Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 16:20

Juki skrev:
Fru Sunshine skrev:Det var også pænt klamt, da jeg lige havde fået fjernet mit maveskind. Af en eller anden grund fik jeg sådan nogle udposninger i arret, hvor drænene havde siddet, og det skvulpede temmelig meget inde i maven i det stykke under navlen og fra hofte til hofte. Oven i købet var det skvulpende stykke blåt.

Nå, men smarte mig besluttede, at hvis jeg nu lavede et lille hul i den ene udposning, så kunne det da være, at den forsvandt, for jeg kunne jo se, at der stod lidt væske i den, og som tænkt så gjort.
Jeg havde en klud klar til at tørre den smule væske, jeg regnede med at få ud, og så nev jeg hul.

Det væltede ud med kødsaft - andet ord kan ikke beskrive den væske, der strømmede ud. Med kluden for hullet, så jeg slap for at få det over hele sofaen og gulvet, fik jeg mig bugseret ud i køkkenet, hvor min datter i det samme kom ned. Hun blev helt grøn i hovedet, men hun fandt da en spand til mig og så stod jeg der i evigheder og lækkede kødsaft ned i en spand.

Jeg kan så godt forstå, at det har været noget spændt inde bag det opstrammede maveskind. Der var lidt over en liter kødsaft, som min krop åbenbart ikke kunne absorbere. Det var altså klamt.
Men det klammeste var vel egentlig, at jeg faktisk stod og hældte det i i et litermål bagefter. Jeg ville da se, hvor meget, der var.

Jeg har simpelthen ikke kunnet slippe den her hændelse. Jeg tror endda jeg drømte om den i nat :whine:

Ångyld :blush:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Karkluden » 9. jan 2016, 17:08

Juki skrev:
Fru Sunshine skrev:Det var også pænt klamt, da jeg lige havde fået fjernet mit maveskind. Af en eller anden grund fik jeg sådan nogle udposninger i arret, hvor drænene havde siddet, og det skvulpede temmelig meget inde i maven i det stykke under navlen og fra hofte til hofte. Oven i købet var det skvulpende stykke blåt.

Nå, men smarte mig besluttede, at hvis jeg nu lavede et lille hul i den ene udposning, så kunne det da være, at den forsvandt, for jeg kunne jo se, at der stod lidt væske i den, og som tænkt så gjort.
Jeg havde en klud klar til at tørre den smule væske, jeg regnede med at få ud, og så nev jeg hul.

Det væltede ud med kødsaft - andet ord kan ikke beskrive den væske, der strømmede ud. Med kluden for hullet, så jeg slap for at få det over hele sofaen og gulvet, fik jeg mig bugseret ud i køkkenet, hvor min datter i det samme kom ned. Hun blev helt grøn i hovedet, men hun fandt da en spand til mig og så stod jeg der i evigheder og lækkede kødsaft ned i en spand.

Jeg kan så godt forstå, at det har været noget spændt inde bag det opstrammede maveskind. Der var lidt over en liter kødsaft, som min krop åbenbart ikke kunne absorbere. Det var altså klamt.
Men det klammeste var vel egentlig, at jeg faktisk stod og hældte det i i et litermål bagefter. Jeg ville da se, hvor meget, der var.

Jeg har simpelthen ikke kunnet slippe den her hændelse. Jeg tror endda jeg drømte om den i nat :whine:

Jeg er der, hvor jeg er virkelig fascineret og føler afsky på samme tid :D Men sådan har jeg det også tit på job.
Fx dengang hvor en ileostomipose var sat lidt skævt på, og den bare SPRANG. Der var ileoafføring alle steder. Det var klamt, men jeg var også dybt fascineret af, hvad kroppen kan.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 17:13

Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 17:14

:nerve:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Lurende Peber » 9. jan 2016, 17:19

Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:
Jeg fik præcis samme association efter et trafikuheld, hvor jeg lå på vejen og på et tidspunkt kiggede på mit knæ: Steak med et par snit som for at tjekke, om stegetiden er passende! Og det, der sivede ud af hullerne lignede mere kødsaft end blod (sårvæske?).
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 17:28

Lurende Peber skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:
Jeg fik præcis samme association efter et trafikuheld, hvor jeg lå på vejen og på et tidspunkt kiggede på mit knæ: Steak med et par snit som for at tjekke, om stegetiden er passende! Og det, der sivede ud af hullerne lignede mere kødsaft end blod (sårvæske?).

Ja, sårvæske. Det er bare sjovere at kalde det kødsaft :-D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 259

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dragen » 9. jan 2016, 17:32

Jeg skulle aldrig have læst den her tråd! :whine:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 17:36

Jeg... jeg stopper bare med at spise nu...
3
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Flora » 9. jan 2016, 17:40

Viskelæder skrev:Jeg... jeg stopper bare med at spise nu...


Jep. Den fejl begik jeg også :nerve:

Note to self: gå aldrig ind i tråde der hedder noget med klam mens du spiser! :tie: :panik:
2
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 17:41

Viskelæder skrev:Jeg... jeg stopper bare med at spise nu...


Åhhr, sådan en smule sårvæske Viske. :) Du tilsætter bare lidt Claus Holm havtorn og lakridts, så er det pivfræk sårvæske. :lol:
7
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Lurende Peber » 9. jan 2016, 17:53

Fru Sunshine skrev:Ja, sårvæske. Det er bare sjovere at kalde det kødsaft :-D
Så sandt :lol: Skål på det! :devil:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Studsgaard » 9. jan 2016, 17:56

Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:


Og ligner en søpølse inden det forlader kroppen :/
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 17:58

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:


Og ligner en søpølse inden det forlader kroppen :/

Så du min søpølse? Den var da lidt sej, om end det er noget sjovere nu, end da den lå og skvulpede rundt i min mave.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 18:00

Firebird skrev:
Viskelæder skrev:Jeg... jeg stopper bare med at spise nu...


Åhhr, sådan en smule sårvæske Viske. :) Du tilsætter bare lidt Claus Holm havtorn og lakridts, så er det pivfræk sårvæske. :lol:


Nooooo, du skulle bare nævne Den Unævnelige, Firebird! :shock: :lol2:
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Studsgaard » 9. jan 2016, 18:01

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg kan i øvrigt tilføje at menneskelig kødsaft grangiveligt ligner det, der kommer ud af en rød steak :devil:


Og ligner en søpølse inden det forlader kroppen :/

Så du min søpølse? Den var da lidt sej, om end det er noget sjovere nu, end da den lå og skvulpede rundt i min mave.


Jeg ved ikke om det var da den var størst, men kan huske at Den blev vist frem :D
0

Tilbage til "Generelt"