte nat, tankemylder, kronisk dårlig samvittighed!
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 21. jan 2022, 09:20

Min kat er blevet ramt af en bil.
For at toppe den, så er jeg i coronaisolation, så jeg kan ikke selv køre hende til dyrlæge.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. jan 2022, 10:46

Det var godt nok torsdag, - men pga glatføre, blev vi påkørt i siden, skulle dreje op af et t-kryds, firmabil der kom fra vejen jeg skulle op ad, kunne ikke bremse pga is, og der er en okay hældning ned lige på det stykke, så BANG :/

farten var ikke høj, jeg nåede at konkludere det ville ske, men hold nu kæft jeg blev forskrækket, især fordi jeg havde bilen fuld af børn, og den ene sad lige op af døren hvor bilen ramte os. 3 af børnene fik så tilpas meget ryk i krop, ryg og nakke, at vi måtte til et sikkerheds-tjekup på skadestuen.

Ikke ligefrem den mest festlige afslutning på yngstebarnets ellers vildt hyggelige fødselsdag :nerve: :whine:

Forskrækkelsen sidder stadig i kroppen, jeg er ikke bange eller bekymret for at køre bil, det er mere følelsen af at mine guldklumper kunne være kommet noget mere alvorligt til. Det, og så alt det praktiske omkring forsikring, falck, værksted, lånebil m.m. det koster bare ret meget af min energi, og jeg var helt vildt træt og energiforladt igår. Idag er bedre, men vi får også huset fuldt af gæster, til fødselsdag, i aften, så der skal jo ligesom gøres dit og dat.

Bilen har det mindre godt, den har fået et ordentligt tryk, så jeg er spændt på om den både økonomisk, men også sikkerhedsmæssigt, betaler sig at reparere den, eller om den er totalskadet.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2311
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2267

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elverpigen » 22. jan 2022, 23:14

Den lortebilist, der selv synes det var smart at køre alt for længe over i venstre side af vejen på trods af, at jeg ved højlys dag og i meget synlige farver cyklede i den vejbane :evil:

I det mindste slingrede jubelidioten i sidste øjeblik en tur over i sin egen bane, så jeg ikke endte som udsplattet kølerfigur eller panikstyrter på kantstenen :panik:

Derefter havde lortebilisten åbentbart brug for endnu en tur helt over i venstre vejbane, som tilløb til et højresving.

Håber ******* politiet får has på lortebilistens kørekort, inden han når at ramme nogen.
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 23. jan 2022, 07:25

Positiv coronatest. Jeg er ikke hårdt ramt, men glæder mig ikke på nogen måde til at fortælle min chef det.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 23. jan 2022, 08:05

Daine skrev:Positiv coronatest. Jeg er ikke hårdt ramt, men glæder mig ikke på nogen måde til at fortælle min chef det.


Det kan du jo ikke gøre så meget ved :ae: Og der er vel også en vis sandsynlighed for, at du har samlet det op på arbejde?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 23. jan 2022, 08:42

LaMariposa skrev:
Daine skrev:Positiv coronatest. Jeg er ikke hårdt ramt, men glæder mig ikke på nogen måde til at fortælle min chef det.


Det kan du jo ikke gøre så meget ved :ae: Og der er vel også en vis sandsynlighed for, at du har samlet det op på arbejde?

Det er en mulighed, men tror jeg ragede det til mig i biografen i søndags. Jeg har sendt hende en sms og så følger jeg op med et opkald senere, når der ikke er så travlt i butikken.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 939
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 215
Likede indlæg: 3455

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Galoldriel » 23. jan 2022, 09:13

Corona. Er nu på 3. dagen komplet udsmattet. Jeg sover hele tiden. Har heftig hovedpine, nyser, snotter og hoster. Kulderystelser, ondt i kroppen - som om jeg havde løbet halvmaraton dagen inden. Kvalme hele tiden, men i det mindste kaster jeg ikke længere op. Jeg skal til pcr-test lige om lidt, og jeg har ikke kræfter til det. Men jeg skal have min kviktest bekræftet.

Jeg har fået 3. stik, så jeg føler mig sgu lidt røvrendt på en måde (men ved godt, det er noget fis at føle sådan). Det er bare så pokkers irriterende.
2
It's turtles all the way down.

Tilbage til "Generelt"