Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf MissHindenburg » 24. apr 2018, 10:09

Jeg har mødt kronprinsen i en metro i Paris. Sidste Sommer var han forbi mit job, m. Hele familien.

Spist frokost i skagen, ved siden af vores bord sad Anne Linnet m. familie.

Mødt og drukket bud light m. James og Adam Price i en garage i Elk Horn, Iowa :lol: James og jeg diskuterede rullepølse den halve nat :-D

Den tidligere amerikanske ambassadør, Rufus Gifford v. flere forskellige lejligheder, på mit tidligere job.

Forskellige bagedyst deltagere har også været forbi min tidligere arbejdsplads, det samme har Christian Thuelsen Dahl.

Den seneste sighting må være at Søren Huus var forbi mit job, for at se udstillingerne.
Hov, og sidste gang jeg var i københavn, passerede jeg ham den svenske skuespiller fra Liberty, ham der spiller Jonas. Vi gik forbi hinanden på gaden, intens øjen kontakt. Det gik først op for mig hvem han var, bagefter.

Det er som regel når jeg spotter forskellige fagpersoner(fag-kendiser??) fra både mit studie, nuværende erhverv og min hobby at jeg kan blive helt kuldret - min mand er derimod totalt uimponeret :lol:
Det er lidt skægt - og det samme er sket med omvendt fortegn, da vi rendte ind i en snooker kommentator :lol:
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 24. apr 2018, 10:40

Jeg spotter ikke så mange kendisser efter vi er flyttet på landet. Men jeg arbejder stadig i Kbh. og den anden dag holdt jeg tilbage for Jimmy Jørgensen der kom cyklende i lang sort trenchcoat på sin christianiacykel på vej mod Vesterbro. Så ham faktisk også da vi skulle til Guns N' Roses-koncert sidste år i Parken.
Da jeg boede i Skagen for mange år siden spottede man altid kendte om sommeren, og i de år vi boede på Amager var det også ret tit man så en eller anden semikendt.
Og så sker det også at der er et par skuespillere til stede når vi er inde og se teater med min svigerinde der selv er skuespiller. Men jeg kan aldrig huske navnene på dem :lol:
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 24. apr 2018, 10:45, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Guilded_Lily » 24. apr 2018, 10:44

NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg spotter ikke så mange kendisser efter vi er flyttet på landet. Men jeg arbejder stadig i Kbh. og den anden dag holdt jeg tilbage for Jimmy Jørgensen der kom cyklende i lang sort trenchcoat på sin christianiacykel på vej mod Vesterbro. Så ham faktisk også da vi skulle til Guns N' Roses-koncert sidste år i Parken.
Da jeg boede i Skagen for mange og siden spottede man altid kendte om sommeren, og i de år vi boede på Amager var det også ret tit man så en eller anden semikendt.
Og så sker det også at der er et par skuespillere til stede når vi er inde og se teater med min svigerinde der selv er skuespiller. Men jeg kan aldrig huske navnene på dem :lol:


:dåne:
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Ladysparrow » 24. apr 2018, 16:06

Brian Holm I et fly fra Kastrup til London. Han var sød og snakkesagelig. Han var glad for englændere. :)
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf sigge » 25. apr 2018, 06:30

Jeg stod lige bag Ulla Terkelsen i en security-kø i Billund Lufthavn. Hun havde ikke helt tålmodighed til, at manden foran hende fumlede længe med at få lagt sine ting i en bakke. Hun teede sig ikke højlydt, men mumlede "så tag dog dine ting!" for sig selv. Ellers gjorde hun på ingen måde væsen af sig.
0
You can't spell awesome without me.
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Selma156 » 25. apr 2018, 15:57

Jeg spotter relativt ofte kendte i og med jeg bor i København. Men mange aner jeg ikke, hvem er. Jeg følger ikke med i reality-shows og kendte generelt.

Den sidste jeg spottede var Dennis Knudsen, som sad udenfor en café og førte sig frem. Jeg er generelt ret uimponeret af kendte, og bliver sjældent starstruck, hvilket er praktisk nok, da jeg er journalist og somme tider interviewer kendte. Både over telefon og i virkeligheden. Ham, jeg har været mest starstruck over at møde, var den islandske sanger Ásgeir, som jeg er kæmpe fan af og fik mulighed for at interviewe med en times varsel.

Ellers boede jeg sidste år en periode i Puerto Rico, og i den lille flække blev flere gader pludselig afspærrede. Det viste sig, at de var ved at indspille en film med blandt andre John Travolta. Ham gik jeg altså og håbede lidt på at møde - men desværre :D
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf achillaxedprune » 25. apr 2018, 20:39

Jeg bor åbenbart tæt på Pyrus, for ham møder jeg tit i den lokale Kvickly. :jule:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Selma156 » 27. apr 2018, 12:20

Jeg spillede så bordfodbold og drak øl med en mandlig skuespiller fra serien Vikings i går - det anede jeg ikke før nogen fortalte det til mig bagefter :D #notimpressed
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fru Sunshine » 27. apr 2018, 12:28

Jeg har engang været på samme fly som Jens Gaardbo og ham der livsstils-Henrik.

De er godt nok høje.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf DenBruneMunk » 27. apr 2018, 16:43

Ser lige Chief1 på TV2 lige nu. Jeg var engang i Tivoli med Chief1.

Glemmer ikke dagene på Amar før-Chief1, Lars var slagsbror, og alt Øyvind, Lars og et par andre gjorde, var at rende rundt på strøget eller inde i tivoli og slå forskellige uskyldige ned, fordi Øyvind eller en af de andre skubbede dem.

Kendis or not, nogle har en sjov fortid, før man blev noget, så var man noget andet. Det var tider, måske ikke just super gode oplevelser men de eksisterede.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Santa » 27. apr 2018, 17:55

Santa skrev:Jeg har Anders Bondos autograf.
BUM!
Så vandt jeg vist denne tråd, hva?

Ringe trøst, når nu jeg tabte OK18 legen.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Aviva » 28. apr 2018, 11:34

Fik lige øjenkontakt med Ingvar Cronhammar da jeg var ved at pakke mine varer i den lokale superbrugs

er 99,9 % sikker på at det var ham
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Ficus » 28. apr 2018, 12:42

Har lige set Steen Jørgensen + familie i IKEA.

I døren mødte han en de kendte og gjorde så præcis ligesom 98% af alle mennesker ville gøre, stillede sig LIGE midt i det hele og var i vejen for alle dem der gerne ville ind i Ikea
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Sophies-mor » 28. apr 2018, 13:59

Ficus skrev:Har lige set Steen Jørgensen + familie i IKEA.

I døren mødte han en de kendte og gjorde så præcis ligesom 98% af alle mennesker ville gøre, stillede sig LIGE midt i det hele og var i vejen for alle dem der gerne ville ind i Ikea

Hvem er det nu, han er?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Guilded_Lily » 28. apr 2018, 14:03

Sophies-mor skrev:
Ficus skrev:Har lige set Steen Jørgensen + familie i IKEA.

I døren mødte han en de kendte og gjorde så præcis ligesom 98% af alle mennesker ville gøre, stillede sig LIGE midt i det hele og var i vejen for alle dem der gerne ville ind i Ikea

Hvem er det nu, han er?


Forsangeren i Sort Sol.
0

Tilbage til "Generelt"