Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 90
Likede indlæg: 520

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 26. jan 2018, 09:14

Kompressionsstrømpen (!) som i én, kom her til morgen, den skulle være hudfarvet, lad os bare sige ikke min hud. Den er mega mørk, og så er den shiny!. Ét shiny, mørkt ben til sommer :wacko: på mine albino ben.
Har tudet over det. Ved godt det måske er en overreaktion. Men det var lige dråben. Scanninger og div. undersøgelser fint nok. Grimme strømper hell no.
0
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 650
Likede indlæg: 10209

Indlægaf Smiling_Goat » 27. jan 2018, 05:57

Vågne kl. 6 en lørdag morgen med 39 i feber..

Krop, vi har talt om det her! :sur:
0
Finidut
Kort karma: 14
Likede indlæg: 161

Indlægaf Finidut » 27. jan 2018, 08:50

En crappy nat og morgen. Vågnede kl. 4 med et fuldstændigt sammenklistret øje, der ikke kunne åbnes. Jeg mistænkte øjenbetændelse og fik det renset. Ringe til lægevagten, afsted mod lægevagten, afsted mod vagtapoteket efter penicillin, og er nu endelig hjemme igen. Hold op for en crappy start på weekenden. Øv.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1808
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 17015

Indlægaf kidkomb » 27. jan 2018, 12:55

Jeg har købt en blodtryksmåler for ligesom at få lidt styr på hvad der sker i min krop, når jeg nogle gange får det dårligt.
Jeg vil gerne vide om det muligvis kunne være pga for lavt blodtryk eller at mit blodtryk pludselig dykker.
Anyway, så har vi målt vores blodtryk to gange nu, min kæreste og jeg, i går lige efter vi var gået op af trapperne et par gange (vi skulle slæbe ting op i lejligheden) og i dag; helt afslappet og vi har ikke lavet noget hele dagen.
Begge gangene havde jeg et flot blodtryk (i går selvfølgelig en smule højere pga anstrengelsen) men en lidt høj puls (jeg er i dårlig form) men min kæreste havde 165 over 89 i går og 155 over 88 i dag. Med en fin hvilepuls dog, han er i ok form i forhold til mig.
Det bryder jeg mig ikke om og har bedt ham om at gå til lægen :(
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Smiling_Goat
Kort karma: 650
Likede indlæg: 10209

Indlægaf Smiling_Goat » 28. jan 2018, 03:36

Smiling_Goat skrev:Vågne kl. 6 en lørdag morgen med 39 i feber..

Krop, vi har talt om det her! :sur:

At vågne kl. 4 en søndag morgen med feber, hoste og monsterondt i halsen, er heller ikke så fedt, skulle jeg hilse og sige :sur:
0
Finidut
Kort karma: 14
Likede indlæg: 161

Indlægaf Finidut » 28. jan 2018, 05:49

Øjenbetændelse - igen. Og at vågne op med to sammenklistrede øjne og en pude og dyne, der er snasket ind i snask. Men det værste er, at jeg er så f****** ynkelig og har så meget selvmedlidenhed.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3801
Kontakt:

Indlægaf Annione » 28. jan 2018, 11:28

Jeg afleverede min cykel til tjek torsdag - glemte at hente den og nu har de ferielukket i næste uge :rulle: :panik: Det er min arbejdscykel, så jeg er fucked.

Jeg har en ekstra cykel, som min arbejdstaske ikke kan være på - men jeg må lege med blæksprutte arme og sådan... den cykel er så punkteret på begge hjul. Og kæden er lettere løs.

For helvede!

Hvorfor har cykelhandlere også brug for ferie i uge skide 5????
0
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 37
Likede indlæg: 596

Indlægaf mulledit » 29. jan 2018, 07:49

kidkomb skrev:Jeg har købt en blodtryksmåler for ligesom at få lidt styr på hvad der sker i min krop, når jeg nogle gange får det dårligt.
Jeg vil gerne vide om det muligvis kunne være pga for lavt blodtryk eller at mit blodtryk pludselig dykker.
Anyway, så har vi målt vores blodtryk to gange nu, min kæreste og jeg, i går lige efter vi var gået op af trapperne et par gange (vi skulle slæbe ting op i lejligheden) og i dag; helt afslappet og vi har ikke lavet noget hele dagen.
Begge gangene havde jeg et flot blodtryk (i går selvfølgelig en smule højere pga anstrengelsen) men en lidt høj puls (jeg er i dårlig form) men min kæreste havde 165 over 89 i går og 155 over 88 i dag. Med en fin hvilepuls dog, han er i ok form i forhold til mig.

Du kan ikke konkludere noget ud fra to målinger. I skal måle morgen og aften i en uge og måle 2 eller 3 gange hver gang, skriv ned og se så på tallene.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:

IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2018, 08:00

mulledit skrev:
kidkomb skrev:Jeg har købt en blodtryksmåler for ligesom at få lidt styr på hvad der sker i min krop, når jeg nogle gange får det dårligt.

Du kan ikke konkludere noget ud fra to målinger. I skal måle morgen og aften i en uge og måle 2 eller 3 gange hver gang, skriv ned og se så på tallene.

Han ryger til lægen uanset. Vi talte med hans mor som åbenbart også har samme problem. Hans far havde også problemer med blodtrykket, så chancen for at det er reelt nok og han skal undersøges er stor.
1
bluetof1
Kort karma: 308
Likede indlæg: 2653

Indlægaf bluetof1 » 29. jan 2018, 12:41

Min veninde har lige ringet for at fortælle at hun er på vej til sygehuset. Hendes søn har kraniebrud efter et uheld i børnehaven og blev hentet med helikopter og er nu lagt i koma.
Nå ja, og så hun har selv muligvis blindtarmsbetændelse.

Nu sidder jeg her og kan ikke gøre noget andet end at vente.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 90
Likede indlæg: 520

Indlægaf Tata » 29. jan 2018, 14:14

Sahva har fået mine mål væk, og den strømpe de har sendt er en standardstrømpe. Man tror simpelthen det er løgn. Så nu skal jeg afsted og have taget mål igen-igen. Tror efterhånden det er nemmere at købe en pumpgun, end at få fat i en målsyet kompressionsstrømpe :træt: .
0
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 272
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 8510

Indlægaf Hunkat » 29. jan 2018, 17:20

Mit barndomsidol, Mort Walker (forfatter/tegner af Basserne) er død. Jeg fik aldrig taget mig sammen til at skrive et brev til ham om hvad hans arbejde betød for mig som barn (jeg havde meget svært ved at lære at læse).
Og på min fødselsdag ovenikøbet.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2018, 18:22

Vi har ved en fejl fået leveret to nye yderdøre til vores lejlighed i stedet for i vores sommerhus.
Så de står desværre nede på gaden og venter på at fragtfirmaet samler dem op i morgen.
Her til aften kommer vi hjem og lige foran øjnene på os letter en lille hund ben op af dørene!?!

Jeg bliver vred og siger til den ældre mand med hunden at jeg synes det er sindssyg dårlig stil at lade sin hund pisse på andre menneskers ting!
Han siger at "de par små dråber bla bla bla" og han bliver bare ved. Sure, gamle, lede møgspasseridiot!
Jeg kom til at sige "luk røven!" ret højt og smække opgangsdøren fordi jeg bare slet ikke kunne styre mit temperament.

Ej, men for helvede, hvor er det dårlig stil!
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 15
Likede indlæg: 393

Indlægaf DenBruneMunk » 29. jan 2018, 18:58

Jeg synes nu at det er begyndt at være ofte man ser pris skilte sidde på et produkt som slet ikke er korrekt men kun har navn tilfælles.

ie.
Red bull , 9,95,- (under Red bull står sukkerfri)
-----
På pallen er der primært almindelige red Bull, kun 2-3 grå dåser, imod 200 almindelige eller mere.
a.jpg

Cocio , 10,- (Nedenunder står ONE, altså sukkerfri)
-----
Pallen er fyldt med almindelige cocio, og et par ONE men igen, ikke særligt synligt, når man ser kvittering. hvor man betaler 15,- for en almindelig cocio.

Red bull, 400ml aktionspris 20,-
----------
Pallen , er igen fyldt med dåser som har 335ml, og igen ikke på tilbud.

Jeg ved godt det er småting men fordi jeg køber 10-20 af dem, så har det altså en pæn betydning, når man står og kikker på bon, og ser 13,50kr*20 :(

Samme sker lidt tit med madvarer, nu synes jeg snart nethandel er ved at være bedre, og de herses nye kneb imod salg af dyrere vare til normal hvor en navnebror er på tilbud, skulle forbydes med straf :)

Måske er det bare mig? (jajaja :) ) Synes bare det har påvirket min dag negativt, og der sker lidt for ofte, og nogengange for jeg altså ikke set det med småt ;)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 410
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 2757

Indlægaf FrøkenM » 30. jan 2018, 06:08

Jeg faldt ned af en betontrappe i går. Det har resulteret i et pænt smadret knæ og mange smerter i dag. Jeg skal til København og kan pt. slet ikke overskue, at jeg først rammer min lejlighed igen omkring kl. 22 :whine:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"