Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2017, 16:04

Et rigtigt ubehageligt sammenstød med kollega ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. dec 2017, 18:17

Julefrokost i går - helt vild skøn aften. Dog er jeg noget utilpas ved noget af det ..
Jeg havde en af mine yndlingskjoler på. Den er pisse fed og simpelthen SÅ komfortabel at have på. Den har en rød lynlås midt på, fra udskæringen til bunden af kjolen. Altså kan den lynes helt ned og så er man ude af den.

Lige fra starten af aftenen synes samtlige af mine mandlige kollegaer og chefer at det var da helt acceptabelt for dem at både forsøge at lyne min kjole ned og derudover tage mig på røven hver gang jeg var inde for rækkevidde.
Jeg er blevet gramset mere på røven i løbet af i går, end de sidste 3 år.

Det er selvfølgelig pisse fedt at vide at folk synes jeg så godt ud og at jeg er attraktiv, men det betyder ikke at min krop er et tagselvbord og jeg synes da det er et klart vink med en vognstang om at jeg ikke er interesseret når jeg fra start af siger "Jeg har en kæreste, ellers tak" til deres tilnærmelser.
Jeg ser ikke mig selv som en kedelig person, men jeg føler godt nok at der var en grænse der blev overskredet. Samtidig bliver jeg ved med at tænke om jeg har lagt op til noget, men jeg kan virkelig ikke se hvordan. Jeg kan ikke engang snakke med min kæreste om det, for jeg ved han kommer til at gå fuldkommen i sort og blive sur over det. Men ved ikke at fortælle det føler jeg at jeg skjuler noget for min kæreste ... Urg.

Det har altså sat en nedtur på min dag. Det og at United pt. er bag ud til City :tie:
0
Tiktaktoe
Indlæg: 128
Tilmeldt: 26. aug 2015, 15:26
Kort karma: 12
Likede indlæg: 193

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tiktaktoe » 10. dec 2017, 18:31

TakeAChanceOnMe skrev:Julefrokost i går - helt vild skøn aften. Dog er jeg noget utilpas ved noget af det ..
Jeg havde en af mine yndlingskjoler på. Den er pisse fed og simpelthen SÅ komfortabel at have på. Den har en rød lynlås midt på, fra udskæringen til bunden af kjolen. Altså kan den lynes helt ned og så er man ude af den.

Lige fra starten af aftenen synes samtlige af mine mandlige kollegaer og chefer at det var da helt acceptabelt for dem at både forsøge at lyne min kjole ned og derudover tage mig på røven hver gang jeg var inde for rækkevidde.
Jeg er blevet gramset mere på røven i løbet af i går, end de sidste 3 år.

Det er selvfølgelig pisse fedt at vide at folk synes jeg så godt ud og at jeg er attraktiv, men det betyder ikke at min krop er et tagselvbord og jeg synes da det er et klart vink med en vognstang om at jeg ikke er interesseret når jeg fra start af siger "Jeg har en kæreste, ellers tak" til deres tilnærmelser.
Jeg ser ikke mig selv som en kedelig person, men jeg føler godt nok at der var en grænse der blev overskredet. Samtidig bliver jeg ved med at tænke om jeg har lagt op til noget, men jeg kan virkelig ikke se hvordan. Jeg kan ikke engang snakke med min kæreste om det, for jeg ved han kommer til at gå fuldkommen i sort og blive sur over det. Men ved ikke at fortælle det føler jeg at jeg skjuler noget for min kæreste ... Urg.

Det har altså sat en nedtur på min dag. Det og at United pt. er bag ud til City :tie:


Det der er bare så uacceptabelt opførsel på alle måder, og hvor gør mig trist, at du overhovedet skal overveje om du har lagt op til noget. NEJ, du har da ikke. Kæft nogle kæmpenarhoveder.
13
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. dec 2017, 19:44

Tiktaktoe skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Julefrokost i går - helt vild skøn aften. Dog er jeg noget utilpas ved noget af det ..
Jeg havde en af mine yndlingskjoler på. Den er pisse fed og simpelthen SÅ komfortabel at have på. Den har en rød lynlås midt på, fra udskæringen til bunden af kjolen. Altså kan den lynes helt ned og så er man ude af den.

Lige fra starten af aftenen synes samtlige af mine mandlige kollegaer og chefer at det var da helt acceptabelt for dem at både forsøge at lyne min kjole ned og derudover tage mig på røven hver gang jeg var inde for rækkevidde.
Jeg er blevet gramset mere på røven i løbet af i går, end de sidste 3 år.

Det er selvfølgelig pisse fedt at vide at folk synes jeg så godt ud og at jeg er attraktiv, men det betyder ikke at min krop er et tagselvbord og jeg synes da det er et klart vink med en vognstang om at jeg ikke er interesseret når jeg fra start af siger "Jeg har en kæreste, ellers tak" til deres tilnærmelser.
Jeg ser ikke mig selv som en kedelig person, men jeg føler godt nok at der var en grænse der blev overskredet. Samtidig bliver jeg ved med at tænke om jeg har lagt op til noget, men jeg kan virkelig ikke se hvordan. Jeg kan ikke engang snakke med min kæreste om det, for jeg ved han kommer til at gå fuldkommen i sort og blive sur over det. Men ved ikke at fortælle det føler jeg at jeg skjuler noget for min kæreste ... Urg.

Det har altså sat en nedtur på min dag. Det og at United pt. er bag ud til City :tie:


Det der er bare så uacceptabelt opførsel på alle måder, og hvor gør mig trist, at du overhovedet skal overveje om du har lagt op til noget. NEJ, du har da ikke. Kæft nogle kæmpenarhoveder.


Jeg blev kaldt en tease et par gange af den ene. Det værste er at han faktisk generelt er en uhyre dejlig person - høflig, sjov, betænksom og interessant at have en samtale med. Har faktisk på et tidspunkt sagt til min veninde at hun burde få en fyr som ham, for han er ellers fantastisk. Det tror jeg egentlig også han ville være ellers - havde jeg ikke haft en kæreste, så havde han været et catch og vi er gode venner derudover.
Rent fysiologisk forstår jeg også godt hvorfor og hvorledes, men synes stadig det er en uacceptabel opførsel og så er det jeg begynder at spørge mig selv om det måske er mig der har opført mig på en "forkert" måde ...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12725
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 10. dec 2017, 21:12

Lortet vælter bare ned for tiden.

*Først går min bil i stykker. Rep for +/- 15.000. Den skal synes i morgen - jeg håber fandme, den går igennem!

*Så forpupper manden sig med sine eksamensopgaver. Da de ikke har fået fri denne gang til at skrive, udover den kommende uge, har jeg stort set stået med alt selv den sidste måned. Nu er han oven i købet blevet syg og skal til samtale om en mulig praktikplads i morgen tidlig.

*Da min bil er den eneste, vi har med træk, har vi ikke kunnet komme til Tyskland efter fyringspiller. Dvs. vi har måttet hente nogle poser ind imellem i Bilka. I dag løb fyret tør, før jeg nåede at fylde de sidste to poser på - så nu står min feberramte mand og bøvler med det, fordi jeg ikke har fingerkræfter nok til at slås med opstartsdimsen, som også skal udskiftes snarest.

*I torsdags gik min søns telefon i stykker. Vi har ikke haft mulighed for at nå i Bilka i Telenors åbningstid, så nødløsningen har været at finde min mors gamle telefon frem og få den ladet op. Jeg ville lige tjekke den for billeder og andre vigtige ting, og de slog lidt hårdt at læse hendes gamle beskeder igennem - nogle af dem kan jeg se, burde have givet hende et hint om, at hun nok var blevet syg, før det var for sent. Det slog lidt hårdt.
Nu har jeg nulstillet den og sat sønnens simkort i. Den kunne ikke finde et mobilt netværk, så den kun vil tage nødopkald, så jeg genstartede den og fuckede op i pinkoden, så nu kræver den PUK-koden. Den bør stå på mandens telenor-side, men den kræver kode, og jeg skal vist ikke lige kalde på ham lige nu - han kæmper stadig med fyret.

Jeg har ikke fået bestilt de famøse julegaver på nettet og jeg har glemt at tænde andet lys i adventskransen. Give me strength - og juleferie. NU!
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 12. dec 2017, 09:36

Nyheden om, at en af mine dygtigste og mest erfarne kollegaer går på pension om et par måneder. Han har været så stor en del af min tid i dette firma, at jeg næsten ikke kan se hvordan jeg skal undvære ham.
Det er ham vel undt og jeg ved, at han glæder sig til det...men øv :trist:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 12. dec 2017, 15:28

Min kusine døde i nat :trist:

Min kæreste er samtidig begyndt at blive svimmel, når han strækker sig. Sidst han havde det problem, fik han konstateret gallopperende kræft. Han skal til læge i morgen. Jeg kan slet ikke tåle at tænke på det.... :whine:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 12. dec 2017, 15:50

Jeg har haft ondt i maven siden i går aftes, ikke så sådan en syg måde, men på den måde man kan have hvis man er RIGTIG ked af det. Jeg er ikke ked af det - så jeg har svært ved at finde ud af hvad det handler om :/
0
...
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hewlett » 12. dec 2017, 16:10

TakeAChanceOnMe skrev:Julefrokost i går - helt vild skøn aften. Dog er jeg noget utilpas ved noget af det ..
Jeg havde en af mine yndlingskjoler på. Den er pisse fed og simpelthen SÅ komfortabel at have på. Den har en rød lynlås midt på, fra udskæringen til bunden af kjolen. Altså kan den lynes helt ned og så er man ude af den.

Lige fra starten af aftenen synes samtlige af mine mandlige kollegaer og chefer at det var da helt acceptabelt for dem at både forsøge at lyne min kjole ned og derudover tage mig på røven hver gang jeg var inde for rækkevidde.
Jeg er blevet gramset mere på røven i løbet af i går, end de sidste 3 år.

Det er selvfølgelig pisse fedt at vide at folk synes jeg så godt ud og at jeg er attraktiv, men det betyder ikke at min krop er et tagselvbord og jeg synes da det er et klart vink med en vognstang om at jeg ikke er interesseret når jeg fra start af siger "Jeg har en kæreste, ellers tak" til deres tilnærmelser.
Jeg ser ikke mig selv som en kedelig person, men jeg føler godt nok at der var en grænse der blev overskredet. Samtidig bliver jeg ved med at tænke om jeg har lagt op til noget, men jeg kan virkelig ikke se hvordan. Jeg kan ikke engang snakke med min kæreste om det, for jeg ved han kommer til at gå fuldkommen i sort og blive sur over det. Men ved ikke at fortælle det føler jeg at jeg skjuler noget for min kæreste ... Urg.

Det har altså sat en nedtur på min dag. Det og at United pt. er bag ud til City :tie:


Eeeeeeeej!? Undskyld, hvad???? Stop lige!!! Jeg sidder og bliver helt hidsig på dine vegne! Gu fanden er det ej okay på nogen måde, at nogen prøver at tage tøjet af dig og i øvrigt rager på din krop uden din accept! Fy for helvede en opførsel :cuss: :tie:

Jeg var blevet STIKTOSSET første gang nogen havde forsøgt sig! Det gør man bare ikke!!! :cuss:

Jeg tror der var røget nogle finker af fadet til "de involverede parter" mandag morgen :cuss:
3
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ally » 13. dec 2017, 18:16

Jeg skal have elever til eksamen i næste uge og deres frustrationer over, at de rent faktisk burde have fulgt med i undervisningen, lod nogle af dem gå ud over mig i dag :sur: At jeg så lod deres standpunktskaraktere afspejle deres manglende aktivitet i timerne var tydeligvis heller ikke i orden hos dem.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 13. dec 2017, 19:12

Ally skrev:Jeg skal have elever til eksamen i næste uge og deres frustrationer over, at de rent faktisk burde have fulgt med i undervisningen, lod nogle af dem gå ud over mig i dag :sur: At jeg så lod deres standpunktskaraktere afspejle deres manglende aktivitet i timerne var tydeligvis heller ikke i orden hos dem.



Gad vide hvornår forældre med høtyve og fakler dukker op for at lade frustrationerne over juniors manglende succes regne ned over dit syndige hoved :fløjt:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 13. dec 2017, 19:33

Jeg er så træt :( Jeg magter kun lige mit arbejde, jeg er helt smadret når jeg får fri kl 16. Alle de mange planer jeg havde for december er skrottet af samme årsag, og det ærgrer mig grænseløst.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf AgentPixie » 13. dec 2017, 19:45

Ally skrev:Jeg skal have elever til eksamen i næste uge og deres frustrationer over, at de rent faktisk burde have fulgt med i undervisningen, lod nogle af dem gå ud over mig i dag :sur: At jeg så lod deres standpunktskaraktere afspejle deres manglende aktivitet i timerne var tydeligvis heller ikke i orden hos dem.

Det er da også for groft, at de sådan selv skal tage ansvar for noget :sur:
De får sig et chok, når de en dag kommer ud i den virkelige verden :-D
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 13. dec 2017, 20:10

Jeg troede jeg havde mistet en fugl.

Mine fugle er næsten altid ude, om jeg er hjemme eller ej - bortset fra når jeg luftet ud eller har gæster der ikke er glade for fugle.
Nimbus er ALTID hvor Hector er, og de er begge altid hvor der er mad. Jeg sætter mad i buret, Hector kommer med det samme og spiser, ingen Nimbus, hverken at se eller høre. 5 minutter senere stadig ingen Nimbus. En halv time inden havde jeg været ude med skrald - jeg er altid meget opmærksom på ikke at have fugle på mig når jeg går ud, og at holder altid øje med at fuglene ikke kommer ud i opgangen når jeg går ud med skrald, hvilket heller aldrig er sket, men uheld kan jo ske. Jeg leder alle steder de plejer at være, og jeg går ud i opgangen og leder og lytter - stadig ingen Nimbus. Jeg går ind og er ked af det, lidt efter høre jeg en pippen, og så sidder h*n i bunden af brusekabinen og leger med en svamp :lun: ih, lykke.
13
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 13. dec 2017, 21:44

LadyFox skrev:Jeg troede jeg havde mistet en fugl.

Mine fugle er næsten altid ude, om jeg er hjemme eller ej - bortset fra når jeg luftet ud eller har gæster der ikke er glade for fugle.
Nimbus er ALTID hvor Hector er, og de er begge altid hvor der er mad. Jeg sætter mad i buret, Hector kommer med det samme og spiser, ingen Nimbus, hverken at se eller høre. 5 minutter senere stadig ingen Nimbus. En halv time inden havde jeg været ude med skrald - jeg er altid meget opmærksom på ikke at have fugle på mig når jeg går ud, og at holder altid øje med at fuglene ikke kommer ud i opgangen når jeg går ud med skrald, hvilket heller aldrig er sket, men uheld kan jo ske. Jeg leder alle steder de plejer at være, og jeg går ud i opgangen og leder og lytter - stadig ingen Nimbus. Jeg går ind og er ked af det, lidt efter høre jeg en pippen, og så sidder h*n i bunden af brusekabinen og leger med en svamp :lun: ih, lykke.

Hvor godt den ikke var væk.

Lige et spørgsmål. Kan fugle gøres renlige?
Jeg tænker når du har dem frit flyvende hele tiden, jeg kender ikke så meget til fugle og aner faktisk ikke hvor meget de sviner.
4

Tilbage til "Generelt"