Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 13. aug 2020, 11:57

Jeg blev tidligt færdigt med mine opgaver i dag så jeg tillader mig at holde tidligt fri
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Alphilia » 13. aug 2020, 16:19

Den har bare på alle planer været markant bedre end i går, som var en skoddag fra helvede. Så der skulle heller ikke så meget til kan man sige
1
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Summer » 13. aug 2020, 16:47

- Brugte frokostpausen på at gå en rask tur. Det er altså dejligt at blive “luftet lidt” når man har en lang arbejdsdag. :P

- At det snart er weekend.

- At manden har støvsuget og vasket gulv inden jeg kom hjem.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 13. aug 2020, 18:57

En spiller der er næsten klar til at gå tilbage til træning efter at være blevet skadet i mandags. Han skal træne med 30 min i morgen - fingers crossed, alt går godt! :genert:
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pussikat82 » 14. aug 2020, 09:47

En samtale med kirkekontoret, som bekræftede, at vi gerne må kaste med ris efter vielsen :love: Og derudover fik vi nogle flere ting på plads, hvilket var rigtig rart.
4
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 14. aug 2020, 10:08

Jeg kom for sent hjem i aftes til at smøre madpakke, så det var dejligt, der endelig er fredagsrundstykker igen på arbejdet.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Charly » 14. aug 2020, 11:26

Stating the obvious: DET ER FREDAG!

Og solen skinner.
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2020, 11:30

Min yngste...

Han havde da lige selv arrangeret legeaftale til idag.
Han kom forleden og spurgte hvornår bedstevennen kunne komme med hjem, og jeg svarede hvilke dage der passede for os. Og så hørte jeg ikke rigtig mere til det.

Så har de selv arrangeret og koordineret hvilken dag.
Og her kl. 13 væltede 2 glade og grinende drenge ind af døren. Jeg blev lidt overrasket :lol:
Og nu hygger de med at game, har tømt fryseren for is, for der er over 25 grader - og så må man altså godt få 2 is! :D

Elsker den der selvstændighed, at min lille dreng pludselig er så stor og selvstændig, og kan selv.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. aug 2020, 18:50

TakeAChanceOnMe skrev:En spiller der er næsten klar til at gå tilbage til træning efter at være blevet skadet i mandags. Han skal træne med 30 min i morgen - fingers crossed, alt går godt! :genert:


Nå - han var helt fit for fight og jeg var tilfreds med at han kunne træne med i en begrænset periode. En af trænerne skrev dog til mig i morges om jeg ikke kan presse ham lidt mere i dag, for så kunne han være med til en hel træningssession på mandag. Head of Academy sagde så til knægten at han ikke ville have at han deltog i træningen, for at trække sig 36 minutter inde :forvirret2: . Jeg tror ikke helt han havde forstået formålet med at træne under modifikationer, men altså. Spilleren er fit igen.

Derudover har jeg været ude at ride min "part". En af de heste jeg prøvede, men har valgt en anden long term og tilbød så bare hjælp med denne henover de næste 4-5 uger. Ejerens kæreste var der og jeg bliver altid nervøs når jeg skal ride foran andre - så cue, jeg var nervøs. Anyway, hun var ret fin omend ikke så glad for at springe an i højre galop. Da jeg havde kølet hende af og tog hende med ud, så kom ejers kæreste over og sagde at "you ride her beautifully and you have some really, really good moments with her."
Han påpegede også at det var tydeligt at se at jeg red hende virkelig godt, for hun bukker ikke med mig :lol: :lol:
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 15. aug 2020, 03:59

Jeg fik det rigtig skidt i aftes, voldsommere mavekramper hvor jeg kunne mærke mavesækken slå knuder og blive stenhård og så kunne jeg selvfølgelig ikke holde på maden.
Men min store dreng kom ud og spurgte om jeg var okay, da jeg sagde nej spurgte han om han skulle ringe efter en ambulance.
Da jeg også sagde nej til det men spurgte om ikke han ville hente en flaske vand i køleskabet til mig så spæmede han afsted og stillede den i åben tilstand på bordet ved badeværelset.

Han har, meget atypisk, spurgt om penge til v bucks i fortnite i flere dage, jeg har sagt nej, vi har lige været på ferie og vi har ikke så meget at gøre med, men nu får han dem alligevel når han vågner, så må vi spare på noget andet, han har bestemt fortjent det.

Jeg synes det er super fint han prøver, han har flere gange fået stor ros fra skolen fordi han aldrig går forbi nogen der sidder og er kede af det, heller ikke selvom det ikke er nogen han kender og de er meget større.
2
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Maoam » 15. aug 2020, 11:24

Jeg bor alene og er begyndt at føle mig touch starved. Tid med 7 måneder gamle tvillinger på skødet har helt klart hjulpet i dag, selvom det jo ikke kan tage det hele.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
yugen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 25. okt 2016, 20:17
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1640

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf yugen » 15. aug 2020, 19:04

At det viste sig, at jeg har valgt den PERFEKTE aften til at gå kold i sofaen med bland-selv-slik og cola :popkorn:

Temalørdag.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. aug 2020, 15:44

Det har (indtil videre) været en rigtig god dag :lun:

- Har fået en besked fra den spiller jeg behandlede tors/fredag om at han er fortsat med de øvelser jeg har givet ham og nu er 100% smertefri.
- Hygge med min part. Han er som overvokset labrador og elsker at få opmærksomhed.
- Min kæreste har købt costco's Pasta Carbonara bake til aftensmad. Det er lækkert.
- Min anden "parts" ejer har spurgt om jeg vil have hesten med til stævne mandag d. 24 i 60+80 cm. clear round springning. Jeg har indtil videre kun taget et lille kryds på hende for at prøve at få hende snydt til højre galop, men det kunne være rigtig hyggeligt (OG jeg kan få brugt min flotte Animo stævnejakke!!!).
- Skal være sammen med nogle hyggelige mennesker i aften når United spiller :love: .
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Stitch » 17. aug 2020, 08:58

- Penicillinen virker og jeg har nu ikke feber :banan:
Hosten og vejrtrækningsbesværet må jeg leve med. Det går vel over.

- Min kusine bliver udskrevet i dag :banan:
8
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 17. aug 2020, 09:23

Jeg har fået slået græs!



(Det virker en anelse fesent når det kommer efter Stitchs indlæg :lol: Men jeg er virkelig glad for at det er gjort)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"