Tråden for folks opførsel på Facebook.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf vibbsen » 3. jan 2019, 06:41

RavenClaw skrev:Folk, der 400 gange skal spørge hvilke butikker, der er åbne på helligdage. I dag er der så tilmed en på den største gruppe i byen, der lige skal lave en joke med, hvilke butikker der mon har åbent i dag d. 2., fordi han lige følte for at være ironisk...


Man skulle tro du var medlem af du er medlem af den facebook gruppe jeg er moderator i :rulle:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Yetie » 6. jan 2019, 09:43

Endnu engang har jeg fået den der latterlige advarsel om ikke at acceptere en venneanmodning fra Magnus et-eller-andet fra Skåne. :stoned: Som i at jeg har fået den adskillige gange.

Det tager, hvis man taster langsomt, omkring 8 sekunder at Google sig frem til, at det er fake. Hvis man altså er så dum at man ikke kan regne ud at det selvfølgelig er fake. Og hvem er også dum nok til at tilføje en person de slet ikke kender?

Stakkels Magnus.

Aaaah, det lettede.
5
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Ado » 6. jan 2019, 10:36

Så kører kødspiser vs. veganer debatten igen på en af mine venners sider, fordi han har lagt et billede op af "Pipfri" kyllingeerstatning.
Det er imponerende hvor dumme begge parter bliver på tasterne, når de råber deres budskab ud i larmen.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf RavenClaw » 27. sep 2019, 09:22

Jeg synes, der er ualmindeligt mange opslag i grupper fra folk, der har fundet et eller andet. Dankort, telefoner mv. I dag er der en, der har fundet et medlemskort til Sats på en midtsjællandsk station. Jeg skrev, at han skulle aflevere det hos Sats. Men han har valgt at tage det med til Jylland her i weekenden. Wtf.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6977

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Ladysparrow » 27. sep 2019, 10:01

No1 skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes, der er ualmindeligt mange opslag i grupper fra folk, der har fundet et eller andet. Dankort, telefoner mv. I dag er der en, der har fundet et medlemskort til Sats på en midtsjællandsk station. Jeg skrev, at han skulle aflevere det hos Sats. Men han har valgt at tage det med til Jylland her i weekenden. Wtf.



Det er simpelthen så åndssvagt. Forstår det virkelig heller ikke. Jeg fandt på et tidspunkt et medarbejderkort. Det blev pænt afleveret efter anvisning, men i dag skal man åbenbart plastre facebook til med det der.


Ellers er der jo ingen der kan se hvor dygtig og hvor godt et menneske man er... :stoned: Det er det sammen med dem: "Jeg har en halv pose chips jeg vil give til værdigt trængende, skriv i kommentarfeltet hvorfor du skal modtage min halve pose chips..." :puke:
7
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf RavenClaw » 27. sep 2019, 13:49

Ladysparrow skrev:
No1 skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes, der er ualmindeligt mange opslag i grupper fra folk, der har fundet et eller andet. Dankort, telefoner mv. I dag er der en, der har fundet et medlemskort til Sats på en midtsjællandsk station. Jeg skrev, at han skulle aflevere det hos Sats. Men han har valgt at tage det med til Jylland her i weekenden. Wtf.



Det er simpelthen så åndssvagt. Forstår det virkelig heller ikke. Jeg fandt på et tidspunkt et medarbejderkort. Det blev pænt afleveret efter anvisning, men i dag skal man åbenbart plastre facebook til med det der.


Ellers er der jo ingen der kan se hvor dygtig og hvor godt et menneske man er... :stoned: Det er det sammen med dem: "Jeg har en halv pose chips jeg vil give til værdigt trængende, skriv i kommentarfeltet hvorfor du skal modtage min halve pose chips..." :puke:


Nu har han to gange trods detaljeret beskrivelse ytret, at han ikke ved, hvor Sats ligger. Amen altså.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf cola » 28. sep 2019, 14:01

San.Dee skrev:Jeg er medlem af en givesbortgruppe og der er en mand som siger ja tak til 98% af alt folk vil give væk - Jeg tror han er en hoarder.

Han kan også være krejler, de skal jo få deres varer et eller andet sted fra.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Ado » 29. sep 2019, 09:35

Min tante. Den mest irriterende hysteriske dramaqueen - også på Facebook. Kvinden er omkring 60 år.


kk.JPG

kk1.JPG



k.JPG

k1.JPG

k2.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Ado 29. sep 2019, 09:59, rettet i alt 1 gang.
17
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Lurende Peber » 29. sep 2019, 09:41

Ado skrev:Min tante. Den mest irriterende hysteriske dramaqueen - også på Facebook. Kvinden er omkring 60 år.
...

:lol: Det er lidt den digitale udgave af at spise jord, til man får sin vilje :fløjt:
5
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4591
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21054

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf catnip » 29. sep 2019, 09:42

Ado skrev:Min tante. Den mest irriterende hysteriske dramaqueen - også på Facebook. Kvinden er omkring 60 år.


kk.JPG

kk1.JPG



k.JPG

k1.JPG

k2.JPG


Wowzers!

Men...hvordan skal vedkommende forstå budskabet, når vedkommende har slettet hende og ikke ser hendes feed mere... :forvirret:
3
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Ado » 29. sep 2019, 09:54

catnip skrev:

Wowzers!

Men...hvordan skal vedkommende forstå budskabet, når vedkommende har slettet hende og ikke ser hendes feed mere... :forvirret:



Hun ved det sikkert ikke engang selv. Men hun bærer stadig nag. :D

tsk.JPG


tsk1.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4591
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21054

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf catnip » 29. sep 2019, 14:08

Ado skrev:
catnip skrev:

Wowzers!

Men...hvordan skal vedkommende forstå budskabet, når vedkommende har slettet hende og ikke ser hendes feed mere... :forvirret:



Hun ved det sikkert ikke engang selv. Men hun bærer stadig nag. :D

tsk.JPG


tsk1.JPG


"Kirsten går inn på chat" :lol: :lol: :lol:
4
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. sep 2019, 14:12

Ado skrev:Min tante. Den mest irriterende hysteriske dramaqueen - også på Facebook. Kvinden er omkring 60 år.


Så man skal ikke vove at henvende sig, hvis man VIL svare på Messenger, og man er en stalker, hvis man tager på ferie til Tyrkiet.
Oookay :træt3:
6
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 30. sep 2019, 02:03

“Er der nogen som kan anbefale en god terapeut i Nordsjælland”

“Det er godt nok ikke Nordsjælland, men jeg har den bedste terapeut så hvis det er okay med transport så anbefaler jeg Yvonne i Vejle/Skagen/Svendborg/Svaneke/Vordingborg”
11
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 30. sep 2019, 02:04

“Er der nogen der sælger en grøn spand”

“Ej hvor ærgerligt jeg har lige givet en væk”

“Kan du bruge en rød skål?”

“Ja, men jeg bor 6 timers transport væk fra dig så du skal selv hente”
8

Tilbage til "Generelt"