Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Petrix
Indlæg: 3746
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Petrix » 23. aug 2021, 15:22

paint skrev:
Petrix skrev:At Viktor Akselsen nu flytter til Dubai


Det gør de allesammen, når de begynder at tjene mange penge, og skattefar banker på døren. Nogle gange Monaco andre gange Dubai. Caroline Wozniacki, hvis far var på dagpenge hele hendes barndom, og derfor kunne træne hende hver dag, flyttede til Monaco, da pengene rigtigt begyndte at komme.
Poul Erik Højer, som vandt guld ved OL i badminton, rykkede teltpælene og flyttede til Monaco (= ingen skat) da pengene begydte at tikke ind. Han flyttede dog hjem igen, da han ikke havde så mange tilbage. Kenneth Carlsen osv. osv. tog samme vej.



Han er også ved at opbygge et brand i Kina.
Inden OL var han lige et smut inde forbi den Kinesiske Ambassadør i Danmark. Tjaaa Money talks og så er alt andet ligegyldigt.
0
27102021
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Misantropen » 23. aug 2021, 18:39

Petrix skrev:
paint skrev:
Petrix skrev:At Viktor Akselsen nu flytter til Dubai


Det gør de allesammen, når de begynder at tjene mange penge, og skattefar banker på døren. Nogle gange Monaco andre gange Dubai. Caroline Wozniacki, hvis far var på dagpenge hele hendes barndom, og derfor kunne træne hende hver dag, flyttede til Monaco, da pengene rigtigt begyndte at komme.
Poul Erik Højer, som vandt guld ved OL i badminton, rykkede teltpælene og flyttede til Monaco (= ingen skat) da pengene begydte at tikke ind. Han flyttede dog hjem igen, da han ikke havde så mange tilbage. Kenneth Carlsen osv. osv. tog samme vej.

Han er også ved at opbygge et brand i Kina.
Inden OL var han lige et smut inde forbi den Kinesiske Ambassadør i Danmark. Tjaaa Money talks og så er alt andet ligegyldigt.

Har han ikke haft et brand i Kina i nogle år efterhånden? Jeg kan ikke huske om han har boet i Kina, men jeg mener da han kan kinesisk og har en ret stor, kinesisk fanskare om ikke andet.
0
Petrix
Indlæg: 3746
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Petrix » 23. aug 2021, 23:59

Misantropen skrev:
Petrix skrev:
paint skrev:
Petrix skrev:At Viktor Akselsen nu flytter til Dubai


Det gør de allesammen, når de begynder at tjene mange penge, og skattefar banker på døren. Nogle gange Monaco andre gange Dubai. Caroline Wozniacki, hvis far var på dagpenge hele hendes barndom, og derfor kunne træne hende hver dag, flyttede til Monaco, da pengene rigtigt begyndte at komme.
Poul Erik Højer, som vandt guld ved OL i badminton, rykkede teltpælene og flyttede til Monaco (= ingen skat) da pengene begydte at tikke ind. Han flyttede dog hjem igen, da han ikke havde så mange tilbage. Kenneth Carlsen osv. osv. tog samme vej.

Han er også ved at opbygge et brand i Kina.
Inden OL var han lige et smut inde forbi den Kinesiske Ambassadør i Danmark. Tjaaa Money talks og så er alt andet ligegyldigt.

Har han ikke haft et brand i Kina i nogle år efterhånden? Jeg kan ikke huske om han har boet i Kina, men jeg mener da han kan kinesisk og har en ret stor, kinesisk fanskare om ikke andet.


Jo det er rigtigt at han allerede er et stort navn i Kina og har været det i nogle år. Han kan snakke flydende mandarin,
Hvilket i sig selv da også er virkelig imponerende og fint.
Han vælger dog selv at blande politik og sport sammen ved at mødes med kina’s ambassadør.
Han er selvfølgelig i sin gode ret til at stå som reklamesøjle for alverdens diktaturer, men han må forstå at der også følger kritik med når man er et kendt navn og repræsenterer Danmark.

54A2189E-0A4C-43E0-A853-078457D55563.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
27102021
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 7. nov 2021, 10:43

Der er en plads i helvede til folk som smider skrald i cykelkurve.

Min cykel stod udenfor normal, hvor der er en skraldespand lige indenfor døren, og hvor der er en skraldespand udenfor få meter væk. Man kan ikke undgå at se den.

Jeg gider fandme ikke rydde jeres is-papir op efter jer, og wtf at I ikke engang kan få smidt al papiret i kurven, nu hvor I var i gang med at være en pestilens for jeres omgivelser. Halvdelen ligger squ udenfor kurven midt på gaden.

Røvhuller.
20
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 7. nov 2021, 10:53

Mangoness skrev:Der er en plads i helvede til folk som smider skrald i cykelkurve.

Min cykel stod udenfor normal, hvor der er en skraldespand lige indenfor døren, og hvor der er en skraldespand udenfor få meter væk. Man kan ikke undgå at se den.

Jeg gider fandme ikke rydde jeres is-papir op efter jer, og wtf at I ikke engang kan få smidt al papiret i kurven, nu hvor I var i gang med at være en pestilens for jeres omgivelser. Halvdelen ligger squ udenfor kurven midt på gaden.

Røvhuller.


Og en endnu værre plads i helvede hvis deres affald er brugte hundeposer eller emballage til drikkevare der ikke er tømt og uden låg eller andet ulækkert der får kurven til at klistre.
3
...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. nov 2021, 11:32

Min eksmand er generelt upassende på sociale medier...
sådan en blanding af arrig terrier og total wtf... :tie: Og han formår bare at udstille sig selv, og sine begrænsninger i en saglig dialog med andre mennesker. arketypen på en facebook kriger.

P.t. er der i vores kommunale politik fb side en livlig debat gr. kommunalvalget lige om hjørnet.
Her byder han med meget negative og totalt irrelvante kommentarer for trådens emne, og han kaster gerne med de forskellige "like smileyer" - lige fra ked, til rasende, til hjerter når han synes nogen siger noget godt, eller sjældnere bakker ham op.

Nu har manden dog fået den ide, at stationen i byen - som har ligget hvor den ligger i små 150 år, med stationsbygning, perroner osv.
bør flyttes til den anden side af vejen den krydser, da bommene der naturligvis går op og i flere gange pr. time efter hans mening er til meget stor gene for trafikken. Senest et er argument om spildt tid, i kroner og øre og BNP anvendt fra hans side.

hans udspil til debatten er "hvilke politikere vil tage ansvar for at station i XXX by flyttes til modsatte side af vejen"

Han er den eneste jeg nogensinde har hørt få den tanke at stationen burde flyttes, der er umiddelbart slet ikke plads til faciliteterne der hvor han mener de skal være, og ja bommene går ned 4-6 gange pr. time, nogle gange er de nede nogle minutter da der er tog der kommer ind og tog der skal videre med det samme. Jeg har aldrig hørt folk brokke sig generelt over at skulle vente, - der lyder sikket et suk eller to i et par biler, hvis bommene går lige inden man når overskæringen.

Men da man politisk (og med en del palaver til følge) har valgt at en anden station på banen, i en anden by i kommunen, hvor der slet ikke er samme form for trafik, skal flyttes, så mener han at politikerne bør tage ansvar for at stationen i vores by skal flyttes.
Der er ikke én der har bakket ham op i hans forslag og ytringer om flytningen af stationen, folk derimod udtrykker undren og er lidt hovedrystende omkring det, så der er flittigt delt ud af den rasende smiley - det er så modet.......... eller bare generelt upassende.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. nov 2021, 12:56

En dame jeg er venner med på facebook har lavet et opslag om at hun rejser på ferie fra DK til Spanien.
Hun får selvfølgelig en masse "God ferie" hilsner, og så lige én mand der ønsker god tur, og derefter fortæller hvordan hans sidste flylanding i lige netop den lufthavn blev utroligt ubehagelig og turbulent og var lige ved at ende med en katastrofe :forvirret2:
Jamen super, det er da lige hvad man har lyst til at høre før man stiger på et fly.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 14. nov 2021, 14:26

Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 14. nov 2021, 15:15

Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Er der seriøst nogen der gør det? WTF? :lol:
5
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 14. nov 2021, 15:16

HappyPaww skrev:
Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Er der seriøst nogen der gør det? WTF? :lol:


:genert:

Sorry, jeg synes det er morsomt. Jeg ved godt det er nederen for andre :blush:
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 14. nov 2021, 15:20

Hunkat skrev:
HappyPaww skrev:
Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Er der seriøst nogen der gør det? WTF? :lol:


:genert:

Sorry, jeg synes det er morsomt. Jeg ved godt det er nederen for andre :blush:

Og du er.ældre end 8 går jeg ud fra? :lol:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 14. nov 2021, 15:30

HappyPaww skrev:
Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Er der seriøst nogen der gør det? WTF? :lol:


Ja :lol:

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er et barn, der har gjort det (elevatoren var tom, da den kom til mig - så gerningsmanden er ukendt). Men damn, når man skal op øverst og alle knapperne er trykket på, så er det altså en lang tur :genert:

(Det skal lige siges, at det er første gang jeg har oplevet det i bygningen)
Senest rettet af Mangoness 14. nov 2021, 15:31, rettet i alt 1 gang.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 14. nov 2021, 15:31

HappyPaww skrev:
Hunkat skrev:
HappyPaww skrev:
Mangoness skrev:Folk som trykker på alle knapperne i elevatoren, lige før de selv går ud.

Så kan man få sådan en dejlig sightseeing af samtlige gange i bygningen på den måde.

I know. Jeg er dybt utaknemmelig.

Er der seriøst nogen der gør det? WTF? :lol:


:genert:

Sorry, jeg synes det er morsomt. Jeg ved godt det er nederen for andre :blush:

Og du er.ældre end 8 går jeg ud fra? :lol:


Nogle gange :fløjt:

Ej, jeg gør det ikke mod fremmede, kun folk jeg kender som kan tage en joke.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf BlueBunny » 14. nov 2021, 15:40

^^ jeg har læst at der er RIGTIG mange som lige slår en prut før de går ud af elevatoren :lol:
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 14. nov 2021, 15:43

BlueBunny skrev:^^ jeg har læst at der er RIGTIG mange som lige slår en prut før de går ud af elevatoren :lol:


Det gør jeg så ikke, vil jeg lige understrege :lol:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"