Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf HappyPaww » 7. dec 2015, 14:08

Flora skrev:^
Jeg var til en familiefest for noget tid siden hvor nogle af de "ældre" (60-70 årige) sad og fortalte om en komsammen de havde haft nogle måneder siden. Der blev så fortalt om folk der var styrtet på trapper grundet fuldskab og andre der var faldet i søvn på toiletter og den slags. Der fik jeg virkelig lyst til at skrige GROW UP til dem. Bør man ikke være ovre den slags når man har rundet de 60?? :forvirret2:

Og jo, det sker også ind imellem for mig selv og jeg er 38 og synes det er PINLIGT. Heldigvis er det efterhånden ret sjældent :genert:.


Jo, jeg synes virkelig at den der stereotype julefrokostbrandert er virkelig pinlig. Især når det er voksne modne mennesker, der slipper alle hæmninger...
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 14:08

Jeg vil bare lige sige, at jeg er med på ikke at kunne styre sin brandert. Jeg bliver 35 lige om lidt. Dog plejer jeg først at brække mig dagen efter. Til gengæld sover jeg gerne med både overtøj og sko på i fosterstilling på toiletgulvet. :ninja:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Vixen » 7. dec 2015, 14:11

Når jeg sover til kl. 10.15 fordi jeg åbenbart ikke er voksen nok til at have en normal døgnrytme, bare fordi jeg bliver efterladt til opgaveskrivning uden opsyn i nogle dage. Suk. :rulle:
2
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 14:13

KinderBueno skrev:Når jeg sover til kl. 10.15 fordi jeg åbenbart ikke er voksen nok til at have en normal døgnrytme, bare fordi jeg bliver efterladt til opgaveskrivning uden opsyn i nogle dage. Suk. :rulle:


Jeg sov dårligt i nat og lå derfor og slumrende til over middag. :ninja:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Vixen » 7. dec 2015, 15:03

Fillie skrev:
KinderBueno skrev:Når jeg sover til kl. 10.15 fordi jeg åbenbart ikke er voksen nok til at have en normal døgnrytme, bare fordi jeg bliver efterladt til opgaveskrivning uden opsyn i nogle dage. Suk. :rulle:


Jeg sov dårligt i nat og lå derfor og slumrende til over middag. :ninja:


Rart at jeg ikke er alene! :blomst:
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Filipai » 7. dec 2015, 16:31

Jeg bliver altid vildt skuffet, når jeg ser det største stykke kage, blive taget lige foran næsen på mig. Så er man bare med efterladt med det stykke der lige er 2 mm mindre. Det er virkeligt fjollet.
10
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf canoodle » 7. dec 2015, 18:16

Når jeg tænker på at jeg stadig ikke har råd til en OK opsparing til f.eks. ferier eller pension, og jeg på trods af et lederjob stadig skal vende hver en krone. Gah, jeg er træt af det.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Flora » 13. dec 2015, 13:38

Når jeg som nu og så mange gange før sidder og overspringshandler fordi jeg ikke gider at gøre rent. Den voksne tilgang vil vel være bare at se at få det overstået, så man kan slappe af og hygge bagefter med god samvitighed. Men nej, det har lille Flora åbenbart ikke lært endnu :rulle:
5
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Purple Haze » 8. apr 2016, 23:14

Sjældent, eller måske aldrig faktisk.
Det er ikke fordi jeg ikke gør alle "de der" ting hvor man kunne sige det - men hvorfor skulle jeg.
Jeg gør hvad der passer mig, og DET er det det vil sige at være voksen, for mig.

Er nok mere over i den anden grøft, hvor jeg siger "slap dog af" til mig selv i stedet.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Annione » 9. apr 2016, 01:08

Når der står et fad med kage eller en skål med slik foran mig... så er jeg barnlig. Jeg æder det hele, på en voldsom og hurtig måde. Jeg kan nærmest ikke styre det. - når vi er sammen med andre mennesker, så byder jeg altid skålen/fadet rundt, så det kan komme væk fra mig.

Og når jeg ser klamme dyr. Jeg hyler som en vanvittig, danser rundt og hopper op på et møbel. Og kan slet ikke slappe af, før kæresten har nakket det. Lige for tiden er det kakerlakker. Som der er mange af i Caribien... Han er min helt!
Jeg er heldigvis blevet roligere med ederkopper. Medmindre de er meget store. Han skal tage dem med papir, skylle dem ud, sikre sig at de er helt skyllet ud og derefter vaske hænder.

:genert:
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10421

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf lillebjoern » 10. apr 2016, 11:35

Mit liv prøver hele tiden at sige til mig, at jeg skal grow'e up. :lol:

Fx når jeg sidder i bilen med kæresten og kører ved marker. Han hopper altid en halv meter i sædet når jeg råber "HESTIIIIIII" eller "BAMBIIIIII", imens jeg klapper i mine små, tykke hænder (ja, jeg er vokset op i København... og gammel hestepige :ninja: )

Og ja, Disney-film, Pixar-film, Harry Potter, osv. Det er jeg bare en sucker for. Min kæreste synes det er pinligt, og vil ikke i biografen med mig og se Zootropolis :sur: men så må jeg jo se det alene. Jeg elsker også at arbejde med børn og være sammen med børn, så jeg kan se de gamle Disney-film og spille en masse dumme børnsepil :blush:

Spontane drukture er åbenbart også min force. "Nå, kæresten har købt ind til bøffer, god vin og en film? Naaaarj, jeg vil da meget hellere drikke 10-12 øl ude på Nemoland, selvom jeg skal op kl. 8 i morgen hos svigerfamilien og havde planlagt en aften på sofaen. Det er en fantastisk idé!". Ja, det inkluderer også at komme hjem og sove med overtøjet på, eller tage en lur på gulvet...

Og noget, som jeg faktisk skammer mig over :blush: Min kæreste og jeg har en eller anden mærkelig tendens til at tale babysprog med hinanden. Og her menes ikke "skattepullernullergøj", "babypusse" eller "kyssekramme"... nejnej, det er "eeeej, ku' du ta' din jakke på? DOR DRENG :klap: " eller "Jeg var nede og træne. Jeg har været en dygtig pige :engel: " eller "Nååårh, har du slået dig? Så må jeg hellere puste på knæet". Det er selvfølgelig ment som en joke, men nogle gange tager vi os selv i det og så lover vi os selv at det ikke må ske igen. Jeg håber virkelig aldrig der er nogen der har hørt det :tie:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Pityt » 10. apr 2016, 12:48

Oftere end jeg bryder mig om at indrømme :fløjt:
Sidst var i går, hvor jeg fik en nedsmeltning over mit nyfarvede hår, som ikke er blevet så pænt (mildt sagt). Jeg måtte lige have en lille alvorssnak med mig selv om, at det jo for helvede bare er hår og at jeg ikke er en teenager :rulle:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf LadyFox » 10. apr 2016, 12:54

Hver gang jeg er i en dele kage situation, seriøst jeg er så nærig og grådig omkring søde sager.
Jeg satser altid på nogle andre skære for, for så kan jeg vælge først og sikre mig det største stykke.
Hvis jeg er gæst holder jeg øje med hvor eget andre gæster spiser af kagerne, for der skulle nødig være nogen der spiste flere stykker end mig.
Hvis jeg har købt noget sødt til mig selv og nogen spørger om de må smage siger jeg ja - i mens jeg bander dem til helvede oppe i mit hoved.
5
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Wizzze » 10. apr 2016, 13:08

Annione skrev:Når der står et fad med kage eller en skål med slik foran mig... så er jeg barnlig. Jeg æder det hele, på en voldsom og hurtig måde. Jeg kan nærmest ikke styre det. - når vi er sammen med andre mennesker, så byder jeg altid skålen/fadet rundt, så det kan komme væk fra mig.

Og når jeg ser klamme dyr. Jeg hyler som en vanvittig, danser rundt og hopper op på et møbel. Og kan slet ikke slappe af, før kæresten har nakket det. Lige for tiden er det kakerlakker. Som der er mange af i Caribien... Han er min helt!
Jeg er heldigvis blevet roligere med ederkopper. Medmindre de er meget store. Han skal tage dem med papir, skylle dem ud, sikre sig at de er helt skyllet ud og derefter vaske hænder.

:genert:


Edderkopper kan fint klare en tur i toilettet og komme tilbage! :devil:

http://www.mx.dk/nyheder/global/story/18228168

Følg link på eget ansvar!
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår siger du "grow up" til dig selv?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. apr 2016, 13:30

Når jeg for gud ved hvilken gang er bundulykkelig over at blive holdt udenfor.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"