Piger - Har I været til mandestrip?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Wizzze » 24. aug 2018, 13:03

Jeg ved godt jeg ikke må sige piger, men lige i denne sammenhæng tror jeg det er passende :-D

Er lige blevet informeret om at frk W og "pigerne" hun arbejder sammen med planlægger at en af deres "girls night out" aftener bliver til en "girls weekend out" en gang i foråret, da de planlægger at tage til London og se på mænd :D

Der er åbenbart tilbud på flybilletter i øjeblikket og Magic Mike the movie er blevet til et show derovre.
https://www.alt.dk/artikler/magic-mike- ... -optraeden

Kvinder i 30´erne, cocktails, og sikkert også på et shoppehigh, der hviner over mænd, jo jo det skal nok blive kønt :tie: :slem: :lol:

Har nogen af jer været til mandestrip, eller kunne I finde på at tage med på en lign tur?
0
Do as I say! :whip:
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Sof » 24. aug 2018, 13:11

NEJ!

Ikke titusinde vilde heste kunne trække mig afsted til sådan et arrangement eller det der minder om.
Synes det er akavet, pinligt, bliver pinlig over de damer som har det (for) vildt, synes det er vildt usexet og meget usjovt.

Men vil gerne på venindetur til London med alt det andet :-D
Senest rettet af Sof 24. aug 2018, 13:14, rettet i alt 1 gang.
7
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Sof » 24. aug 2018, 13:14

Har en gang for et par år siden været til en polterabend for en voksen dame, hvor der var inviteret en mandestripper til lapdance. Stakkels, stakkels hendes 60+ årlige mor som var relativt bekymret for hendes lyse stofsofa og mængden af svedig selvbruner. Det var næsten det mest underholdende at se hende få gang i en mission med lagener og duge for at skåne hendes hjem. Bruden synes i øvrigt heller ikke det var superfedt, så det var ca. den mest mislykkedes overraskelse nogensinde.
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24645

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf LaScrooge » 24. aug 2018, 13:18

Nej. Ikke sådan et show, i hvert fald. Skulle det være, skulle det være et ordentligt burlesque-show; stilet, sexet, kunstnerisk, ikke sådan en billig omgang a la dét.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24907

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf sigge » 24. aug 2018, 13:18

Jeg nævnte det faktisk for en kollega, da jeg så Channing Tatum i Graham Norton Show fortælle, at de sætter det op i London nu. Hun er nemlig helt pjattet med Magic Mike. Jeg har set den første film, og den var da ganske fin. Men jeg har aldrig set mandestrip (eller andet strip for den sags skyld) live. Det tætteste, jeg kommer på, er nok, at jeg har set The Full Monty, da de satte den op i de gamle bryggerihaller. Det var så ikke for de nøgne mænds skyld! Claus Bondam. :tie:

Men jeg kunne godt finde på at tage med på sådan en tur til London for at se Magic Mike Live. Men det skulle så i lige så høj grad være for turen og forhåbentlig godt selskab som for at se på letpåklædte mænd. Og jeg kommer aldrig nogensinde til at hvine!
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14589

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Pjeps » 24. aug 2018, 13:22

Ikke været til, men fik en mandestripper i 30års fødselsdags gave! Sjældent har en gave været så fejlplaceret, og man må sige at mine daværende veninder nok ikke fik den reaktion de havde håbet på. Jeg synes det var pinligt for dem og showet var plat i mine øjne.
0
:ninja:
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf fisken80 » 24. aug 2018, 13:25

Kun en der viste sig at være stand up’er og ikke stripper. Det var faktisk lidt en skuffelse.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf fisken80 » 24. aug 2018, 13:27

Til gengæld så fik jeg en plakat med mandestrippere på i fødselsdagsgave af drenge i min klasse det år jeg blev 13... det var dengang det lige for alvor havde ramt Danmark med chippendales, og af en eller anden grund, så mente de altså, at jeg skulle have en plakat med dem. Jeg kan ikke rigtig huske hvorfor, men jeg husker tydeligt at det både var lidt sjovt og lidt pinligt da jeg pakkede den ud. Limet op på et stykke karton og det hele.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Orchidea » 24. aug 2018, 13:27

Det ligger mig meget, meget fjernt at tage til mandestrip. Jeg synes det er helt vildt usexet og bare tanken om en sal fuld af overstadige, hvinende kvinder gør mig næsten bange. :shock:
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf JoyNips » 24. aug 2018, 13:28

Det bliver et nej tak herfra.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf LadyFox » 24. aug 2018, 13:32

Nej, jeg har heller ikke lyst.
Hvis det endelig skulle være ville jeg langt hellere se kvindestrip. Men egentlig vil jeg hellere lave alt muligt andet.

Altså, det er ikke noget jeg har stærke følelser omkring, men.. Jeg har bare ikke noget formål med at de på dansende fremmede mennesker der smider tøjet, det interessere mig overhovedet ikke.
0
...
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Annione » 24. aug 2018, 13:40

Jeg fik en stripper til min polterabend.
2 veninder, der arrangerede det, havde ikke fortalt nogen andre, at der kom en stripper - så alle blev meget overraskede.
Det var SÅ sjovt. Han var skøn, og sjov og på ingen måde nasty eller noget. Det var bare en virkelig fed oplevelse.

Så. Stripper Daniel. Siger det bare. Han er vild!

Anyways. Det er den endte gang mande-strip jeg har set.
Senest rettet af Annione 24. aug 2018, 13:40, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Myresluger » 24. aug 2018, 13:40

Næh og det er heller ikke et stort ønske. Jeg vil dog sige at skulle et tilsvarende arrangement dukke op i min omgangskreds kunne jeg nok godt finde på at tage med, men jeg tror egentlig at jeg ville få temmelig ondt i tæerne af at krumme dem..
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Misantropen » 24. aug 2018, 13:45

Ja, men mandestrip er så usexet og kedeligt. Alt for meget koreografi og forudsigelighed :træt: Jeg tænder heller ikke på udseendet af den typiske mandestripper. De er alt for trænede og polerede til min smag.

Kvindestrip kan derimod være ret sensuelt, pirrende og forførende, men jeg er ikke tiltrukket af kvinder. Det er mere fordi det er smukke kroppe og fascinerende at se på.
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Piger - Har I været til mandestrip?

Indlægaf Stitch » 24. aug 2018, 13:46

Sof skrev:NEJ!

Ikke titusinde vilde heste kunne trække mig afsted til sådan et arrangement eller det der minder om.
Synes det er akavet, pinligt, bliver pinlig over de damer som har det (for) vildt, synes det er vildt usexet og meget usjovt.

Men vil gerne på venindetur til London med alt det andet :-D


Helt enig! Det er da så akavet. Men tur til London gider jeg godt.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Generelt"