Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22414
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 52725

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf fisken80 » 27. mar 2024, 21:46

abcd skrev:
Aragorn skrev:
abcd skrev:Jeg orker ikke de her kollektive feriedage hvor der er flere i træk. 1 kollektiv feriedag er okay, men det her torsdag, fredag, søndag, mandag synes jeg er den ringeste tid på året. Jeg vil hellere bare på arbejde.


... Men hvorfor? Fordi Bilka er lukket?


Bl.a. fordi alting er lukket. Og i dagene op til og efter er der alt for mange mennesker alle vegne. Jeg ville meget hellere have 3 ekstra feriedage som jeg selv kunne råde over.


Men alt er da ikke lukket. Alle havecentre og byggemarkeder har åbent. Og de butikker med knap så høj omsætning har også åbent.
Ville du gå i de lukkede butikker på andre feriedage? Eller hvad ville du bruge dem til som du ikke kan bruge de kollektive til?

Jeg tror bare ikke helt jeg forstår det. Jeg elsker de kollektive helligdage. Der bliver så dejligt stille de dage.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
abcd
Indlæg: 6223
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10184

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf abcd » 28. mar 2024, 05:13

fisken80 skrev:
abcd skrev:
Aragorn skrev:
abcd skrev:Jeg orker ikke de her kollektive feriedage hvor der er flere i træk. 1 kollektiv feriedag er okay, men det her torsdag, fredag, søndag, mandag synes jeg er den ringeste tid på året. Jeg vil hellere bare på arbejde.


... Men hvorfor? Fordi Bilka er lukket?


Bl.a. fordi alting er lukket. Og i dagene op til og efter er der alt for mange mennesker alle vegne. Jeg ville meget hellere have 3 ekstra feriedage som jeg selv kunne råde over.


Men alt er da ikke lukket. Alle havecentre og byggemarkeder har åbent. Og de butikker med knap så høj omsætning har også åbent.
Ville du gå i de lukkede butikker på andre feriedage? Eller hvad ville du bruge dem til som du ikke kan bruge de kollektive til?

Jeg tror bare ikke helt jeg forstår det. Jeg elsker de kollektive helligdage. Der bliver så dejligt stille de dage.


Ja, jeg ville gå i de lukkede butikker på andre feriedage. Og jeg ville være taget til tandlægen, det er jeg bagud med. Få sommerhjul på bilen.

Men jeg skal da også i haven, ligesom alle de andre. Så må jeg se om der er en parkeringsplads ved Plantorama. Og på lørdag skal jeg nok i Rema og irriteres over horderne af mennesker der skal ned og foretage et påskefrokost-pitstop.

Jeg kan glædes over at påskeferien er en time kortere i år på grund af skift til sommertid. Jeg hader virkelig påskeferien fordi så mange helligdage er klumpet sammen. Onsdag til tirsdag omkring påske er de ringeste dage på året. Uden sammenligning.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7434
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1574
Likede indlæg: 23522

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aragorn » 28. mar 2024, 05:47

abcd skrev:
fisken80 skrev:
abcd skrev:
Aragorn skrev:
abcd skrev:Jeg orker ikke de her kollektive feriedage hvor der er flere i træk. 1 kollektiv feriedag er okay, men det her torsdag, fredag, søndag, mandag synes jeg er den ringeste tid på året. Jeg vil hellere bare på arbejde.


... Men hvorfor? Fordi Bilka er lukket?


Bl.a. fordi alting er lukket. Og i dagene op til og efter er der alt for mange mennesker alle vegne. Jeg ville meget hellere have 3 ekstra feriedage som jeg selv kunne råde over.


Men alt er da ikke lukket. Alle havecentre og byggemarkeder har åbent. Og de butikker med knap så høj omsætning har også åbent.
Ville du gå i de lukkede butikker på andre feriedage? Eller hvad ville du bruge dem til som du ikke kan bruge de kollektive til?

Jeg tror bare ikke helt jeg forstår det. Jeg elsker de kollektive helligdage. Der bliver så dejligt stille de dage.


Ja, jeg ville gå i de lukkede butikker på andre feriedage. Og jeg ville være taget til tandlægen, det er jeg bagud med. Få sommerhjul på bilen.

Men jeg skal da også i haven, ligesom alle de andre. Så må jeg se om der er en parkeringsplads ved Plantorama. Og på lørdag skal jeg nok i Rema og irriteres over horderne af mennesker der skal ned og foretage et påskefrokost-pitstop.

Jeg kan glædes over at påskeferien er en time kortere i år på grund af skift til sommertid. Jeg hader virkelig påskeferien fordi så mange helligdage er klumpet sammen. Onsdag til tirsdag omkring påske er de ringeste dage på året. Uden sammenligning.


Det kan rigtigt nok være hektisk. Og det kan være svært at finde tiden til at få gjort de ting du nævner, det er rigtigt nok. Jeg har ikke færre end 4 lægetider i april fordi der er ørelæge, øjenlæge, sygeplejerske og almindelig privatpraktiserende. Jeg har udsat det i et par år, faktisk. Og dækskifte har jeg også i april. Og værksted!

Man er nødt til at tage sig tiden i hverdagen men man får det ikke lige gjort.

Jeg er forstår faktisk godt din beskrivelse af påsken. Men det er hvad man gør det til. Man behøver ikke have et sindssygt program. Man kan bare ligge og glo i sofaen.

Og på lørdag tager vi en hurtig overnatning på hotel med en 7 retters menu om aftenen. Så der bliver ingen REMA.
7

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10132
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18209

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf .Magic. » 29. mar 2024, 11:08

Jeg har fødselsdag og skulle have været ude og spise i aften, men jeg har kastet op flere gange i nat så jeg har aflyst :-(
I morgen har jeg inviteret til fødselsdag kl. 11 med mad udefra så jeg håber at jeg ikke må aflyse det :-/

Øv!
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 29. mar 2024, 15:37

Jeg ved ikke, hvad fysioterapeuten har fået lavet ved min arm forleden.
Men den driller virkelig pt.
Ikke der hvor skaden er (i skulderen) men nede i overarmen
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Minionine » 30. mar 2024, 05:59

At vores fly er forsinket fra formiddag til sen eftermiddag. FFS! Havde set frem til at komme hjem i god tid.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6734
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1199
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9714

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 30. mar 2024, 09:35

Smerter og gigantisk tøjkrise. Jeg skal til fødselsdag her kl. 13 (rund fødselsdag) og jeg føler mig tyk og forkert i det hele :whine:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 30. mar 2024, 12:19

En 1812 sag med en sphynx kat der var så afkølet at den måtte aflives. Ejer havde åbenbart ikke opdaget den var sluppet ud.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2324

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elverpigen » 30. mar 2024, 12:45

Snot og hoste. Det må sgu snart være slut :sur:
0
HerErJeg
Indlæg: 4246
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5051

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf HerErJeg » 30. mar 2024, 12:50

Jeg har købt gamle skilte, i alt 3 stk, på Marketplace.
Pakken kommer også, men det vigtigste skilt er der ikke, tilgengæld er der smidt et andet ligegyldigt skilt ned i pakken, som jeg ikke har lyst til at eje.
Og som heller ikke opvejer tabet af det andet skilt.

Prisen er aftalt med udgangspunkt i de ønskede skilte.
Hvor er det da forbandet at man ikke kan stole den mindste lille smule på hinanden. Heller ikke i en handel så simpel.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4669
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21390

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 2. apr 2024, 12:53

Snestorm...
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11649
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18742

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 2. apr 2024, 13:02

Jeg har giga hovedpine. Ikke tit jeg har det, men når jeg så har det, så er det ekstra træls. Sikkert fordi jeg har ligget alt for længe i min seng i dag og ikke har lavet en skid (har ferie i dag og i morgen). Jeg skulle nå en masse, men nu har jeg da været ude og handle og været på apoteket, så måske hjælper lidt frisk luft.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6734
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1199
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9714

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 2. apr 2024, 14:10

Snevejr. Jeg hader sne og det omskiftlige vejr gør mine smerter værre.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11341
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1796
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23474

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 2. apr 2024, 15:51

Jeg er megasnottet kombineret med ondt i halsen og derudover er der begyndt at være birkepollen - shit jeg magter det ikke!

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rekor ... -i-paasken
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17260
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3582
Likede indlæg: 42120

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 3. apr 2024, 02:08

Har ligget vågen siden 01.30. Nu har jeg så også fået hovedpine. Det bliver en lang dag, hvor jeg først er færdig klokken 20.
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"