Patty hearst

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Patty hearst

Indlægaf hotlips » 27. jul 2019, 08:15

Dr har lige haft sendt en serie men da det mest er aspektet i om man kan blive hjernevasket og om hun var det er det jeg synes er mest interessant lægger jeg den her, men man behøver nu heller ikke at have set den jeg synes bare der kom meget frem der er gledet noget let henover tidligere med i dem.

Jeg har før læst om sagen og fks det omkring det juridiske efterspil har været noget mærkeligt noget så jeg syntes bestemt jeg blev klogere af at se den serie.

Men det der jo er spørgsmålet om det kan lade sig gøre at hjernevaske folk i den grad og om det var det hun blev er jo det store spørgsmål her.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Patty hearst

Indlægaf hotlips » 27. jul 2019, 08:24

Jeg køber den ikke, det er helt sikkert.

Jeg tror godt på man kan hjernevaske folk og få dem til at gøre ting der ville være utænkelige for dem under normale omstændigheder, men alle de tilfælde som jonestownn og så videre man kender, der er folk jo gået ind i det på den præmis at de syntes det var en god ide og så er det alligevel noget der har taget flere år.
Jeg kan også sagtens tro på man kan få en vis sympati for folk man omgås hver dag selvom det er som fange og fangevogter..

Men at man bliver overfaldet og stjålet fra sit hjem og så bliver det uden man selv har haft en eller anden form for sympati for det man får rodet sig ud i, det giver ingen mening for mig og som anklageren også siger i den serie så er der ingen andre tilfælde.

Jeg tror hun er blevet forelsket i ham cujo eller også så har hun i forvejen haft en eller anden lyst til at gå med
0

Tilbage til "Generelt"