Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Wizzze » 16. feb 2019, 13:20

I Danmark er der vist nok kun de der Tvins, men i udlandet har de tonsvis af tv shoppe kanaler eller tv-shop når der er ophold i udsendelserne på større kanaler, men har du nogensinde handlet på en TV Shop? og hvis ja, så hvad?

Så en køkkenskærerdims, som måske kunne være noget :gruble: Men er kvaliteten ok? min fordom er at det er billigt Kinaskrammel der primært sælges?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Artem » 16. feb 2019, 13:36

Har vi TV-shop? Er vist ikke en del af min Boxer pakke... Har virkelig aldrig set det.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf DenBruneMunk » 16. feb 2019, 14:17

TV shop var jo populært? på tv3/kanal5 kanaler da der var tomme vinduer til stede, nu har de ikke helt så store vinduer, så chancen for at se dem er små, ellers skal man over på QXL og så er det ikke mere nordisk, og jeg tror slet ikke vi i norden ville handle så meget på QXL, og landene for små til en fair omsætning for dem 24/7 . Nu har de UHD QXL, de har alternativer(pearl.de) i Tyskland og virkelig udbredt dernede men de har jo også 90Mil+ , nok flere indbyggere som kan købe der. Jeg har købt på pearl.de , vidste så ikke at de også havde en tv kanal kørende der :)

Her har jeg selv brugt dem for mange år siden, da jeg mente det var det værd. Det var aldrig nok særlig god vare, så aldrig igen.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Fynerfin82 » 16. feb 2019, 15:10

Jeg købte for Ca 15 år siden et saunabælte på tv-shop. Det virkede ganske fint og fik maven/ryggen til at svede, men jeg tabte mig sjovt nok ikke, som de ellers havde lovet. Jeg er helt klart typen, den slags programmer er lavet til, jeg sluger det råt og får lyst til at købe det meste.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. feb 2019, 15:13

Jeg røg i med en cd-samling Superhits of the 80'es og så købte jeg engang en kæmpe træningsdims.
Jeg vil tro, at den havde virket fint, hvis jeg ellers havde kunnet bruge den. Man skulle løfte sin egen vægt, men jeg vejede 130 kg, og det kunne jeg ikke løfte.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2019, 15:40

Næ.
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Daine » 16. feb 2019, 16:13

Jeg har aldrig købt noget, mest fordi jeg synes det er for dyrt. Men så sådan en slicerdicerdims forleden, hvor der var forskellige typer skær med + en masse bøtter man kunne slice direkte ned i, den var smart. Elsker sådan noget :genert:
Men tænkte at det nok var Kina-skrammel, og hvordan er det så lige med retur/reklamation. Så nej, kommer ikke til at købe sådan et sted.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf didas » 16. feb 2019, 16:59

Fru Sunshine skrev:Jeg røg i med en cd-samling Superhits of the 80'es og så købte jeg engang en kæmpe træningsdims.
Jeg vil tro, at den havde virket fint, hvis jeg ellers havde kunnet bruge den. Man skulle løfte sin egen vægt, men jeg vejede 130 kg, og det kunne jeg ikke løfte.


Jeg havde også Superhits of the 80’s :D
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf fisken80 » 16. feb 2019, 18:17

Jeg har engang købt en cd-boks som julegave til min far. Eller, det var nu vist min mor, der købte den, men det var efter at vi havde set den i TV-shop.

Men engang havde jeg sommerferiejob i hjemmeplejen og kom ud til en dame, der seriøst havde nærmest ALT hvad der blev vist i TV-shop, det var fuldkommen vildt, hvad hun havde af underlige ting. Og hun fortalte og fortalte om de fantastiske ting hun havde set som hun også skulle have.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Pandesteg » 16. feb 2019, 18:33

Jeg købte engang sådan et mavebælte, der sendte elektrisk stød gennem maveflæsket og så skulle man tabe sig :clap: kan huske at jeg var megaflov over at ringe og bestille den, men jeg ville fanme prøve den! Det virkede selvfølgelig ikke, til gengæld gjorde der herrenas når man fik stød i dellerne.
Det endte med at mig og mine veninder brugte bæltet, når vi drak os stive. Så skiftedes vi til at tage bæltet på og se hvem der kunne holde til at få mest strøm i flæsket :lol:
Senest rettet af Pandesteg 16. feb 2019, 18:48, rettet i alt 1 gang.
13
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf TinaW » 16. feb 2019, 18:38

Pandesteg skrev:Jeg købte engang sådan et mavebælte, der sendte elektrisk stød gennem maveflæsket og så skulle man tabe sig :clap: kan huske at jeg var megaflov over at ringe og bestille den, men jeg ville fanme prøve den! Det virkede selvfølgelig ikke, til gengæld gjorde der herrenas når mam fik stød i dellerne.
Det endte med at mig og mine veninder brugte bæltet, når vi drak os stive. Så skiftedes vi til at tage bæltet på og se hvem der kunne holde til at få mest strøm i flæsket :lol:


Er sikker på, min mor har haft købt det samme (slags i hvert fald)
I 90’erne købte hun ret meget via tv-shop. Det meste uden den ønskede effekt dog :D
Et mandolin-/rivejern med mange forskellige muligheder var dog et hit.
Mindes ikke, at jeg selv har haft købt noget, men jeg afprøvede gerne min mors indkøb.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Sophies-mor » 16. feb 2019, 19:55

Daine skrev:Jeg har aldrig købt noget, mest fordi jeg synes det er for dyrt. Men så sådan en slicerdicerdims forleden, hvor der var forskellige typer skær med + en masse bøtter man kunne slice direkte ned i, den var smart. Elsker sådan noget :genert:
Men tænkte at det nok var Kina-skrammel, og hvordan er det så lige med retur/reklamation. Så nej, kommer ikke til at købe sådan et sted.

Man skal bare skære tingene så meget først, for at det passer til den skæredims, at det er lige så hurtigt at gøre det hele med en kniv. Og mindre rengøring.

Jeg købte en strikkemaskine engang. Den virkede fint og jeg brugte den længe.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf hotlips » 16. feb 2019, 20:32

Nej men jeg har haft adskillige ting, farmor er fan.. Men hun er også stæreblind :lol2:

Det har blandt andet været en wok i stål, den fungerede fint nok, og så har jeg haft det et par t-shirts og sokker med underlige mønstre.. Og en del make up, jeg tror det mest har været de der sidegevinster der følger med, hun har sengen stoppet med træningdimser.

Make uppen var det vist mig der fik fordi jeg tåler alt, jeg har engang stukket armen i industri desinfektion uden det kunne ses bagefter.
Men det virkede da fint nok, det farvede i de farver det lignede men jeg har ikke rigtig forstand på den slags.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf hotlips » 16. feb 2019, 20:40

I gamle dage :gammel:

Da der var filmnet og så videre, der var der skye channel og tv3 der havde tvshop før de rigtige programmer startede, så solgte de sådan en brodere dims der kunne lave plysbroderier og plysbilleder.. Skide elegant.
Og så var der sådan nogle kugler man kunne farve og så plante i som jord.. Og så æde hvis man havde lyst til det. Der var også en vaakummaskine der kunne svejse plastik poser, det synes jeg stadig må være vildt smart at have en dims der kan, men jeg er ikke sikker på jeg ville turde købe den på tvshop hvis jeg så en der idag. Men det er jo så længe siden at jeg ikke var i nærheden af at være voksen og have børn selv.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Har du nogensinde købt noget på TV shops ?

Indlægaf Prosperity74 » 16. feb 2019, 23:01

Mit første og eneste køb fra tv shop. Jeg købte for mange år siden en topsy tail til at sætte håret med. Bare for at finde ud af, at kort tid efter kunne man købe en efterligning i butikkerne meget billigere.
0

Tilbage til "Generelt"