Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 14. apr 2018, 14:32

Klummerlig skrev:Når man inviterer gæster til kl 16 og styrter rundt hele dagen for at blive klar.
15.55 skriver de "vi kører nu"
Der er tre kvarters kørsel hertil.

Jeg er tosset!

Så er det at man skriver til dem, hey jeg er på vej ud, så bare vend om :-)
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Juki » 14. apr 2018, 21:12

Delfin skrev:
Dmitra skrev:
Juki skrev:
Dmitra skrev:I supermarkedet i går var der et par. Manden gik med krykker og var tydeligvis uvant med det. Konen (ved jo ikke om de er gift, men for nemheds skyld) var yderst upassende, hun hakkede bare i ham manden, lukkede lågerne til køleskabet meget vredt og var bare virkelig spydig, manden skulle bruge noget og hun sagde meget farvet "kan du selv hente det eller skal jeg gøre det"? Hendes stemme (tonelejet) gjorde ham virkelig lille. Og så stank hun af sved og det eneste ord jeg kunne tænke i forhold til hende var "havgasse". Måske er jeg upassende der, men hun var virkelig modbydelig at opleve.

Du skulle næsten have tilbudt ham din hjælp :D


Jeg overvejede det faktisk men med hende furien inde for høreafstand blev jeg enig med mig selv om det nok var sundest, trods alt både for ham manden og mig at jeg lod være :D.


Måske var han bare en pyllerrøv, som ikke fejlede noget særligt.

Ikke at hun behøver hakke ham hele vejen gennem supermarkedet dog :lol:

Nå ja, det kan selvfølgelig være han havde fået menstruation eller influenza :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 15. apr 2018, 12:36

Juki skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:
Juki skrev:
Dmitra skrev:I supermarkedet i går var der et par. Manden gik med krykker og var tydeligvis uvant med det. Konen (ved jo ikke om de er gift, men for nemheds skyld) var yderst upassende, hun hakkede bare i ham manden, lukkede lågerne til køleskabet meget vredt og var bare virkelig spydig, manden skulle bruge noget og hun sagde meget farvet "kan du selv hente det eller skal jeg gøre det"? Hendes stemme (tonelejet) gjorde ham virkelig lille. Og så stank hun af sved og det eneste ord jeg kunne tænke i forhold til hende var "havgasse". Måske er jeg upassende der, men hun var virkelig modbydelig at opleve.

Du skulle næsten have tilbudt ham din hjælp :D


Jeg overvejede det faktisk men med hende furien inde for høreafstand blev jeg enig med mig selv om det nok var sundest, trods alt både for ham manden og mig at jeg lod være :D.


Måske var han bare en pyllerrøv, som ikke fejlede noget særligt.

Ikke at hun behøver hakke ham hele vejen gennem supermarkedet dog :lol:

Nå ja, det kan selvfølgelig være han havde fået menstruation eller influenza :lol:


Ja eller en splint i storetåen :D
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 15. apr 2018, 12:41

Dmitra skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:
Juki skrev:
Dmitra skrev:I supermarkedet i går var der et par. Manden gik med krykker og var tydeligvis uvant med det. Konen (ved jo ikke om de er gift, men for nemheds skyld) var yderst upassende, hun hakkede bare i ham manden, lukkede lågerne til køleskabet meget vredt og var bare virkelig spydig, manden skulle bruge noget og hun sagde meget farvet "kan du selv hente det eller skal jeg gøre det"? Hendes stemme (tonelejet) gjorde ham virkelig lille. Og så stank hun af sved og det eneste ord jeg kunne tænke i forhold til hende var "havgasse". Måske er jeg upassende der, men hun var virkelig modbydelig at opleve.

Du skulle næsten have tilbudt ham din hjælp :D


Jeg overvejede det faktisk men med hende furien inde for høreafstand blev jeg enig med mig selv om det nok var sundest, trods alt både for ham manden og mig at jeg lod være :D.


Måske var han bare en pyllerrøv, som ikke fejlede noget særligt.

Ikke at hun behøver hakke ham hele vejen gennem supermarkedet dog :lol:

Nå ja, det kan selvfølgelig være han havde fået menstruation eller influenza :lol:


Bare nysgerrig, havde i tænkt på samme måde hvis det havde været med omvendt fortegn og det var manden der havde svinet konen til hele vejen gennem butikken?



Altså hvis vedkommende på krykker vitterlig ikke selv er i stand til at gøre en ting, ville man vel ikke skælde ud over at hun/han ikke gør det selv? Der findes også mange pylrede kvinder så ja, jeg ville nok tænke noget i samme retning.
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 15. apr 2018, 12:45

Dikus skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:
Juki skrev:
Dmitra skrev:I supermarkedet i går var der et par. Manden gik med krykker og var tydeligvis uvant med det. Konen (ved jo ikke om de er gift, men for nemheds skyld) var yderst upassende, hun hakkede bare i ham manden, lukkede lågerne til køleskabet meget vredt og var bare virkelig spydig, manden skulle bruge noget og hun sagde meget farvet "kan du selv hente det eller skal jeg gøre det"? Hendes stemme (tonelejet) gjorde ham virkelig lille. Og så stank hun af sved og det eneste ord jeg kunne tænke i forhold til hende var "havgasse". Måske er jeg upassende der, men hun var virkelig modbydelig at opleve.

Du skulle næsten have tilbudt ham din hjælp :D


Jeg overvejede det faktisk men med hende furien inde for høreafstand blev jeg enig med mig selv om det nok var sundest, trods alt både for ham manden og mig at jeg lod være :D.


Måske var han bare en pyllerrøv, som ikke fejlede noget særligt.

Ikke at hun behøver hakke ham hele vejen gennem supermarkedet dog :lol:

Nå ja, det kan selvfølgelig være han havde fået menstruation eller influenza :lol:


Bare nysgerrig, havde i tænkt på samme måde hvis det havde været med omvendt fortegn og det var manden der havde svinet konen til hele vejen gennem butikken?



Altså hvis vedkommende på krykker vitterlig ikke selv er i stand til at gøre en ting, ville man vel ikke skælde ud over at hun/han ikke gør det selv? Der findes også mange pylrede kvinder så ja, jeg ville nok tænke noget i samme retning.


Det ville jeg ikke... Jeg ville tænke, han var totalt hustyran, der ikke accepterede, konen ikke klarede det huslige som sædvanligt. Fordi det plejer hun jo... også når hun ligger syg.


Ville du så også tænke, at det er en hustyran, når det er kvinden, der skælder ud som i dette tilfælde
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 15. apr 2018, 12:55

Dmitra skrev:Jeg ville tænke det samme uanset køn.

Og i dette tilfælde var kvinden generelt vred, både på ham og resten af verden vil jeg tro. Alene det hun hamrede lågerne i og bare bitchede hele vejen gennem butikken. Som først skrevet var hun ret modbydelig at opleve og fra de gik krøb manden nærmest langs panelerne.


Det lyder unægteligt som et skænderi, der er fortsat ind i butikken, og vi kan ikke vide baggrunden, men som en lille dreng i børnehaven engang sagde til mig, så er det altid den der bliver opdaget, som får balladen.

men det kan naturligvis også være, hvad det umiddelbart ligner
3
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 15. apr 2018, 12:59

Dmitra skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:Jeg ville tænke det samme uanset køn.

Og i dette tilfælde var kvinden generelt vred, både på ham og resten af verden vil jeg tro. Alene det hun hamrede lågerne i og bare bitchede hele vejen gennem butikken. Som først skrevet var hun ret modbydelig at opleve og fra de gik krøb manden nærmest langs panelerne.


Det lyder unægteligt som et skænderi, der er fortsat ind i butikken, og vi kan ikke vide baggrunden, men som en lille dreng i børnehaven engang sagde til mig, så er det altid den der bliver opdaget, som får balladen.


Der findes undertrykte mænd, det må vi ikke glemme.

Jeg ved ikke op eller ned, jeg siger bare hun var modbydelig at opleve og at jeg tænkte mit, mest af alt at hun burde gå i bad.


Det glemmer jeg heller ikke. Det kan være både det ene og det andet, og uanset hvad årsagen er, lyder det ikke som et velsmurt forhold
0
14 11 14
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 15. apr 2018, 21:11

Delfin skrev:
[...]


Jeg har lige opdaget, at dit avatar blinker til en... :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 15. apr 2018, 22:41

Mangoness skrev:
Delfin skrev:
[...]


Jeg har lige opdaget, at dit avatar blinker til en... :panik:


:lol:
0
14 11 14
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 24. apr 2018, 06:09

Mor med 5-6 årig datter på bagagebæreren af cyklen. Mor med cykelhjelm. Datter uden.
12
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 24. apr 2018, 07:30

Så lige i Graham Norton at Salma Hayek har haft en Trump-piñata.
Jeg synes det er sindssygt upassende at dele billeder af. Det er samme følelse jeg får når venstrefacister i Danmark bræger op om hvor dårlige og dumme og latterlige mennesker DF'ere er, fordi de behandler andre mennesker dårligt og at de ikke vil være i stue med dem, fordi de (DF'erne) ikke vil være i stue med nogle mennesker.
-Den lader vi stå et øjeblik :stoned:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 24. apr 2018, 07:47

Dmitra skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:
Delfin skrev:
Dmitra skrev:Jeg ville tænke det samme uanset køn.

Og i dette tilfælde var kvinden generelt vred, både på ham og resten af verden vil jeg tro. Alene det hun hamrede lågerne i og bare bitchede hele vejen gennem butikken. Som først skrevet var hun ret modbydelig at opleve og fra de gik krøb manden nærmest langs panelerne.


Det lyder unægteligt som et skænderi, der er fortsat ind i butikken, og vi kan ikke vide baggrunden, men som en lille dreng i børnehaven engang sagde til mig, så er det altid den der bliver opdaget, som får balladen.


Der findes undertrykte mænd, det må vi ikke glemme.

Jeg ved ikke op eller ned, jeg siger bare hun var modbydelig at opleve og at jeg tænkte mit, mest af alt at hun burde gå i bad.


Det glemmer jeg heller ikke. Det kan være både det ene og det andet, og uanset hvad årsagen er, lyder det ikke som et velsmurt forhold


Bestemt ikke. Når man tager balladen (uanset årsag) med ind i et velbesøgt supermarked er der mere bag. Enten noget generelt magtkamp eller kvinden (i dette tilfælde) har problemer med sund håndtering af vrede generelt eller whatever, så er det ikke særligt gængs.


Der er da også folk der bare er totalt ligeglade, jeg har et sæt moster og onkel der gladeligt sviner hinanden til for alt fra bagateller til store ting der ville få andre til at kræve skilsmisse på stedet.. Og der er folk der bare er blevet så vant til at skændes at de ikke registrerer om der er andre eller ej.

Jeg synes det er flabet og ubehøvlet i horribel grad, for de tager jo alle i nærheden som gidsler, påtvinger dem en grænseoverskridende adfærd og ødelægger enhver tendens til god stemning, selv hvis man sidder som vildtfremmed i et tog eller andet hvor man på ingen måde har indvilget i at lade sig involvere i nogen grad af forhold til de tosser.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 24. apr 2018, 08:12

kidkomb skrev:Så lige i Graham Norton at Salma Hayek har haft en Trump-piñata.
Jeg synes det er sindssygt upassende at dele billeder af. Det er samme følelse jeg får når venstrefacister i Danmark bræger op om hvor dårlige og dumme og latterlige mennesker DF'ere er, fordi de behandler andre mennesker dårligt og at de ikke vil være i stue med dem, fordi de (DF'erne) ikke vil være i stue med nogle mennesker.
-Den lader vi stå et øjeblik :stoned:


Sidebemærkning:
Graham Norton bruger meget ofte introen til at fyre en spydig bemærkning af mod Trump.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 24. apr 2018, 08:14

Guilded_Lily skrev:
kidkomb skrev:Så lige i Graham Norton at Salma Hayek har haft en Trump-piñata.
Jeg synes det er sindssygt upassende at dele billeder af. Det er samme følelse jeg får når venstrefacister i Danmark bræger op om hvor dårlige og dumme og latterlige mennesker DF'ere er, fordi de behandler andre mennesker dårligt og at de ikke vil være i stue med dem, fordi de (DF'erne) ikke vil være i stue med nogle mennesker.
-Den lader vi stå et øjeblik :stoned:


Sidebemærkning:
Graham Norton bruger meget ofte introen til at fyre en spydig bemærkning af mod Trump.

Jeg tror aldrig jeg har set et helt Graham Norton program :genert:
Der popper klip op på min feed på Facebook, som jeg ser en gang imellem. Så det har jeg ikke lagt mærke til.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 24. apr 2018, 10:56

Jeg har et par stykker jeg køber planter med fra andre lande så vi sparer fragten, jeg har så fået taget en med da jeg selv købte fra England sidst fordi jeg vidste at den ene af de her damer har ønsket sig den længe, hun blev ellevild, jeg bonnede hende ikke for fragt og jeg har siden passet den fordi hun skulle opereres og noget, det er helt okay og det vil jeg også gerne.. Men hun skriver så forleden om hun kunne hente den onsdag, det sagde jeg god for.

Nu skriver hun så om hun kan hente dem idag.. Men vi skal til arrangement på skolen så jeg har skrevet at så må det vente til så sent at vi er hjemme og hun skriver så at så bliver det bare imorgen

Hvorefter hun så skriver om jeg ikke bare kan stille dem ved døren.

Well.. Nej. Jeg skal gøre klar til det på skolen og have min dreng hjem så han lige kan nå at trække vejret og jeg gider faktisk ikke at skulle bøvle med at finde et sted at stille planter udenfor og skulle til at skrive forklaringer.

Gratis fragt, jord, potte og gratis pasning i 4 måneder, så kan man godt holde sig til at hente på den dag man oveni købet selv valgte.

Jeg kan ellers godt lide hende men lige nu synes jeg hun er en røv der godt liige må få øjnene løftet fra navlen.
13

Tilbage til "Generelt"