Køb af danske facebooklikes

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Køb af danske facebooklikes

Indlægaf vandmelon » 4. dec 2018, 15:06

Hej alle, jeg har fået en rigtig god ide til at skabe en dansk "likefarm" som vi kender det fra alle andre lande. Det fungerer således: Du liker, jeg betaler. Dvs, du har brug for lette og hurtige penge, jeg har brug for likes til a, b, eller c. Jeg betaler 10 kr pr like & positiv anmeldelse af en bestemt facebook side. Eller - 20 kr for en video, hvor du omtaler en bestemt facebook side selv og lægger på instagram. Eller 100 kr for en decideret reklamevideo, hvor du står med et produkt i hånden fx, hvor jeg så smider lyd på efterfølgende og den ender på youtube som "professionel" reklame for et produkt eller brand.

Lad mig høre om i synes at det er en god ide, at skabe sådan en dansk likefarm eller om det i det hele taget er realistisk. Jeg vil bruge mailen (fjernet af moderator af hensyn til retningslinjerne) til at indsamle mine "farmere" så at sige :)
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Køb af danske facebooklikes

Indlægaf landsbytossen » 4. dec 2018, 15:49

Der er fornylig været noget om bloggere, der brugte den metode. Den er vist ikke helt fin i kanten
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Køb af danske facebooklikes

Indlægaf Velvet-Goldmine » 4. dec 2018, 15:55

Der er jo intet ulovligt ved det, men du skal nok justere dine priser lidt. Jeg googlede lige og den første annonce for køb af likes tager 19,- for 100 likes, så der er nok ikke meget salg i 1 like for 10,- :-D

Nu ser jeg lige at det er den anden vej rundt - DU skal bruge likes til dine sider? Så synes jeg at du skal nøjes med at betale 19,- for 100 likes alligevel, selv om du sikkert kan sagtens kan få lov til at betale mere hvis du insisterer.
0
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Køb af danske facebooklikes

Indlægaf Tux » 4. dec 2018, 16:10

Det her kan umuligt være tilladt iht. Debattens regler..
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Køb af danske facebooklikes

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. dec 2018, 16:25

Hvis du gerne vil slå det op på at være dansk så går jeg ud fra at du mener danske sider der likes af danskere. Hvorfor dog så give firmaet et engelsk navn?
Og hvis du gerne vil virke troværdig så få dit eget domæne til mails osv. i stedet for at bruge gmail.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Køb af danske facebooklikes

Indlægaf Nacaw » 4. dec 2018, 16:37

Velvet-Goldmine skrev:Nu ser jeg lige at det er den anden vej rundt - DU skal bruge likes til dine sider? Så synes jeg at du skal nøjes med at betale 19,- for 100 likes alligevel, selv om du sikkert kan sagtens kan få lov til at betale mere hvis du insisterer.

Der er forskel på likes :) Bot likes er virkelig billige, men Facebook vil slå hårdt ned på dem i fremtiden. Derfor er der opstået et marked hvor det koster mere at få en rigtigt person/profil til at like noget. Mon ikke personen her vil sælge dem videre, så der tjenes nok mere end 10kr per like.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

MODERATION

Indlægaf decibell » 4. dec 2018, 19:07

Tråden er låst, mens vi undersøger, om Patrick ønsker det på debatten. Vi har også fjernet mail-linket jf. vores retningslinjer om reklame.
2

Tilbage til "Generelt"