Helt alene med min mening

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9668
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1359
Likede indlæg: 29299

Re: Helt alene med min mening

Indlægaf Sangius » 8. mar 2019, 06:34

Nå, men så kan jeg jo sparke denne med ind :D

Jeg synes at upassende jokes om incest, voldtægt, mord, døde babyer - you name it - er hylende morsomme. Jo værre jo bedre. :genert:
Time and place selvfølgelig.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Helt alene med min mening

Indlægaf kidkomb » 8. mar 2019, 10:56

Jeg synes virkelig ikke at det rager mine kolleger hvad jeg tjener.
Overhovedet ikke.
Min arbejdsgiver har en pose penge som de skal dele ud. Den bliver absolut ikke større af at vi ved hvad hinanden tjener.
Der er en mindsteløn på mit område, som er overenskomsbestemt og der er ikke meget mere i lønposen end det.
Pga ancennitet får jeg mere og jeg synes at det er fair at jeg får mere end mine nyere kolleger, selvom de muligvis kan nogle ting så godt som jeg (ikke mange af dem og ikke mange ting, jeg ER dygtig og erfaren og har fortjent min løn, det er ikke det det handler om) og jeg har kæmpet for min 1-krone-i-timen-mere-agtigt lønforhøjelse hvert eneste af de år jeg har været ansat. Den kamp har de ikke kæmpet og derfor kan de absolut ikke få i nærheden af min løn som nyansat. Buhu.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8767
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7222

Re: Helt alene med min mening

Indlægaf Artem » 8. mar 2019, 11:04

Jeg er modstander af nødhjælp til fattige rundt om i verden.
Som skyldes at jeg mener vi er for mange mennesker her på jorden. Hvor der mere er brug for at der blev tyndet ud i alle de mennesker, om det så er med krig, sygdom osv. er ligegyldig vi skal bare ikke være flere mennesker.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Helt alene med min mening

Indlægaf cola » 8. mar 2019, 15:10

Jeg behøver ikke mere i løn end jeg får... så lad vær med at have ondt af mig.
0

Tilbage til "Generelt"