Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf TinaW » 8. jun 2018, 07:17

Bøtte skrev:Den 30. april satte jeg mig et mål der hed - 5 kg til min fødselsdag (som er i dag). Jeg endte med - 4,9 kg og selv om jeg er lidt ærgerlig over jeg ikke lige havde tabt de sidste 100 g er jeg godt tilfreds med mig selv.


Tillykke med både vægttab og fødselsdag.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Bøtte » 8. jun 2018, 09:45

Tak :kys:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 8. jun 2018, 10:30

Jeg har været til et supergodt "første ledighedsmøde" på HK og blev mødt af den sødeste konsulent. Jeg har været rigtig bekymret op til, men nu er jeg bare glad, positiv og fuld af gåpåmod! :D
16
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 8. jun 2018, 20:04

Mine kolleger. De er altså så dejlige :lun:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 9. jun 2018, 18:51

Besøg af min eks-mand og hans kammerat til mad og god kage :savl:
Og så en dejlig gåtur på fælleden inden de skulle videre i biografen.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Persnikedy » 10. jun 2018, 15:39

Jeg var til min svigerindes fødselsdag i dag, og hendes forældre var der som jeg mødte for første gange. Skønne mennesker, og nøj hvor jeg gjore store øjne da min svigerinde slog over i sønderjysk når hun snakkede med sine forældre. Jeg har jo kun hørt hende på midtjysk selvom hun er dernede fra.

Det lyder bare så hyggeligt og kært :lun:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 10. jun 2018, 18:09

Jeg har haft en ret vild uge, og i dag har været en 100% hjemmehyggedag, så har tænkt en del over tingene.
Mandag blev jeg ringet op angående et vikarjob og fik det over telefonen - ikke inden for mit fag, men tror faktisk det er rigtigt fint for en periode. Ikke den bedste løn, men dejligt at blive 100% selvforsørgende og ikke bare lidt med mit deltidsjob - og bedre end hvis jeg røg på kontanthjælp - og måske også lidt bedre end mine nuværende (supplerende) dagpenge, men er ikke helt sikker. Kom hjem mandag aften efter fødselsdags/weekendtur hos familien - og så skulle der pakkes.

Tog tirsdag til Polen sammen med min mor og min storebror for at se min anden storebrors næsten-nyfødte datter. Hun er bare så lille, fin og sød :lun: Og det var dejligt at se min storebror/storebrødre - der går for lang tid imellem, fordi vi bor så langt fra hinanden. Men nogle rigtig hyggelige dage på hotel med en masse shopping og hygge i storbyen i et par dage med et par indbyggede små besøg hos den lille nye familie :)

Hjemme igen torsdag aften relativt sent, på hovedet i seng og fredag morgen mega tidligt op på første arbejdsdag på nyt job. Det gik ganske fint - jeg fik gået en maaaasse! Så fødderne var lidt trætte, men rart ikke at skulle forholde sig til mennesker rigtigt....har haft en del med kundeservice mv. og som introvert er det virkelig hårdt. Her kan jeg gå i egne tanker, spise frokost for mig selv uden smalltalk osv. Lige pt. passer det mig rigtigt fint, fordi jeg er inde i en form for psykisk reparationsperiode ovenpå bl.a. min kærestes sygdom og et par uheldige arbejdspladser.

Lørdag tog mig og kæresten en impulsiv tur til Flensborg, da jeg skulle have både lidt arbejdstøj og sko - så kunne vi lige så godt få en tur ud af det. Rigtigt hyggeligt med spændende oplevelser.

I dag har som sagt bare været en flad-ud-dag :) Dejligt. I morgen skal jeg på job igen - 5 dage i streg. Er spændt på hvad fødderne siger, men jeg er ikke så søndagsramt som jeg ofte før har været, hvor hele dagen er gået med at tænke på arbejde om mandagen og være lidt bekymret for det. Det er lækkert. Og håber virkeligt at det her kan blive ved.

På lørdag skal jeg så til Budapest med svigerfamilien indtil møgtidligt torsdag, og så arbejde igen fredag. Og så er der vist ikke mere ferie til mig før en barnedåb i Polen om et par måneder :)

Altsammen gør mig glad - dog også lidt forvirret omkring hvad der vil være det rigtige i forhold til en evt. flytning og den andelslejlighed vi kigger på - men det er en heeelt anden historie ;)
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Krølle » 10. jun 2018, 21:11

TinaW skrev:Det er fredag og weekend om 4 timer, solen skinner og jeg skal ud og ride en lille bitte tur.


Perfekt plan!

Min søndag blev perfekt af at få ham her hjem - og se ham pg min lille røde dameracer hilse høfligt på hinanden :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 11. jun 2018, 18:23

Jeg har lige landet min første leading role i et audio play! :banan:
9
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf MissHindenburg » 11. jun 2018, 18:37

Hyggelige timer med min gamle studiegruppe :-)
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mani » 11. jun 2018, 19:06

Blomster fra haven & rabarbersaft :dåne:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ExCoastal » 12. jun 2018, 06:53

Min kæreste veninde skal igennem øjenoperation i morgen. Hun er type 1 diabetiker og har problemer med mulig hornhindeløsning. Jeg havde selv de samme symptomer for ganske nyligt, men min øjenlæge afviste, at jeg havde nogen problemer. Men jeg forstår hendes bekymringer.

Jeg har lovet hende en supergod frokost i Berkeley eller Oakland efter hendes valg, når nu alt går vel. Og det gør det, det er opdaget meget tidligt, så hun er nok meget heldig.

Problemet er at jeg skal forklare lidt overfor min kone. Eller skal jeg? Min veninde var en bolleveninde for næsten 20 år siden, og så flyttede hun til Korea for et professorjob på et internationalt universitet. Vi var egentlig mest drukkammerater, der udforskede SFs undergrund, men vi havde også sex.

Jeg er pænt sikker på, at jeg har nævnt min veninde overfor min kone, men nu lover jeg min veninde frokost. Vi er begge gift/har kærester, så der burde ikke være nogen tvivl.

Jeg nævner det nok henkastet. Andre bud der er bedre?

Edit: Skulle have været en positiv tråd pga. min venindes operation.
0
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pax Romana » 12. jun 2018, 07:21

At jeg var ude i går og løbe 5 km. sammen med min mormor.
Hun er fyldt 78, men kan stadig sparke røv.
16
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. jun 2018, 08:17

At finde ud af at min chef er i møde hele eftermiddagen, holder ½ fridag i morgen og to fridage derefter :banan: :banan:
3
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf HappyQ » 12. jun 2018, 09:32

:love: :love: :love: At min yngste datter er gravid :pompom: :pompom: :pompom:
24
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Generelt"