Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. aug 2018, 09:40

Mit spisebordssæt er kommet og blevet samlet. Det står så fint med resten af køkkenet :love:
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 3. aug 2018, 10:54

Jeg har lige, lidt spontant, booket et par overnatninger (tirsdag til torsdag) i København i efterårsferien. Jeg troede ikke, det var muligt at få et “economy værelse” hos Cabinn City i en ferieuge, men det var ikke noget problem :banan:
Og går det helt ‘galt’ og jeg får arbejde og ikke kan holde ferie, kan jeg få alle pengene retur.


Nu skal jeg så bare have planlagt hvad jeg skal lave og hvad jeg skal se ... det bliver fedt :love: :D
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Santa » 3. aug 2018, 15:27

Jeg fik shoppet lidt ting til mit sommerhus - sengetøj, håndklæder og hovedpuder m.m.

Jo, en del af indboet følger med, og en del får jeg af familie og endnu en del køber jeg brugt. Men jeg har besluttet at alle ting i mit hus skal være 'lækre'. Jeg gider ikke at alting er sådan noget andenrangs gammelt lort, som man ikke vil have derhjemme mere. Og jeg gider heller ikke at skulle pakke en hel masse hver gang jeg skal derop. Så alt, som jeg bruger til hverdag hjemme, skal også findes der.
Så derfor shoppes der en del pt!

Bagefter samlede jeg sushi op og kørte hjem til veninde og hendes kæreste, hvor vi hyggede i haven med lækker mad.
Og nu skal jeg nyde at sidde alene hjemme, hvor kæresten har ryddet op og her dufter af de blomster jeg fik af ham i går, med kold sodavand og viften på max.
Dejlig dag!!

Og jeg satser på at de sidste to feriedage bliver lige så gode, jeg har planlagt at lave solbær/kirsebær saft i morgen og søndag skal jeg forvandle 5 kg tomater til hjemmelavet tomatsovs.
7
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Avino » 4. aug 2018, 16:21

Jeg er LYKKELIG, som i virkeligt lykkelig.
Har en terrasse, som- i den grad- har været groet til. Som i virkeligt meget.
Har ikke haft kræfterne eller fysikken til at gøre noget.
Som kom bestyrelsen "efter mig", men samtidigt fandt de også en, som kunne gøre det for rimelige penge.

Han har været her- lidt i går- og nu to gange i dag.
Han har ryddet hele "lortet". Det var et kæmpe arbejde.

ALT er væk, bortset fra stakittet. Jeg føler, at jeg kan ånde igen

Det er en byrde, der er lettet fra mine skuldre. :)

Exstra plus. Nu kan de skide fugle ikke sidde her og SKRIGE dagen lang.
Åhhhh, hvor har jeg været træt af dem.
Sorry til fugleelskere
7
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Maria86 » 4. aug 2018, 18:12

Jeg fandt min cykel igen. Jeg har brugt 30 minutter på at finde den :sur: Der står en del cykler i vejen for den. Jeg skal lige ha flytte en del cykler for at komme ind til den :genert: Men jeg ved hvor den står :lol2:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. aug 2018, 18:28

Jeg og mine drenge er draget på ferie i det svenske
min nr. 3 kan godt have svært ved at begå sig i fællesskabet, og kan gøre omkring sig frustreret.

Men indtil videre går det super :D
Tidlig aftensmad på McD
Vi har købt 6 kg slik i Godis Flyget :lol: :tie:
alle 4 drenge sidder på terassen og spiller fisk, og gambler om slik :lol:

Der er så god stemning, og de hygger sig mega meget, musikken strømmer ud af mobilen, de griner og hygger.
Og jeg sidder bare her og lytter til dem, smiler for mig selv.
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 4. aug 2018, 19:01

Min søns veninde kom med blomster til mig, fordi jeg hjalp hende med at få gellack på.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 5. aug 2018, 05:07

En rigtigt god eftermiddag på Levi's Stadium i Santa Clara, hvor vi blev underholdt af fodbold af ypperste klasse, AC Milan mod FC Barcelona. Jeg har aldrig set topfodbold så tæt på nogensinde, og jeg var dybt imponeret af deres fantastiske boldkontrol og præcise afleveringer. AC Milan scorede det eneste mål, endda i overtiden.

Og jo, rigtig god udsigt!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 6. aug 2018, 11:10

At starte dagen med et møde i Køge. Det betød nemlig at jeg først skulle møde der kl. 10, og dermed kunne få lidt ekstra søvn efter en lang lørdag med 40 års fødselsdagsfest.
Det betød også at det var frokost inden vi nåede til Roskilde igen, og så virker dagen pludselig ret kort :D
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf HappyQ » 6. aug 2018, 13:29

Jeg har været med yngste datter og svigersøn til scanning, fantastisk at se det lillebitte menneske ligge og spjætte med arme og ben :love:
6
23-06-16 :love2:
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf DifferentGirl » 6. aug 2018, 16:43

En god nats søvn :klap: . Det var dejligt køligt i nat.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 6. aug 2018, 18:11

Jeg har lige planlagt en biografdag på fredag, vejret bliver alligevel trist. Så jeg skal ind og se Bookclub, The Meg og Mamma Mia. Jeg kan lige akkurat nå fra den ene film til den anden - og da jeg har en hel bunke point der skal bruges, så ser det ud til at alle tre film bliver gratis :banan:
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 6. aug 2018, 18:39

Daine skrev:Jeg har lige planlagt en biografdag på fredag, vejret bliver alligevel trist. Så jeg skal ind og se Bookclub, The Meg og Mamma Mia. Jeg kan lige akkurat nå fra den ene film til den anden - og da jeg har en hel bunke point der skal bruges, så ser det ud til at alle tre film bliver gratis :banan:


EJ, det var da det mest geniale, jeg længe har hørt! Jeg går tit i bio, men havde aldrig tænkt på at holde en hel dag og nå flere forestillinger :love: :love:

Har du så selv guf med hjemmefra, eller hvad foretrækker du til dine film? :)
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 6. aug 2018, 18:58

Viskelæder skrev:
Daine skrev:Jeg har lige planlagt en biografdag på fredag, vejret bliver alligevel trist. Så jeg skal ind og se Bookclub, The Meg og Mamma Mia. Jeg kan lige akkurat nå fra den ene film til den anden - og da jeg har en hel bunke point der skal bruges, så ser det ud til at alle tre film bliver gratis :banan:


EJ, det var da det mest geniale, jeg længe har hørt! Jeg går tit i bio, men havde aldrig tænkt på at holde en hel dag og nå flere forestillinger :love: :love:

Har du så selv guf med hjemmefra, eller hvad foretrækker du til dine film? :)

Jeg har gjort det før med to film, men dette er første gang med 3 :D Det bliver fedt - også fordi det er ret forskellige film!

Jeg kommer nok til at tage lidt med hjemmefra :ninja: Så kan jeg købe drikkevarer i biografen. Der er ikke rigtig tid mellem filmene til de store indkøb, så jeg tager lidt med så jeg ikke bliver for sulten undervejs.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Spjaerten » 6. aug 2018, 19:07

At jeg nu økonomisk er så meget med, at mine konti er i plus. (Så snakker vi ikke om det lån jeg har - kassekredit -> lån som dækker den periode jeg har været på dagpenge).
Altså sorte tal, trods det stadig er lidt stramt er så nice
3
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"