Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 13. jan 2019, 22:01

Minionine skrev:Jeg kom til at råbe af min 2 årige to gange i dag, og jeg er slet ikke typen der råber af nogen! Men hold nu kæft hun kan drive mig til vanvid. Den ene gang var fordi hun ville stå og kigge i køleskabet i meeeeget lang tid, og efter at have prøvet med sund fornuft i 10 minutter fik jeg nok. I skrig og skrål måtte hun fysisk flyttes og så talte jeg med meget store bogstaver når hun blev ved med at gå tilbage i køleskabet!


Jeg skræmte livet af min syvårige i dag fordi jeg smed en meljævner på gulvet. Han lagde an til hysflip og når han har dem, så er han helt umulig at trænge igennem til. Det kan sagtens tage et kvarter før han er så meget i ro at man kan tale fornuft med ham.
Mange forklaringer, mange undskyldninger. Bottom line: not my finest hour og vi havde en lang snak bagefter om at jeg var ked af at jeg havde skræmt ham.
Fuck :(
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Alphilia » 14. jan 2019, 06:03

Skiftet fra nattevagt til dagvagt. Jeg er SÅ træt i dag
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 14. jan 2019, 11:28

Snot. Jeg er SÅ træt af snot. Gå nu væk!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 14. jan 2019, 11:45

Mit arbejde. Der hænger fyringer i luften. Der kommer en masse halve informationer, økonomichefen render og ligner en begravelse og holder sig ikke tilbage med ytringer om hvor dårlig økonomien er. Men der er intet helt konkret. Hvis jeg har et job efter sommerferien, er det mere held end forstand. Men hvor ville det være rart, hvis folk enten holdt kæft, indtil sagen var klar eller hvis man bare kunne få fyresedlen med det samme. Det er virkelig ikke motiverende at stå op og tage på job.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 15. jan 2019, 07:06

Snot og hoste.
Jeg har nærmest ikke sovet i nat. Tror jeg ligner noget der er løgn.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf twinkle » 16. jan 2019, 06:02

Jeg har fået fucking øjenbetændelse. Mine øjenlåg er hævet til noget der ligner tripel-størrelse, og mine øjne gør ondt. Øv, hvor er det nederen.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 16. jan 2019, 06:05

Jeg er gået for sent i seng, så jeg er træt, mit arbejde hænger mig ud af halsen, jeg har vildt ømme bryster af menses, det er mørkt og koldt og min dag slutter først kl 18.30, og så skal jeg ud med hunden!
Argh.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 16. jan 2019, 07:52

Min far er død. og lige nu er der kamp om hvordan han skal begraves, for vi børn vil brænde ham men hans kusine, der har haft meget mere kontakt med ham end os, vil have ham ned i jorden, ved siden af hans forældre.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 16. jan 2019, 10:15

cola skrev:Min far er død. og lige nu er der kamp om hvordan han skal begraves, for vi børn vil brænde ham men hans kusine, der har haft meget mere kontakt med ham end os, vil have ham ned i jorden, ved siden af hans forældre.


Kondolerer.
Hvad ville han selv have ønsket?
Hvis dette ikke vides, så er det vel trods alt nærmeste familie, der træffer beslutningen.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 16. jan 2019, 19:25

TinaW skrev:
cola skrev:Min far er død. og lige nu er der kamp om hvordan han skal begraves, for vi børn vil brænde ham men hans kusine, der har haft meget mere kontakt med ham end os, vil have ham ned i jorden, ved siden af hans forældre.


Kondolerer.
Hvad ville han selv have ønsket?
Hvis dette ikke vides, så er det vel trods alt nærmeste familie, der træffer beslutningen.

Ingen ved hvad han selv ønskede. men mange gætter.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 17. jan 2019, 07:41

Min datters kæreste fra USA er på besøg i DK. Hans 90 dage udløber i næste uge, så de ville tage til London sammen fra onsdag til lørdag og besøge fælles venner, inden han skal retur til staterne igen.
Men de nåede ikke længere end til lufthavnen i London. Han blev stoppet og tilbageholdt. Og så bliver han sendt retur til DK her til morgen. Og altså - det er jo fair at de har deres regler. Det kan man ikke argumentere imod. Men for fanden - manden har alle papirer i orden. Det er så synd, at de ikke lige fik den mini-ferie med. :(
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 17. jan 2019, 07:46

Mit humør. Jeg er i et lidt mut og træls humør de her dage :mellow:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 17. jan 2019, 08:14

Ado skrev:Min datters kæreste fra USA er på besøg i DK. Hans 90 dage udløber i næste uge, så de ville tage til London sammen fra onsdag til lørdag og besøge fælles venner, inden han skal retur til staterne igen.
Men de nåede ikke længere end til lufthavnen i London. Han blev stoppet og tilbageholdt. Og så bliver han sendt retur til DK her til morgen. Og altså - det er jo fair at de har deres regler. Det kan man ikke argumentere imod. Men for fanden - manden har alle papirer i orden. Det er så synd, at de ikke lige fik den mini-ferie med. :(


Hvis alle papirer er i orden, hvorfor blev han så stoppet/sendt retur?
Kan huske, at min eksmand, der havde opholdstilladelse i DK, skulle forbi den britiske ambassade og have et eller andet stempel i sit pas, dengang vi skulle til London.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 17. jan 2019, 08:59

TinaW skrev:
Ado skrev:Min datters kæreste fra USA er på besøg i DK. Hans 90 dage udløber i næste uge, så de ville tage til London sammen fra onsdag til lørdag og besøge fælles venner, inden han skal retur til staterne igen.
Men de nåede ikke længere end til lufthavnen i London. Han blev stoppet og tilbageholdt. Og så bliver han sendt retur til DK her til morgen. Og altså - det er jo fair at de har deres regler. Det kan man ikke argumentere imod. Men for fanden - manden har alle papirer i orden. Det er så synd, at de ikke lige fik den mini-ferie med. :(


Hvis alle papirer er i orden, hvorfor blev han så stoppet/sendt retur?
Kan huske, at min eksmand, der havde opholdstilladelse i DK, skulle forbi den britiske ambassade og have et eller andet stempel i sit pas, dengang vi skulle til London.


Jeg har absolut ingen anelse. Det var begrænset med info fra min datter, fordi hun blev gennet gennem sikkerhedskontrollen og han blev tilbage. De var selvfølgelig mistroiske om han rejste til UK for at forlænge de 90 dage. Men efter hvad jeg har undersøgt, kan det slet ikke lade sig gøre? Jeg troede det engang, men så vidt jeg har forstået, er det ikke engang muligt længere.
Han har billet som dokumentation. Så vi er egentlig meget forundret over hvad fanden der lige skete der. Jeg glæder mig bare til de lander og til vi kan få noget info.
Ham og min datter måtte ikke tale sammen. Hans mobil blev beslaglagt. Altså - for pokker...han er bare en ung amerikansk turist, som gerne vil se mere af verden.

Og med papirer mente jeg: At de kan se, at manden har planlagt at rejse retur til USA. :)
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 17. jan 2019, 10:45

Det bliver mere og mere bizart med min datter og svigersøn.

Nu er de landet og er på vej hjem fra lufthavnen. Men da de gik ombord på flyet, blev hans pas inddraget til piloten og de fik besked på, at de skulle blive siddende, når flyet landede i DK.
Der blev de så hentet af to danske betjente, som var mindst lige så forundret over hele situationen. De har ikke fået nogle informationer fra UK om min svigersøn og om situationen. Ingen gyldig grund, ingen oplysninger om hans nationalitet, intet. Blot at han skulle hentes i flyet.

Som sagt; han rejser hjem til USA i næste uge - hans visum er ikke udløbet, det giver på ingen måde mening. Heldigvis fik de en særdeles sød behandling og snak med politiet i lufthavnen og de hjalp dem sågar med at finde videre transport hjem til min datters lejlighed.
1
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"