Dit skjulte talent

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Dit skjulte talent

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 12:08

Hvilke talenter har du, som de færreste eller måske ingen ved noget om?
Både de vigtige, sjove, unyttige og mærkelige.

- Jeg er god til at synge
- Jeg er virkelig god til at parallelparkere
- Jeg kan nævne, hvad (næsten) alt slik, der er i bland selv slik, hedder og hvilket mærke, det er fra
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 12:31

Fed tråd! :D

Jeg har absolut gehør og kan normalt altid gengive en melodi i dens rette toneart - også selvom det er længe siden, jeg har hørt den.

Jeg har en rigtig god hukommelse og kan gengive detaljer fra situationer, som ligger mange år tilbage, hvilket ind imellem får folk til at synes, jeg er en smule uhyggelig. :-D

Jeg er virkelig dygtig til at manøvrere en hvilken som helst bil og har ofte hjulpet andre med at parallelparkere eller få deres bil fri fra et virkelig tight spot eller af en snedrive.

Jeg har generelt et rigtig godt tag på dyr og har nemt ved at vække deres tillid, så jeg kan få lov at håndtere dem.

Jeg laver verdens bedste version af svensk pølseret. :slem:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Sophies-mor » 28. dec 2015, 12:36

Jeg laver rigtig god mad.
Har en numerisk hukommelse "i fingrene" - kan fx lyntaste et telefonnummer som jeg ikke har brugt i 20 år.
Kan lodde stemninger enormt hurtigt.
Har sprogøre.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Persnikedy » 28. dec 2015, 12:42

Jeg er vidunderlig til at nusse i hår, især på behårede mandearme og i nakken. Flere af mine venner nyder godt af det :-D
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Filipai » 28. dec 2015, 13:28

Jeg er god til at genkende sange. Kan på 2 sek identificere hvilken sang der bliver spillet, og rammer nærmest altid rigtigt i musik quizzer.

Jeg kan uhyggeligt mange navne på ikea møbler.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 13:45

Fillie skrev:Fed tråd! :D

Jeg har absolut gehør og kan normalt altid gengive en melodi i dens rette toneart - også selvom det er længe siden, jeg har hørt den.

Jeg har en rigtig god hukommelse og kan gengive detaljer fra situationer, som ligger mange år tilbage, hvilket ind imellem får folk til at synes, jeg er en smule uhyggelig. :-D

Jeg er virkelig dygtig til at manøvrere en hvilken som helst bil og har ofte hjulpet andre med at parallelparkere eller få deres bil fri fra et virkelig tight spot eller af en snedrive.

Jeg har generelt et rigtig godt tag på dyr og har nemt ved at vække deres tillid, så jeg kan få lov at håndtere dem.

Jeg laver verdens bedste version af svensk pølseret. :slem:


Svensk pølseret :love: Hvad er din hemmelighed? :slem:
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 13:54

^ Nu skal jeg jo ikke afsløre for meget, men at stege pølsestykkerne på panden sammen med nogle små baconstykker og at bruge masser af krydderier såsom røget paprika, sød chili og frisk basilikum er en del af tricket. Og så at lade retten stå og simrekoge et par timer. Man skal faktisk behandle den som en fin gryderet. :D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf kidkomb » 28. dec 2015, 13:56

Jeg kan kende de fleste bilmærker udfra formen på deres lygter, når det er mørkt.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 14:07

- Jeg er sådan abnormt god til bowling på Playstation og Wii - og det på trods af jeg så godt som aldrig spiller det.
- Jeg laver sygt gode cocktails.
- Jeg er rigtig god til børn.. Og tosser.
- Jeg er også god til at flirte, åbenbart.
- IKEA møbler, dem er jeg rigtig god til at samle.
0
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 14:17

Fillie skrev:^ Nu skal jeg jo ikke afsløre for meget, men at stege pølsestykkerne på panden sammen med nogle små baconstykker og at bruge masser af krydderier såsom røget paprika, sød chili og frisk basilikum er en del af tricket. Og så at lade retten stå og simrekoge et par timer. Man skal faktisk behandle den som en fin gryderet. :D


:savl:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 14:19

LadyFox skrev:- Jeg er sådan abnormt god til bowling på Playstation og Wii - og det på trods af jeg så godt som aldrig spiller det.
- Jeg laver sygt gode cocktails.
- Jeg er rigtig god til børn.. Og tosser.
- Jeg er også god til at flirte, åbenbart.
- IKEA møbler, dem er jeg rigtig god til at samle.


Orv, det er virkelig misundelsesværdige skills, du har der, og alle nogle, som jeg ikke har! (udover den med at være god med børn og tosser) :clap:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf kidkomb » 28. dec 2015, 14:19

Hov, og jeg er virkelig god til at pakke. Biler, flyttekasser, køkkenskabe. Jeg kan altid få i hvert fald 1½ gang så meget til at være der end andre kan.
Jeg har engang flyttet en hel 1-værelses lejlighed, inklusiv en 120cm boksmadras i en Ford Fiesta. Og ja, jeg kunne godt køre bilen også :D
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 14:21

Viskelæder skrev:
Fillie skrev:^ Nu skal jeg jo ikke afsløre for meget, men at stege pølsestykkerne på panden sammen med nogle små baconstykker og at bruge masser af krydderier såsom røget paprika, sød chili og frisk basilikum er en del af tricket. Og så at lade retten stå og simrekoge et par timer. Man skal faktisk behandle den som en fin gryderet. :D


:savl:


Hvis du koger den godt op med fløde til sidst og taler pænt til den imens, viser den sig fra sin bedste side. Men byd den aldrig ketchup; den vil hævne sig på dig! :ninja:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf englishchannel » 28. dec 2015, 14:23

Jeg er vanvittigt god til at huske og genkende ansigter. Nærmest hver gang, vi ser film, kan jeg genkende en eller anden birolle eller statist i baggrunden, og tit kan jeg sige præcis hvor jeg har set vedkommende før. F.eks. at personen spillede lillesøster i et eller andet 12 år gammelt Barnaby-afsnit.

På et tidspunkt søgte politiet efter folk med ekstrem ansigtsgenkendelsesevne til at bistå i efterforskninger, og jeg overvejede at søge ind. Det kan være, at jeg gør det, hvis der kommer et nyt opslag i fremtiden.
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 14:28

Fillie skrev:
Viskelæder skrev:
Fillie skrev:^ Nu skal jeg jo ikke afsløre for meget, men at stege pølsestykkerne på panden sammen med nogle små baconstykker og at bruge masser af krydderier såsom røget paprika, sød chili og frisk basilikum er en del af tricket. Og så at lade retten stå og simrekoge et par timer. Man skal faktisk behandle den som en fin gryderet. :D


:savl:


Hvis du koger den godt op med fløde til sidst og taler pænt til den imens, viser den sig fra sin bedste side. Men byd den aldrig ketchup; den vil hævne sig på dig! :ninja:


Det her er den bedste slags dirty talk.
2

Tilbage til "Generelt"