Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf ExCoastal » 9. jan 2016, 09:34

Det er altid sådan lidt underligt, når man helt uforvarende render ind i en kendt person.

Jeg har oplevet en hel del, men min favoritoplevelse ligger mange år tilbage. Min daværende kæreste og jeg var taget ind til det daværende Scala I København, og vi gik ind i en pladeforretning for lige at checke udvalget. Forretningen var tom bortset fra et par ekspedienter og nogle andre unge mennesker, der åbenbart var i et band. Vi fik voldsom opmærksomhed med det samme, vi skulle da lige møde det her nye og ukendte svenske band. Vi smilede, gav hånd og snakkede lidt med dem. De vi gik ud af forretningen, sagde kæresten til mig, hvem fanden er Ace of Base?
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Annione » 9. jan 2016, 09:45

Min vninde og jeg gik tur på High Line i NYC. En del af området var lukket af for en privat fest, men vi kunne se Kellan Lutz (ham fra Twillight) gå rundt og snakke.
En anden gang, også i NYC var der et kæmpe opbud af mennesker nær Central Park. Det var en del af optagelserne til Sex and the City II, så vi så Sarah Jessica Parker og Kristin Davis.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jan 2016, 10:13

Jeg er stødt på et par stykker herhjemme i Danmark, men da jeg fik et nik og et lille smil fra Richard Branson i Green Park - og havde en laaaaang øjenkontakt med Jonathan Rhys-Meyers på high street i Kilburn i London - mmmmm....

Så falmer det lidt, at Søren Hauch Fausbøll gik ind i min cykel midt på gågaden i Sønderborg, fordi han havde travlt med at studere arkitekturen over butikkerne, at jeg fik et kys af en meget ung Stig Rossen, har serveret varm kakao for Bubber, har talt med Sebastian, fået et kys på kinden og en krammer af Jimmy Jørgensen (ej, okay, den er ved at være deroppead) - jow jow, der er party i provinsen! :lol:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf HappyPaww » 9. jan 2016, 10:23

Jeg så Morten Messerschmidt den anden dag :deer: :lol:
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf BlueBunny » 9. jan 2016, 10:33

Ca 15 år siden...
En veninde og jeg stod i kø til hard rock cafe i London, da en flok mænd sprang foran. Jeg brokkede mig højlydt og vi fik lov at komme ind. Den mest dominerende mand inviterede os over til bordet. En del spurgte om autografer. Jeg spurgte hvem han var. Han sagde han var Jason donovan (en kendt sanger slut firserne). Min veninde vidste ikke hvem det var, så jeg forklarede om Kylie og Jason.

Efter lidt tid gik det så op for os at han var fodboldspiller. Paul gascoigne, hed han. Nar! I øvrigt rakkede han Brian Laudrup voldsomt ned. De havde spillet i klub sammen

Det pinlige var så da jeg bad om hans autograf (for at huske hans navn). Det eneste papir jeg havde var regningen. Han troede jeg ville have han skulle betale. Pinligt. Og i øvrigt var jeg ligeglad med autografen, så dum med dum på at bede om den og give ham et yderligere selvtillidsboost. Han havde riiigelig i forvejen.
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf landsbytossen » 9. jan 2016, 10:50

Ca. 1980 skulle jeg købe en skindjakke. Da jeg skulle betale var forretningens enlige ekspedient optaget af en anden kunde. Et par meter bag kasseapparatet stod en ældre mand, måske var han forretningens ejer, for jeg havde nogle gange set den ældre mands gule Camaro holde bag forretningen. Der gik ikke længe, inden denne ældre herre trådte hen til kasseapparatet for at betjene mig. Jeg betalte og gik ud af døren en oplevelse rigere. Jeg var blevet betjent af Simon Spies.
9
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jan 2016, 10:59

Nå ja, en dag var jeg i Netto med min mor. Der stod en temmelig usoigneret gut med fedtet år, der ikke havde set en frisørsaks i et halvt års tid, guldørering og traktordæk ud over buksekanten i døren og skuttede sig. Han lignede én, der forsøgte at undskylde sin blotte tilstedeværelse.

Da vi kom ud til bilen, kommenterede min mor, at han godt nok var sumpet hen, ham Thomas Eje.

Senere fik han en cameo-rolle i ungdomsskolens teater, fordi hans papsøn gik på min skole. Så begyndte han at tage bedre vare på sig selv. I dag har han jo så et galleri i midtbyen sammen med konen.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Animi » 9. jan 2016, 12:19

Jeg var i Bilka for et par år siden, og kom til at køre ind i en anden mands indkøbsvogn. Det vidste sig så at være Andreas Bo, som smilede pænt og sagde at det skam ikke gjorde noget, da jeg undskyldte.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Aima » 9. jan 2016, 12:34

Jeg har mødt en del danske kendistyper både ifb. med mit studie og mine jobs i nattelivet. En af de hyggeligste oplevelser, var da der var stand-up-show i min hjemby, jeg arbejdede på det tidspunkt på en lillebitte hipster-bar (før hipster blev et begreb, dog), og selvom det var onsdag, havde ejeren besluttet at holde åbent i anledning af showet. Desværre kom der ingen mennesker ned på baren efter showet, så mine to kollegaer og jeg var ret tidligt begyndt at overveje at lukke.
Pludselig gik døren, og ind på den tomme bar, helt tomme, vi var vitterligt kun os tre ansatte, kom Anders Matthesen med to fra sit crew. De syntes, det var vildt nice at der ingen mennesker var, så vi besluttede os for at lukke stedet men holde baren åben for dem. Vi festede til klokken seks om morgenen, alle blev vildt fulde og jeg havde lige fået min første kameratelefon, som jeg brugte til at sende billeddokumentation til min bror, der var megafan, med. Det var fedt.
9
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf sigge » 9. jan 2016, 16:45

Jeg har engang svømmet i samme pool som Anders Fogh Rasmussen i et badeland. :nerve:

Og så har jeg set Thomas Helmig i Billund Lufthavn. Jeg stod i ankomsthallen og ventede på at hente mine forældre. Og han kom ud og gik meget målrettet hen til P-automaten og betalte sin billet og så hurtigt ud igen. Jeg nåede at overveje at bede om hans autograf, men havde hverken papir eller kuglepen, og han så egentlig også ret lettet ud over ikke at blive antastet.
2
You can't spell awesome without me.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Dr_bp » 9. jan 2016, 16:48

Jeg har engang knaldet (John og ) Aage. Just sayin :deer:
5
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Lurende Peber » 9. jan 2016, 17:02

Så Linse Kessler i security i CPH lufthavn i sommer.
Holdt engang døren for Mogens Glistrup bærende på 4 mapper på Østerport Station.
Har været ved at torpedere tennisspilleren Kenneth Carlsen(?), med min kassevogn, da han skar et hjørne i in lille pis-bil ved 2kanten i Kbh.
Har været ved at køre Jan Fog ned på Strandvejen, da han ikke kiggede i min retning, før han var gået ud på kørebanen.
Blevet skulet ondt på af Niels Anker Kofoed ved Vesterport station, da jeg løb over for rødt.
Og har stået i toiletkø lige ved siden af Kronprinsen og hans skygger ;)

Det er dem, jeg sådan kan huske på stående fod
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fillie » 9. jan 2016, 17:07

Jeg har qua mit arbejde de sidste mange år samarbejdet med diverse politikere, så jeg er kommet en del både på Borgen og i forskellige ministerier og styrelser. Det har jeg nu aldrig syntes var noget særligt, men andre har da spærret øjnene op, når min telefon ringede, og så var det lige *indsæt en kendt MF'er*. :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 18:29

sigge skrev:Jeg har engang svømmet i samme pool som Anders Fogh Rasmussen i et badeland. :nerve:

Stod han stille i vandet og stirrede lidt koncentreret? :-p :slem:
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 18:37

Whoosh skrev:
sigge skrev:Jeg har engang svømmet i samme pool som Anders Fogh Rasmussen i et badeland. :nerve:

Stod han stille i vandet og stirrede lidt koncentreret? :-p :slem:

:lol: :lol:
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"