Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Sophies-mor » 28. apr 2018, 14:07

Guilded_Lily skrev:
Sophies-mor skrev:
Ficus skrev:Har lige set Steen Jørgensen + familie i IKEA.

I døren mødte han en de kendte og gjorde så præcis ligesom 98% af alle mennesker ville gøre, stillede sig LIGE midt i det hele og var i vejen for alle dem der gerne ville ind i Ikea

Hvem er det nu, han er?


Forsangeren i Sort Sol.

Nåeh, ok. Dem har jeg så ikke styr på. Som du nok kan regne ud :lol:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf ExCoastal » 30. apr 2018, 06:14

Ikke så meget et møde med en kendt, mere en større overraskelse. Tilbage i 1996, hvor jeg havde boet 3 måneder i USA, var jeg i San Jose til et møde. Mødet sluttede tilpas sent, at det ikke gav mening at køre tilbage på arbejde, så jeg tændte for radioen (den nu hedengangne 92.3 KSJO) og sætte kursen hjemover, og pludselig blev det annonceret, at hvis man tilfældigvis var tæt på Tower Records, så var Metallica rullet ind med en flatbed truck, og de ville give en gratis koncert. Jeg var lige kørt forbi. Jeg nåede at parkere, inden al trafik i området gik fuldstændigt i stå. Episk!

(ikke min video)

4
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Mi55y » 27. jan 2020, 09:28

Jeg mente nok, at der var sådan en tråd her...

Jeg var i byen i Århus i weekenden, og pludselig slog et selskab sig ned et par borde længere henne; Søren Rasted, Lars Hjortshøj, Brian Lykke, Mahamed Habane og nogle andre, jeg ikke lige kunne huske navnene på. Jeg fik en hyggelig snak med Mahamed Habane, som også gav en øl :D
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Aviva » 27. jan 2020, 09:59

Melvin Kakooza er kirkegænger i "min" frikirke. Så ser ham indimellem
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Aurora » 27. jan 2020, 11:52

Jeg har mødt mange kendte da jeg boede og arbejdede på en hype restaurant i New York (for snart 20 år siden...) Både serveret for dem og til fester på restauranten efter lukketid, hvor den unge blonde skandinav her fik lov at være med. Blandt andet Donald Trump, som jo dengang bare var en kendt rigmand. Ham og konen (Ivana dengang?) blev uvenner og hun skred :-D

Og så spotter man jo som Københavner også danske kendisser ind imellem. Blandt andet spottede jeg engang en liste B-skuespiller forsøge at snige sig ind på en all-inclusive restaurant på et Spies-hotel på Gran Canaria sammen med sin familie, selvom de ikke havde det magiske armbånd. Men jeg siger ikke hvem det var, for det var fandme pinligt!
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf LaScrooge » 27. jan 2020, 11:58

Jeg har åbnet døren til en bar, genkendt en nede for enden af baren og er gået direkte derned og sagt "HEEEEEEEJ :D Hvor er det nu vi kender hinanden fra?" hvorefter det viste sig at være en dansk udenrigskorrespondent, jeg kendte fra fjernsynet. Han var meget sådan, "Heeeeej med dig, vil du ha' en G&T?", hvorefter vi hang ud med hans selskab, indtil jeg skulle have burger med mine venner.

Har også været ude at se på et værelse min veninde skulle leje og sludret længe med udlejeren, mens jeg spekulerede grundigt over hvor helvede jeg kendte ham fra. Var tæt på at spørge, om han tilfældigvis også var engageret i DSU, men gjorde det ikke. Det var så Martin Krasnik.

Og så min yndlings: Jeg har fået et STORT kram af Peter Mygind aka Score-Kaj. Min veninde havde arbejdet på et filmprojekt med ham og de skulle begge til afslutningsfest. Han sad og spiste oppe i baren og vi drak cider på en mole nedenfor, og han blev ved med at invitere os op hver gang hun var oppe for at købe cider i baren. Til sidst vinkede vi ham ned og så kom han væltende, ét stort smil og så krammede vi helt overdådigt og grinende. "HEEEJ, IIIIIH, ÅÅÅÅH" haha. Det var sjovt, han har en vildt nice energi.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf sigge » 27. jan 2020, 12:05

Undskyld for off topic, men jeg kom lige i tanke om en anekdote afledt af Scrooges første historie. Da min veninde og jeg var til Formel1 vintertest sidste år, spottede min veninde en kendt britisk Formel1-reporter og sagde sådan henkastet "Hey, Will!" Han troede så han kendte hende, lagde an til kram og sagde meget hjertelig "Hi, how are you?" som var de gamle venner. Så hun måtte lidt forfjamsket sige, "oh... you don't know me." Men han var nu vældigt flink alligevel, og de fik sig en længere snak, og hun var lige ved at tale sig til en praktikantstilling hos ham.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55648
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Ado » 27. jan 2020, 12:16

Den eneste kendte person jeg har mødt de sidste mange år, er Kevin Magnussen. Men jeg går ikke op i Formel 1, så ikke engang da vi gav hinanden hånd og præsenterede os ved fornavn (det var noget familiefest i min mands familie), anede jeg hvem han var. Heller ikke senere, da værtinden kort præsentede gæsterne med en enkelt sætning, fangede jeg noget som helst. :lol: Min storebror har stadig ikke tilgivet mig. Hans (Kevins) svigerfar grinede af mig, og sagde, at det mest af alt var befriende. :D
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf kidkomb » 27. jan 2020, 12:38

Jeg spotter ofte kendte på min arbejdsplads. Jeg er vant til det. Men sidst Søren Rasted var der var jeg alligevel noget starstruck må jeg indrømme :genert:
Insideinfo: Peter Tanev ser vildt flink ud på tv. Det er han absolut ikke.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Lykke » 27. jan 2020, 12:57

Jeg ofte Anja Andersen i teateret. Hun kan ikke komme til tiden, og ofte går hun midt i forestillingen. Det er altså lidt specielt.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. jan 2020, 13:06

kidkomb skrev:Jeg spotter ofte kendte på min arbejdsplads. Jeg er vant til det. Men sidst Søren Rasted var der var jeg alligevel noget starstruck må jeg indrømme :genert:
Insideinfo: Peter Tanev ser vildt flink ud på tv. Det er han absolut ikke.


jeg kan ikke lade være med at tænke på om man som et kendt ansigt, mon ikke ofte er på overarbejde når man er ude blandt andre, og derfor kan ligge temmelig højt på stressbarometeret, og deraf måske opføre sig/fremstå lidt uhensigtmæssig.
Jeg synes ihvertfald de få gang jeg har spottet en kendis, eller har hørt om folk der har gjort det, kan fornemme at der er en forholdsvis stor procentdel af mennesker der er toalt uden skam og filter i en sådan situation, og derfor ikke har respekt for kendtes privatliv og privatsfære.

Jeg har været på en kæde restaurent, hvor Lasse Rimme spiste med hustru og børn, og de var så også placeret et sted hvor mange gik forbi dem.
Og det var enkelte over og hilse på. Jeg syntes at man især på børnenes udstråling kunne fornemme at det ikke var sådan specielt rart.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf kidkomb » 27. jan 2020, 13:10

Madam Pomfrey skrev:
kidkomb skrev:Jeg spotter ofte kendte på min arbejdsplads. Jeg er vant til det. Men sidst Søren Rasted var der var jeg alligevel noget starstruck må jeg indrømme :genert:
Insideinfo: Peter Tanev ser vildt flink ud på tv. Det er han absolut ikke.


jeg kan ikke lade være med at tænke på om man som et kendt ansigt, mon ikke ofte er på overarbejde når man er ude blandt andre, og derfor kan ligge temmelig højt på stressbarometeret, og deraf måske opføre sig/fremstå lidt uhensigtmæssig.
Jeg synes ihvertfald de få gang jeg har spottet en kendis, eller har hørt om folk der har gjort det, kan fornemme at der er en forholdsvis stor procentdel af mennesker der er toalt uden skam og filter i en sådan situation, og derfor ikke har respekt for kendtes privatliv og privatsfære.

Jeg har været på en kæde restaurent, hvor Lasse Rimme spiste med hustru og børn, og de var så også placeret et sted hvor mange gik forbi dem.
Og det var enkelte over og hilse på. Jeg syntes at man især på børnenes udstråling kunne fornemme at det ikke var sådan specielt rart.

Man skal lade kendte mennesker være, sådan helt generelt. Jeg er stolt af at bo i et land hvor man som kendt stadig kan leve nogenlunde normalt.
Jeg kommenterer aldrig folks status eller roller osv. Jeg ekspederer dem nøjagtig som alle andre. Hvilket jeg tror at de sætter pris på generelt.
For alle de kendte jeg har mødt på mit arbejde gælder følgende: De er super flinke. Nærmest for flinke og det er sikkert fordi du har helt ret i din observation; at de er en smule "på arbejde". Men Tanev er direkte ubehagelig og urimelig de gange jeg har mødt ham. Til slående forskel fra alle andre. Sorry, not sorry.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf TinaW » 27. jan 2020, 13:12

Madam Pomfrey skrev:
kidkomb skrev:Jeg spotter ofte kendte på min arbejdsplads. Jeg er vant til det. Men sidst Søren Rasted var der var jeg alligevel noget starstruck må jeg indrømme :genert:
Insideinfo: Peter Tanev ser vildt flink ud på tv. Det er han absolut ikke.


jeg kan ikke lade være med at tænke på om man som et kendt ansigt, mon ikke ofte er på overarbejde når man er ude blandt andre, og derfor kan ligge temmelig højt på stressbarometeret, og deraf måske opføre sig/fremstå lidt uhensigtmæssig.
Jeg synes ihvertfald de få gang jeg har spottet en kendis, eller har hørt om folk der har gjort det, kan fornemme at der er en forholdsvis stor procentdel af mennesker der er toalt uden skam og filter i en sådan situation, og derfor ikke har respekt for kendtes privatliv og privatsfære.

Jeg har været på en kæde restaurent, hvor Lasse Rimme spiste med hustru og børn, og de var så også placeret et sted hvor mange gik forbi dem.
Og det var enkelte over og hilse på. Jeg syntes at man især på børnenes udstråling kunne fornemme at det ikke var sådan specielt rart.


Jeg synes også det er vildt uhøfligt at forstyrre, når folk er ude at spise, kendte eller ej.

Jeg har vist ikke haft de vilde encounters med celebrities. Da jeg var teenager indspillede de hestescenerne fra Tarzan Mamma Mia ude på Ballerup Rideklub og flere af os var statister ved stævnescenen. Ponyen stod opstaldet derude i mens de indspillede filmen. Så vi hilste på Michael Falch og Erik Clausen. De var vildt flinke.
Og så har jeg betjent Erann DD på en tankstation en gang. Han var også flink.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf kidkomb » 27. jan 2020, 13:13

Og hey, måske hader han bare Ikea. Det er jeg virkelig fuld af forståelse for. Men man skal stadig opføre sig ordentligt.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf kidkomb » 27. jan 2020, 13:13

TinaW skrev:
Madam Pomfrey skrev:
kidkomb skrev:Jeg spotter ofte kendte på min arbejdsplads. Jeg er vant til det. Men sidst Søren Rasted var der var jeg alligevel noget starstruck må jeg indrømme :genert:
Insideinfo: Peter Tanev ser vildt flink ud på tv. Det er han absolut ikke.


jeg kan ikke lade være med at tænke på om man som et kendt ansigt, mon ikke ofte er på overarbejde når man er ude blandt andre, og derfor kan ligge temmelig højt på stressbarometeret, og deraf måske opføre sig/fremstå lidt uhensigtmæssig.
Jeg synes ihvertfald de få gang jeg har spottet en kendis, eller har hørt om folk der har gjort det, kan fornemme at der er en forholdsvis stor procentdel af mennesker der er toalt uden skam og filter i en sådan situation, og derfor ikke har respekt for kendtes privatliv og privatsfære.

Jeg har været på en kæde restaurent, hvor Lasse Rimme spiste med hustru og børn, og de var så også placeret et sted hvor mange gik forbi dem.
Og det var enkelte over og hilse på. Jeg syntes at man især på børnenes udstråling kunne fornemme at det ikke var sådan specielt rart.


Jeg synes også det er vildt uhøfligt at forstyrre, når folk er ude at spise, kendte eller ej.

Jeg har vist ikke haft de vilde encounters med celebrities. Da jeg var teenager indspillede de hestescenerne fra Tarzan Mamma Mia ude på Ballerup Rideklub og flere af os var statister ved stævnescenen. Ponyen stod opstaldet derude i mens de indspillede filmen. Så vi hilste på Michael Falch og Erik Clausen. De var vildt flinke.
Og så har jeg betjent Erann DD på en tankstation en gang. Han var også flink.

Jeg hang med nogen i min ungdom som kendte Erann og han kom også i den by jeg boede. Super flink og nede på jorden fyr :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"