Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 30. apr 2019, 07:44

Jeg har en træls hovedpine, der ikke gider at gå væk og så er jeg helt vildt svimmel ( føler at det hele “sejler” rundt )
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 30. apr 2019, 08:11

Jacobsen81 skrev:At jeg blev overfaldet af en dame, da jeg luftede hund, og her til aften så har haft besøg af politiet for at afgive forklaring, så hun kan blive meldt for vold. Ikke sådan jeg regnede med min mandag skulle være!

Det lyder da helt vanvittigt - hvad i alverden skete der dog?
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 30. apr 2019, 11:00

Charly skrev:
Jacobsen81 skrev:At jeg blev overfaldet af en dame, da jeg luftede hund, og her til aften så har haft besøg af politiet for at afgive forklaring, så hun kan blive meldt for vold. Ikke sådan jeg regnede med min mandag skulle være!

Det lyder da helt vanvittigt - hvad i alverden skete der dog?

Hendes hund angreb min hund- jeg satte foden i brystet af hendes hund, da den skulle til at hoppe på min hund anden gang. Så begyndte damen at slå mig mod hovedet, mens hun råbte at jeg ikke skulle sparke hendes hund.
2
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 30. apr 2019, 11:24

Jacobsen81 skrev:
Charly skrev:
Jacobsen81 skrev:At jeg blev overfaldet af en dame, da jeg luftede hund, og her til aften så har haft besøg af politiet for at afgive forklaring, så hun kan blive meldt for vold. Ikke sådan jeg regnede med min mandag skulle være!

Det lyder da helt vanvittigt - hvad i alverden skete der dog?

Hendes hund angreb min hund- jeg satte foden i brystet af hendes hund, da den skulle til at hoppe på min hund anden gang. Så begyndte damen at slå mig mod hovedet, mens hun råbte at jeg ikke skulle sparke hendes hund.

:8: :8:

Er du - og din hund- ok?
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 30. apr 2019, 11:29

Jeg kørte ind i en bil, der drønede over for rødt. Jeg så den først et splitsekund før jeg ramte den.
Jeg havde heldigvis ikke ret meget fart på, men det havde han og hans bil snurrede rundt om sig selv, og jeg frygtede virkelig for hvad der skete med ham også.

Heldigvis skete der ingen personskade, men jeg blev sindssygt forskrækket og er bange for om det evt forværrer det piskesmæld, jeg har i forvejen.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 30. apr 2019, 11:35

Jacobsen81 skrev:
Charly skrev:
Jacobsen81 skrev:At jeg blev overfaldet af en dame, da jeg luftede hund, og her til aften så har haft besøg af politiet for at afgive forklaring, så hun kan blive meldt for vold. Ikke sådan jeg regnede med min mandag skulle være!

Det lyder da helt vanvittigt - hvad i alverden skete der dog?

Hendes hund angreb min hund- jeg satte foden i brystet af hendes hund, da den skulle til at hoppe på min hund anden gang. Så begyndte damen at slå mig mod hovedet, mens hun råbte at jeg ikke skulle sparke hendes hund.


Hun skulle nok have fokuseret sin energi på, at forhindre hendes hund i at angribe din.
Håber du og din hund er ok?
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 30. apr 2019, 11:39

Bøtte skrev:Jeg kørte ind i en bil, der drønede over for rødt. Jeg så den først et splitsekund før jeg ramte den.
Jeg havde heldigvis ikke ret meget fart på, men det havde han og hans bil snurrede rundt om sig selv, og jeg frygtede virkelig for hvad der skete med ham også.

Heldigvis skete der ingen personskade, men jeg blev sindssygt forskrækket og er bange for om det evt forværrer det piskesmæld, jeg har i forvejen.


Puha, jeg kan virkelig godt forstå, du er rystet. Det må også have været virkelig skræmmende. Jeg krydser fingre for, at du ikke kommer til at mærke mere til det fysisk, og så håber jeg, du har nogle mennesker omkring dig, som du kan snakke med om det, så det ikke sætter sig for dybt i dig. :kram:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 30. apr 2019, 11:41

Bøtte skrev:Jeg kørte ind i en bil, der drønede over for rødt. Jeg så den først et splitsekund før jeg ramte den.
Jeg havde heldigvis ikke ret meget fart på, men det havde han og hans bil snurrede rundt om sig selv, og jeg frygtede virkelig for hvad der skete med ham også.

Heldigvis skete der ingen personskade, men jeg blev sindssygt forskrækket og er bange for om det evt forværrer det piskesmæld, jeg har i forvejen.

Sikke en grim oplevelse :kram:
1
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf gro71 » 30. apr 2019, 11:51

Den såkaldte "ferie-koordinering" i mit team, som åbenbart kun vedrører mig og ingen af de andre kællinger i teamet. Kæft, hvor er jeg træt af dem!
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 30. apr 2019, 13:49

Charly skrev:
Jacobsen81 skrev:
Charly skrev:
Jacobsen81 skrev:At jeg blev overfaldet af en dame, da jeg luftede hund, og her til aften så har haft besøg af politiet for at afgive forklaring, så hun kan blive meldt for vold. Ikke sådan jeg regnede med min mandag skulle være!

Det lyder da helt vanvittigt - hvad i alverden skete der dog?

Hendes hund angreb min hund- jeg satte foden i brystet af hendes hund, da den skulle til at hoppe på min hund anden gang. Så begyndte damen at slå mig mod hovedet, mens hun råbte at jeg ikke skulle sparke hendes hund.

:8: :8:

Er du - og din hund- ok?

Overordnet set er vi begge ok. Jeg er dog rystet over at en situation kan eskalere så hurtigt!
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 30. apr 2019, 17:17

At vores (min mands) nyindkøbte havetraktor er noget lort for at sige det mildt.
Og han er ude at arbejde, så står så med et styk havetraktor der ingenting vil og aner ikke hvorfor. Den kørte helt fint i søndags.
0
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Selma156 » 30. apr 2019, 20:44

Mit kamera på min iPhone SE er gået i stykker :( Det er bare sort. Ligegyldigt hvilken app jeg bruger, og hvor mange gange jeg genstarter/nulstiller telefonen. Argh! Kæmpe grønt og en flaske vin til dem der kan fortælle mig, hvordan jeg fikser det!
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf JoyNips » 1. maj 2019, 11:14

Vedkommende, der begraver mig i aktindsigtsanmodninger og ikke forstår det materiale han modtager, hvilket fører til flere anmodninger baseret på alle mulige antagelser. Og de skal jo for pokker alle håndteres og besvares... Det kunne være rigtig fedt bare at passe mit "rigtige" arbejde!
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7722
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11407

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kerrigan » 2. maj 2019, 14:04

At en vind løftede min mobil ud af min hånd, da jeg skulle besvare et opkald, vendte den om med skærmen nedad, hvorefter den landede med et brag på asfalten.
Så hjælper et flipcover altså ingenting. :gisp:

Så er spørgsmålet om jeg skal bruge 1100 kroner på en nu skærm, eller om den efterhånden er moden nok til at blive udskiftet.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 2. maj 2019, 14:50

At jeg er blevet syg med meget smertende hals og følelsen af, at mit hoved er hævet 3 gange...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"