En ulykke kommer sjældent alene

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf HerErJeg » 17. sep 2018, 04:47

Fortæl om hvornår I har været ramt af et sammenfald af uheldige omstændigheder, som gør at man føler sig særligt forfulgt af uheld.

Jeg skulle sidste uge skifte en ventilator på badeværelset og tog strømmen til huset. Da strømmen kom tilbage var ovnen stendød, og står til udskiftning. Dagen efter brækkede en stump af min kones briller, så nu skal de sandsynligvis også skiftes. Dagen efter igen ville pillefyret ikke tænde, der var fejl og ingen ild og 117 ting. Den kom dog igang igen indtil videre, så nu må vi se.
Men de to første uheld alene kan da også koste over 10.000, så hvor fedt er det lige?
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf Skorstenen » 17. sep 2018, 07:20

HerErJeg skrev:Fortæl om hvornår I har været ramt af et sammenfald af uheldige omstændigheder, som gør at man føler sig særligt forfulgt af uheld.

Jeg skulle sidste uge skifte en ventilator på badeværelset og tog strømmen til huset. Da strømmen kom tilbage var ovnen stendød, og står til udskiftning. Dagen efter brækkede en stump af min kones briller, så nu skal de sandsynligvis også skiftes. Dagen efter igen ville pillefyret ikke tænde, der var fejl og ingen ild og 117 ting. Den kom dog igang igen indtil videre, så nu må vi se.
Men de to første uheld alene kan da også koste over 10.000, så hvor fedt er det lige?


Puh, det synes jeg vi har prøvet mange gange, så mange at jeg ikke kan sortere dem ud. Men det holder, det gamle ordsprog, desværre.
Af en eller anden årsag, er det altid en kædereaktion, selvom tingene der går i stykker ikke sidder i samme kæde. :( :(

Mht pillefyret, husk du kan altid selv tænde manuelt.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf Skorstenen » 17. sep 2018, 07:21

Skorstenen skrev:
HerErJeg skrev:Fortæl om hvornår I har været ramt af et sammenfald af uheldige omstændigheder, som gør at man føler sig særligt forfulgt af uheld.

Jeg skulle sidste uge skifte en ventilator på badeværelset og tog strømmen til huset. Da strømmen kom tilbage var ovnen stendød, og står til udskiftning. Dagen efter brækkede en stump af min kones briller, så nu skal de sandsynligvis også skiftes. Dagen efter igen ville pillefyret ikke tænde, der var fejl og ingen ild og 117 ting. Den kom dog igang igen indtil videre, så nu må vi se.
Men de to første uheld alene kan da også koste over 10.000, så hvor fedt er det lige?


Puh, det synes jeg vi har prøvet mange gange, så mange at jeg ikke kan sortere dem ud. Men det holder, det gamle ordsprog, desværre.
Af en eller anden årsag, er det altid en kædereaktion, selvom tingene der går i stykker ikke sidder i samme kæde. :( :(

Mht pillefyret, husk du kan altid selv tænde manuelt. (Jeg er en skorsten, jeg ved det :lol: )
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf bluetof1 » 17. sep 2018, 07:25

Lige en tand for dystert :)
Senest rettet af bluetof1 17. sep 2018, 08:36, rettet i alt 1 gang.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf bluetof1 » 17. sep 2018, 07:28

SurSødSovs skrev:
Der vandt du vist kagen :ae:


Yay! Kage :love:
Senest rettet af bluetof1 17. sep 2018, 08:34, rettet i alt 1 gang.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf hotlips » 17. sep 2018, 07:37

Jeg skulle engang flytte en hylde længere op i samme reol, det kom noget bag på mig at det viste sig at være komplet umuligt.
Da jeg så opgiver og stiller hylden op ad væggen vælter en af de andre hylder i den anden side af gangen uden jeg har rørt den, lige ned på storeråens knogle så det gør så svineondt at det er så man tænker det må være pierce of cake at få flået øjnene ud og blive tvunget til at æde dem i forhold.

Så var jeg sur, så jeg hælder en kop kaffe op, jeg tager en tår og da jeg så sætter kruset ned, så flækker det på midten, så jeg får en hel kop kaffe ud over det hele.

Så sad jeg der og gloede på den ødelagte kop og overvejede om jeg overhovedet turde rejse mig og tage kanden der trods alt var fyldt med helt varm kaffe og hælde en ny kop op.

Det var godt nok sådan en lidt skod gul plastikkop, der var formet som en smiley, det var derfor min søster havde købt den til mig, men man forventer jo ikke lige at det ligefrem flækker uden varsel, jeg bruger heldigvis så meget mælk i min kaffe at det ikke er noget man kan brænde sig på.

Det har det med at komme i stimer den slags, men dengang min kop ligefrem flækkede, det er en af de gange jeg husker,for det var bare langt ude.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: En ulykke kommer sjældent alene

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. sep 2018, 09:11

Inden for 2,5 måneder

- hund bliver alvorligt syg, og bliver aflivet
- vi får ny hund, der i perioden hvor hun skal falde til, ødelægger en del, såsom at splitte dørkarme ad.
- vi har indbrud natten til juleaften, værdier for 50.000 kr ødelægges og stjæles, og en bil bliver stjålet, trods gemt nøgle
- forsikringsselskabet udbetalt 10.000 - resten må vente til taksator har tid gr. massive skybrudsskader de skal behandle først
- vaskemaskinen står af, 2 ugers ventetid på rep i en 3 børns familie :/
- fyret står af og skal repareres
- tørretumbler står af
- hund får smækket mig ude af huset, baby og hund inde i huset, ingen mobil, ingen i nabolagget er hjemme = jeg må smadre vinduet for at komme
ind.
- (edit, glemte lige...) stålne bil findes udbrændt 2 km fra vores hjem.

jeg var godt nok træt af vi nåede februar :tie:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Generelt"