Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Daphne » 15. dec 2018, 20:26

Jeg kommer måske til at kigge ind i tråden. Min kæreste er SÅ tæt på at få arbejde, og hvis han får det, så skal han højst sandsynlig arbejde hele julen og nytåret med. Så jeg ved ikke lige helt hvordan det hele kommer til at foregå i år. Måske er jeg sammen med min mor, hvis hun er hjemme. Men her er i hvert fald altid så hyggeligt herinde, så mon ikke jeg kigger ind i løbet af aftenen :)
1
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Maria86 » 15. dec 2018, 20:51

Jeg er med igen i år :pompom: :deer: Er nok den første der går i seng :gruble: Jeg vil gerne være i den ved 22 tiden. Så jeg kan nå at falde i søvn før det går løs. ved 23 tiden :ad!:
1
MisseW
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. dec 2018, 21:38
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf MisseW » 19. dec 2018, 21:40

Jeg er også alene i år, sammen med mine 2 katte, så jeg glæder mig til en stille og rolig hygge aften :D
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf 2SHY » 20. dec 2018, 12:55

Det var godt at du fik oprettet tråden for mig Diane :kys: Det har været lidt hektisk det sidste stykke tid, så hver gang jeg er kommet i tanke om at oprette tråden har det været mens jeg har været på arbejde eller sådan noget og ikke lige kunne komme til at gøre det

Selvfølgelig skal vi have denne tråd! Og jeg er med! :banan:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Daine » 20. dec 2018, 13:52

2SHY skrev:Det var godt at du fik oprettet tråden for mig Diane :kys: Det har været lidt hektisk det sidste stykke tid, så hver gang jeg er kommet i tanke om at oprette tråden har det været mens jeg har været på arbejde eller sådan noget og ikke lige kunne komme til at gøre det

Selvfølgelig skal vi have denne tråd! Og jeg er med! :banan:

Hvor dejligt, tråden ville ikke være helt rigtig hvis ikke du var med :kys: :banan:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf 2SHY » 20. dec 2018, 14:03

Daine skrev:
2SHY skrev:Det var godt at du fik oprettet tråden for mig Diane :kys: Det har været lidt hektisk det sidste stykke tid, så hver gang jeg er kommet i tanke om at oprette tråden har det været mens jeg har været på arbejde eller sådan noget og ikke lige kunne komme til at gøre det

Selvfølgelig skal vi have denne tråd! Og jeg er med! :banan:

Hvor dejligt, tråden ville ikke være helt rigtig hvis ikke du var med :kys: :banan:

Årh! Det var sødt sagt! Jeg bliver helt rørt :blush2:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Thestral » 20. dec 2018, 14:47

Jeg er med i år + en kat :banan:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Hewlett » 20. dec 2018, 18:25

Jeg kan melde mig ind i denne tråd i år :wave:

Jeg skal nemlig være crazy dog lady med mine egne to hunde + en anden som jeg har lovet kan være hos mig nytårsaften da ejeren skal på arbejde hele natten.

Og jeg GLÆDER mig! Jeg skal lave god mad, se en god film og drikke iskold Asti :love2:

Nytår har aldrig været særlig vigtigt for mig at fejre og min søster og jeg plejer at holde det sammen, men i år har hun fået fri op til og derfor fået mulighed for at rejse og fejre med nogle venner hun ikke har set længe.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Ally » 20. dec 2018, 19:07

Jeg er også med i år. Mine piger er hos deres far fra 2. juledag og resten af deres juleferie. Jeg satser på, at min aften kommer til at bestå af god mad, slik, Pepsi Max og Asti, chips og dip - og TV/Netflix.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Delfin » 21. dec 2018, 19:12

Hmm måske ryger mit alenenytår sig en tur for første gang i en del år efterhånden. Det kan også blive hyggeligt med lidt forandring, men nu får vi se
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Pityt » 21. dec 2018, 21:25

Jeg regner bestemt også med at kigge ind :)
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Daine » 27. dec 2018, 16:19

Nu er jeg så småt begyndt at glæde mig til nytår, det er en rigtig skøn dag/aften og det bliver meget ‘same procedure as last year’ :D Jeg har været ud at handle ind til det meste af maden i dag (holy shit der var mange folk i Herning Centeret :nerve: ), og jeg er vist ved at have styr på det. Det bliver ikke noget fancy, for det kan jeg alligevel ikke finde ud af :lol: Og jeg har kigget lidt på, hvad jeg kunne lave der ikke gav alt for mange rester.

Så min nytårs dag/aften kommer nok til at se sådan ud:
Formiddag: Træning, enten cardio eller step (hvis jeg kan finde modet til at melde mig til holdtræning :genert: ) og så skal jeg have styr på postkasse, skraldespande mv. så de ikke står fremme.
Frokost/forret: Butterdejsindbagt laks med spinat og hvidvinssauce (færdigkøbt), med lækkert lunt økologisk hvidløgsbrød til.
Tidlig eftermiddag: Sofahygge med en god bog.
Sen eftermiddag: TV - Godt nytår Danmark, samt vask af sengetøj, borddækning mv.
Kl 18: Dronningens nytårstale
Derefter: Min nytårs guilty pleasure :genert: Jeg skal helst se Linie 3’s 10 års jubilæumsshow og deres “Live 2013” show. Og synge med på deres numre :ninja: Jeg ser det første show mens jeg spiser.
Middag/hovedret: Pommes Dauphinoise med lammefilet og baconsvøbt porre og gulerod.
Nytårsaften indtil kl 24: Linie 3 show, sofahygge, snacks og sodavand.
Midnat: Jeg skåler i asti, og går ud og ser alle andres affyring af krudt :D Jeg har i år købt nogle mega stjernekastere i Rema1000 som jeg futter af, det bliver mit bidrag - jeg har det ikke godt med at fyre krudt af.
Når jeg kommer ind igen skal der lige ryddes lidt op, inden desserten spises.
Dessert: Æblegrød, mandelcrunch og flødeskum anrettet i et højt glas.
Når jeg er træt dapper jeg i seng, det bliver sikkert ikke så sent. Jeg har et ønske om at træne tidligt om formiddagen den 1. januar, så må jeg se om mit fortsæt holder :D


Hvordan bliver jeres aften?
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf PaleSeptember » 27. dec 2018, 18:46

Jeg ville faktisk ønske, at jeg skulle være med, for jeg tror, det er megahyggeligt herinde :) Vi får dog besøg af et vennepar, som vi har holdt nytår med de sidste 5-6 år, og jeg er sikker på, at det bliver lige så hyggeligt, som det plejer.
Ønsker dog alle i tråden i fantastisk nytårsaften :)
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2018, 19:11

Jeg tager først hjem i morgen men jeg har fået købt lidt ind i dag af ting der godt kan tåle at blive transporteret i bil og færge i 3 timers tid. Der er købt bacardi, Tullamore Dew, vin (til naboen som tak for hjælp med nogle ting i år), lidt grøntsager, chips, cola og dansk vand, lime og den slags. Asti har jeg allerede liggende men jeg har også købt lidt Verdi af forskellig slags. Og så sådan nogle fine mini disko kugler til bordpynt

Madplan:

Forret: Droppet i år. Alternativt asparges med bacon
Hovedret: Oksemedaljon med bacon, kartoffelbåde, asparges med bacon og cherrytomater
Dessert: Is af en eller anden art
Midnat: Boblevand af en eller anden art og kransekage
Natmad (højest sandsynligt dagen derpå): Nachos med det hele

Drikkevarer: Cola, asti, mojitos, Irish Coffee

Jeg forventer at skulle se Dronningens nytårstale og så finder jeg nok noget på Netflix eller en dvd. Jeg har ikke set tv i 3 måneder så det skal jeg lige vænne mig til igen :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2018

Indlægaf Thestral » 28. dec 2018, 14:31

Jeg handler imorgen tidlig ved 7-8 tiden. Der er ikke så mange ude der, håber jeg.

Jeg har same procedure as last year. En god bøf med fritter og bearnaise. Drikkevarer bliver vand, cola, breezere og Verdi. Desserten bliver formentlig lidt is.Ikke noget fancy for mange men fint nok for mig. I løbet af dagen står den på bøger, serier og film.

Jeg satser på at gå i seng når det værste skyderi er stilnet af.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"