Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 13. maj 2022, 07:21

Dynaudio skrev:
Guilded_Lily skrev:For helvede, Arsenal!!


Arteta var godt nok også gnaven i interviewet efter kampen :lol:


Jeg så ikke kampen, men havde livestats på mobilen, mens jeg så Eurovision. Humøret blev bare dårligere :lol:
Nu var the Gunners lige inde i en god stime, og så lige Spurs! FFS! De har bare at vinde de to sidste kampe og holde 4.pladsen!
0
Brugeravatar
Dynaudio
Indlæg: 2690
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2092

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dynaudio » 13. maj 2022, 08:25

Guilded_Lily skrev:
Jeg så ikke kampen, men havde livestats på mobilen, mens jeg så Eurovision. Humøret blev bare dårligere :lol:
Nu var the Gunners lige inde i en god stime, og så lige Spurs! FFS! De har bare at vinde de to sidste kampe og holde 4.pladsen!


Jeg så også Eurovision, men optog kampen. Det var en klar fejl af Arteta, at Rob Holding skulle forsøge at passe ekstra godt på Son. Han har slet ikke hurtigheden til det, så resultatet var næsten givet på forhånd. 2 x ostemad og tidlig i bad. Derefter var Spurs i fuld kontrol.

Fra et neutralt synspunkt tror jeg at Tottenham tager 4. pladsen - de har det på papiret letteste slutprogram. Jeg håber bare at intet er afgjort før sidste spillerunde :D
Senest rettet af Dynaudio 13. maj 2022, 09:26, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 13. maj 2022, 08:31

Mit håndled. Jeg kan ingenting uden det bliver irriteret og gør ondt… Så meget for, at jeg troede runde 2 ville blive let
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 13. maj 2022, 09:21

Dynaudio skrev:
Guilded_Lily skrev:
Jeg så ikke kampen, men havde livestats på mobilen, mens jeg så Eurovision. Humøret blev bare dårligere :lol:
Nu var the Gunners lige inde i en god stime, og så lige Spurs! FFS! De har bare at vinde de to sidste kampe og holde 4.pladsen!


Jeg så også Eurovision, men optog kampen. Det var en klar fejl af Arteta, at Rob Holding skulle forsøge at passe ekstra godt på Son. Han slet ikke hurtigheden til det, så resultatet var næsten givet på forhånd. 2 x ostemad og derefter tidlig i bad. Derefter var Spurs i fuld kontrol.

Fra et neutralt synspunkt tror jeg at Tottenham tager 4. pladsen - de har det på papiret letteste slutprogram. Jeg håber bare at intet er afgjort før sidste spillerunde :D


Det er også det, jeg får ud af diverse grupper på nettet.
0
Sofakartoflen
Indlæg: 3821
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 429
Likede indlæg: 9032

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sofakartoflen » 13. maj 2022, 11:24

Sigurd fra Sigurds bjørnetime havde nogle figurer, der hed "Spidsnæserne". Her i huset er vi "Snotnæserne".

Desværre er min kæreste et par dage bagefter mig. Så hvor jeg nu er begyndt at have lidt energi, er han helt smadret...

Og alting er lukket, og jeg keder mig lidt.

Jeg har været ude og rykke ukrudt op, men dels kan jeg ikke holde til så meget, dels har det regnet, så alt er blevet vådt.

Vi er ikke helt enige om, hvad der er sjovt at se i tv, og jeg har for øvrigt også set så meget de sidste par dage, at det hænger mig ud af halsen.

Så der er vel tilbage at spise en masse slik!!
0
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fynerfin82 » 16. maj 2022, 19:07

Kæresten har aflyst vores ferie, han skal arbejde og kan alligevel ikke få fri:boo: Jeg havde virkelig set frem til en uges sen sommerferie UDEN børn, men nu bliver det så også uden kæreste:rulle:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. maj 2022, 14:40

At min far i dag røg på skadestuen i ambulance pga. kraftig og vedvarende næseblod. Han tager blodfortyndende medicin, så det var årsagen til, at blødningen ikke ville stoppe, og han er nu kommet retur med en ballon i næsen.
Alt er godt igen, men lige da jeg fik besked af hans nabo om, hvad der var sket, kunne jeg godt mærke, at mit gamle traume fra dengang, hvor begge mine forældre med få måneders mellemrum blev indlagt, lige rørte på sig.
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hewlett » 20. maj 2022, 11:53

Jeg har været hos min gynækolog i dag for at få taget vævsprøver af min livmoder, da mit seneste celleskrab viste celleforandringer.

Jeg er slet ikke nervøs for celleforandringerne og gynækologen synes også at min livmoderhals så fin ud (nu venter vi selvfølgelig lige på svarene fra vævsprøverne).

Jeg ved dog ikke hvad jeg havde forestillet mig - eller jo, lige et hurtigt smut op og ud og så færdig - for da han spurgte mig om jeg ville have en ny spiral sat op i dag (den jeg har nu skal skiftes til december) grinede jeg nervøst og takkede pænt nej tak. Jeg kan GODT huske hvordan det føles at få sat en spiral op og det magtede jeg bare ikke lige i dag.

Men ha ha ha. Smerterne ved udtagelse af vævsprøver var nærmest lige så slemme som ved isætning af ny spiral. Eeeeej men altså..... Så kunne han nærmest lige så godt få spiralen overstået i samme omgang.

Jeg sad hele vejen hjem i metroen og koncentrerede mig om at holde min kvalme i skakt mens kramperne bare kværnede løs i maven.

Jeg sender tonsvis af medlidenhed og medfølelse og empati afsted til kvinder, for hvem de her smerter er hverdag. Jeg forstår GODT at nogle kvinder vælger at få fjernet livmoderen. Hold da kæft ...

Nu ligger jeg i fosterstilling i sengen med en varmepude på maven og har aflyst alle aftaler. Og så på min fridag. Øv!
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. maj 2022, 18:19

DetSorteCirkus skrev:At min far i dag røg på skadestuen i ambulance pga. kraftig og vedvarende næseblod. Han tager blodfortyndende medicin, så det var årsagen til, at blødningen ikke ville stoppe, og han er nu kommet retur med en ballon i næsen.
Alt er godt igen, men lige da jeg fik besked af hans nabo om, hvad der var sket, kunne jeg godt mærke, at mit gamle traume fra dengang, hvor begge mine forældre med få måneders mellemrum blev indlagt, lige rørte på sig.


Alt var så ikke godt igen :(
Min far er meget generet af ballonen i næsen, fordi han har svært ved at falde i søvn og generelt har det, som hvis han havde bihulebetændelse.
Jeg håber virkelig, at det går nemt med at få fjernet den skide ballon i morgen, og at der ikke skal sættes en ny en op.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Stitch » 22. maj 2022, 18:04

Skide netbank. Man kan åbenbart kun overføre et mindre beløb pr. dag - og de foreslår intet alternativ og der står ikke noget nr. man kan ringe til i weekenden. Seriøst altså.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf JoyNips » 24. maj 2022, 07:09

Skal være til udendørs træning kl 10-11 :badr:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 24. maj 2022, 07:15

Har ikke fået en skid søvn i nat pga. hunkat i løb. Møgkræ!
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 676
Likede indlæg: 21201

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 24. maj 2022, 07:27

Long COVID skal åbenbart tages virkelig bogstaveligt. Snart 6 måneder... :(
1
- Nevertheless she persisted -
Fledermäuslein
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 28. aug 2015, 20:06
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6844

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fledermäuslein » 24. maj 2022, 07:29

catnip skrev:Long COVID skal åbenbart tages virkelig bogstaveligt. Snart 6 måneder... :(


Ej, hvor ubehageligt. Jeg håber, der er mulighed for behandling eller lindring, og at det snart går over.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 676
Likede indlæg: 21201

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 24. maj 2022, 07:41

Fledermäuslein skrev:
catnip skrev:Long COVID skal åbenbart tages virkelig bogstaveligt. Snart 6 måneder... :(


Ej, hvor ubehageligt. Jeg håber, der er mulighed for behandling eller lindring, og at det snart går over.


Tak. Long COVID kommer jo i virkelig mange versioner. Min er så konstant, modbydelig hovedpine, som ikke kan lindres med nogen former for smertestillende medicin. Det er hyppigt forekommende hos patienter der i forvejen lider af kronisk migræne (altså mig). Ingen ved rigtig hvorfor. Ingen ved hvor lang tid det tager før det går i sig selv igen. Lægerne er bare sådan: Good luck! Yay me. Det er begyndt at blive bedre på den måde, at jeg har perioder hvor det letter lidt og jeg har dage der minder om normal tilstande. Men nu er det så kommet tilbage for fuld skrue igen, og så virker det bare som en kæmpe mavepuster. Nu troede man jo lige...
0
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Generelt"